Lista monstrów

Statystyki monstrów zależą od posiadanego przez nich wyposażenia (nie zawsze mają komplet), czasu, a także momentu "wstania" (monstra soriuhowe są znacznie silniejsze). Podane poniżej statystyki mogą różnić się co nieco od tych, z jakimi się spotkasz.

Susa-no-o

  • Blokuje wejście do zamulonego szybu w wiosce KK
  • Trofea: księga medyczna
  • Przykładowe Statystyki: kondycja: 3264, ran: 471561, atak: 1072, obrona: 1098

Strażniczka Boduika

  • Pojawia się w Zgromadzeniu Wieszczek w Osadzie Amazonek
  • Trofea: Bicz Wampa, Tarcza Amazonek, Ogier Płodności, Mikstura Wiedzy
  • Przykładowe Statystyki: kondycja: 5447, ran: 446912, atak: 2330, obrona: 1343
  • Przykładowe Statystyki: kondycja: 11700, ran: 328662, atak: 2123, obrona: 1270

Sfinks

  • Pojawia się w Piramidach w wiosce w Zigurze
  • Trofea: Pazur Sfinksa, Mikstura Wiedzy, Mikstura Mobilności, Mikstura Życia

Demon Moron

  • Pojawia się w Furcie Piekieł na Lodowcu
  • Trofea: Kirys Zmory, Piekielne Widły, Rogi Demona, Kopyta Demona

Biały Smok, Stary Smok i Mały Smok

  • Biały Smok pilnuje wejścia do Smoczego Gniazda w Górach Orlich, a dwa pozostałe są wewnątrz tegoż gniazda
  • Trofea: Skóra smoka, Serce smoka
  • Przykładowe Statystyki Małego Smoka: kondycja: 2108, ran: 76414, atak: 1421, obrona: 1212
  • Przykładowe Statystyki Białego Smoka (soriuh): kondycja: 41538, ran: 1270610, atak: 1824, obrona: 1801
  • Przykładowe Statystyki Starego Smoka (soriuh): kondycja: 5542, ran: 662470, atak: 1963, obrona: 2104

Dziewica Bogna

  • Pojawia się podczas wędrówek po Lodowcu
  • Trofea: Czarny Sztylet, Szmaragd, Pas Cnoty
  • Przykładowe Statystyki: kondycja: 7578, ran: 108064. atak: 1293, obrona: 993

Chimera

  • Pilnuje wejścia do Groty Lwa na pustyni w Zigurze
  • Trofea: Jad, Trucizna
  • Przykładowe Statystyki: kondycja: ??, ran: ??, atak: 1834, obrona: 1096, ko na rundę: 3

Cerber

  • Pojawia się w Pieczarach w Albionie
  • Trofea: Ogon cerbera, Głowa Psa, Mikstura Wiedzy, Mikstura Mobilności, Mikstura Życia
  • Przykładowe Statystyki: kondycja: ??, ran: ??, atak: 1969, obrona: 1047, ko na rundę: 6

Wielki Han

  • Pojawia się podczas najazdów tatarów na wioski, oraz w przejściu pomiędzy Tajgą a Wioską w Orgrodzie
  • Trofea: Katana, Mikstura Wiedzy, Mikstura Mobilności, Mikstura Życia

Wąż Nidhogg

  • Pojawia się podczas wędrówek po Puszczy.
  • Trofea: Młot Toorusa, Hełm Wikingosia, Mikstura Teleportacji, Wężowe Płuca

Troll Hugo

  • Pojawia się podczas wędrówek po Górach Orlich.
  • Trofea: Troli Topór, Hełm Trola, Diament, Kwarc
  • Przykładowe Statystyki: kondycja: 2650, ran: 124402, atak: 763, obrona: 1191

Mamut długokły

  • Pilnuje wejścia na Lodowiec od strony Tajgi
  • Trofea: Wątroba mamuta, Mamuci Długi Kieł, Dziczyzna duża
  • Przykładowe Statystyki: kondycja: 12396, ran: 582661, atak: 1889, obrona: 2224

Allghoi Khorkhoi

  • Pilnuje wejścia na Lodowiec od strony Stepu
  • Trofea: Mikstura Śmierci, Diament, Pierścień Alleggedly
  • Przykładowe Statystyki: kondycja: 10000, ran: ??, atak: 1700, obrona: 1700

