RkBlog

Hardware, programming and astronomy tutorials and reviews.

reputati.2da

Określa wpływ różnych czynników na reputację. Pierwsza kolumna to reputacja, pozostałe:
KILL_INNOCENT - określa modyfikator reputacji jeżeli drużyna zabije postać o "charakterze" INNOCENT
INJURE_INNOCENT - to samo tyle że dotyczy zaatakowania takie postaci
STEAL - w przypadku przyłapania na kradzieży
KILL_FIST - w przypadku zabicia wojownika płomiennej pięści
MONEY_CHURCH - procentowy wzrost reputacji po wpłaceniu złota określonego w BASE_CHURCH ?
MONEY_BEGGAR - nie używane, złoto dawane żebrakom?. MAGIC_CHURCH - nieznane
KILL_EVIL - zmiana reputacji przy zabiciu postaci o złym charakterze ?
BASE_CHURCH - Ilość sztuk złota jaką trzeba wpłacić aby podnieść reputację

2DA V1.0
0
           KILL_INNOCENT INJURE_INNOCENT STEAL      KILL_FIST  MONEY_CHURCH MONEY_BEGGAR MAGIC_CHURCH KILL_EVIL  BASE_CHURCH 
1          0             0               0          0          10           0            0            0          500         
2          -10           0               0          -10        10           0            0            0          400         
3          -10           0               0          -10        10           0            0            0          300         
4          -10           0               0          -20        10           0            0            0          200         
5          -20           -10             0          -20        10           0            0            0          200         
6          -20           -10             0          -30        10           0            0            0          200         
7          -20           -10             0          -40        10           0            0            0          100         
8          -20           -10             0          -50        10           0            0            0          100         
9          -30           -10             -10        -50        10           0            0            0          100         
10         -40           -10             -10        -60        10           0            0            0          100         
11         -40           -10             -10        -60        10           0            0            0          100         
12         -50           -10             -10        -70        10           0            0            0          200         
13         -50           -10             -10        -70        10           0            0            0          200         
14         -50           -10             -10        -80        10           0            0            0          300         
15         -60           -10             -10        -80        10           0            0            0          300         
16         -70           -10             -10        -90        10           0            0            0          400         
17         -80           -10             -10        -90        10           0            0            0          500         
18         -90           -20             -10        -90        0            0            0            0          0           
19         -100          -20             -10        -100       0            0            0            0          0           
20         -100          -20             -10        -100       0            0            0            0          0           
RkBlog

14 July 2008, Piotr Maliński

Comment article