Łowca/Kapłan
14 July 2008
Comments
Łowca/Kapłan to ciekawa klasa, gdyż mamy zarówno czary kapłana jak i druida. Małą wadą jest konieczność używania broni obuchowych. Do drużyny z ŁK dobieramy np. maga/złodzieja (Jansen) albo własnych woj/mag i woj/złodziej.- Granie, BG I bez modów: Najlepsze zbroje, na początek walka dystansowa. Potem możemy przejść na walkę wręcz, choć przy procy - broni jednoręcznej możemy łączyć obie formy ataku. Podstawowe czary to rozkaz, oplątanie, przełamanie strachu, animacja nieumarłego i inne.
- Mody: W przypadku DSotSC czy NTotSC mamy do dyspozycji wiele potężnych przedmiotów, w tym miotane młoty.
- Biegłości, bronie, bez modów: W czystym BG nie ma broni obuchowych dodających ataki na rundę. Walka 2 broniami (mamy za łowcę), młotki, maczugi, morgenszterny...
- Zdolności ToB: Kilka potężnych ataków, reszta w młyńce.
- Walka, zdolności: Walczymy 2 broniami korzystając z pomocy maga (przyśpieszenie, ulepszone przyśpieszenie) oraz własnej: prawowita magia, żelazna skóra, przywołanie boskiej mocy, całun śmierci (ToB). Z czarów ofensywnych - prawowite uderzenie, prawdziwe widzenie, plaga owadów. Bardzo ciekawe jest krzywdzenie + potężny atak. Można szybko wyeliminować dowolnego przeciwnika ToB tym sposobem (mag może pomóc zarzucając z sekwencera 3x obniżenie odporności = o 90%).
Walka kosturem czy 1 bronią jest zupełnie nieopłacalna, chyba że daje +2 lub więcej ataków na rundę :P
- Mody: podstawą jest Ease-Of-Use - komponent dający wieloklasowym wojownikom/łowcom możliwość osiągnięcia 5* biegłości. Wtedy idziemy w określone bronie, np. młotki (+ Niedowartościowane przedmioty). Generalnie każdy dobry mod daje coś ciekawego co ta klasa może wykorzystać. Nie modów szczególnie ułatwiających życie kapłanom.
RkBlog
Comment article