Duch Centuriona

  • Można go spotkać w Labiryncie na Imoto
  • Trofea: Mikstura Śmierci, Hełm Legionisty, Tarcza Legionisty, Zbroja Legionisty
  • Przykładowe Statystyki: kondycja: 20380, ran: ??, atak: ??, obrona: ??, ko na rundę: 20
  • Przykładowe Statystyki: kondycja: 24975, ran: 151748, atak: 1292, obrona: 1179

Goryl Bombelek

  • Można go spotkać w Labiryncie na Imoto
  • Trofea: Małpi Ogon, Płonące Nunchaku
  • Przykładowe Statystyki: kondycja: 11112, ran: ??, atak: 2217, obrona: ??, ko na rundę: 8

Piaskowy Dżin

  • Pilnuje wejścia w w góry na Pustyni w Zigurze
  • Trofea: Szabla Dżina, Tarcza Dżina, Lampa Dżina
  • Przykładowe Statystyki: kondycja: 9429, ran: 1065630, atak: 2051, obrona: 1623

Lodowy golem

  • Pilnuje wejścia w góry w Lesie w Albionie
  • Trofea: Golemowa Włócznia, Golemowa Obroża, Oko Golema

Pleistoceński pingwin

  • Pilnuje wejścia na Lodowy Jęzor na Lodowcu
  • Trofea: Rubinowy Naszyjnik
  • Przykładowe Statystyki: kondycja: 9553, ran: 310640, atak: 1635, obrona: 1830

Feniks

  • Pilnuje wejścia do Opuszczonej Kopalni na Pustyni w Zigurze
  • Trofea: Lampa, Jad, Błona Feniksa
  • Przykładowe Statystyki: kondycja: ??, ran: ??, atak: 1446, obrona: 1315, ko na rundę: 1

Bazyliszek

  • Pilnuje wejścia do Skalnego Jaru w Górach Orlich
  • Trofea: Oczy Bazyliszka

Bies

  • Pojawia się w Katakumbach w Tajdze w Orgrodzie
  • Trofea: Jęzor Biesa, Mikstura Śmierci, Pirytowy Naramiennik, Pirytowy Nagolennik

GorHan

  • Mega monstrum które można obudzić w wulkanie na wyspie Imoto. Pojawia się wtedy wszędzie i każdemu siejąc płacz i zamęt.
  • Trofea: Maska Chaosu, Skrzydlate Żebra GorHana

Gryf

  • Pilnuje wejścia do Kopalni Żelaza w Dżungli.
  • Trofea: Ognisty Agat, Szmaragd, Gurgol
  • Przykładowe Statystyki: kondycja: 4173, ran: 700000, atak: 1309, obrona: 1494, ko na rundę: 1

Strażnik Jama

  • Pilnuje wejścia na wyżynę
  • Trofea: Pętla Icreimś, Pas Cnoty, Ręka Jamy

Subrahmanij

  • Pilnuje wejścia do Przełęczy Roha
  • Trofea: Odblaskowa peleryna, Głowa Subrahmanij, Dzida Karttikeja
  • Przykładowe Statystyki: kondycja: 7934, ran: 512198, atak: 1638, obrona: 1307, ko na rundę: 10
  • Przykładowe Statystyki: kondycja: 6860, ran: 320512, atak: 1684, obrona: 1142, ko na rundę: 10

Garuda

  • Pojawia się podczas wędrówek po Wyżynie
  • Trofea: Pióro Garuda
  • Przykładowe Statystyki: kondycja: ??, ran: ??, atak: 1466, obrona: większa od 1166, ko na rundę: 6

Siedmiornica Marta

  • Blokuje cieśninę w pobliżu archipelagu Imoto
  • Trofea: Barwnik Czarny, Kałamarz

Kali

  • Pojawia się w Źródłach Aroch
  • Trofea: Pati Kali, Naszyjnik z Głów, noga kali, garuda
  • Przykładowe Statystyki: kondycja: 31904, ran: 258966, atak: 1149, obrona: 1842
RkBlog

Monstra i Przeciwnicy, 4 August 2011, Piotr Maliński

Comment article
RkBlog main page Search RSS Contact