RkBlog

Hardware, programming and astronomy tutorials and reviews.

Solucja BG I

[toc]

Wprowadzenie

G艂贸wna cz臋艣膰 gry rozpoczyna si臋 po zabiciu Goriona przez Sarevoka. Musisz si臋 teraz uda膰 do "Pomocnej D艂oni" gdzie spotkasz Khalida i Jaheire, kt贸rych mo偶esz przy艂膮czy膰. Na startowej planszy znajdziesz Xzara i Montarona, kt贸rych r贸wnie偶 mo偶na przy艂膮czy膰 (warto zrobi膰 to "na chwil臋" w celu pozyskania mikstur leczniczych). Przed "Pomocn膮 D艂oni膮" znajdziesz p艂atnego morderc臋 maga, kt贸rego 艂atwo unieszkodliwi膰. (Przy problemach - atak dystansowy, czary dystansowe, prze艂amanie strachu)

Pocz膮tkowe Zadania

Na pocz膮tku warto uda膰 si臋 do Brody Ulgrotha (ze z艂odziejem) i wyczy艣ci膰 mieszkania (w jednej miecz p贸艂torar臋czny +1 / +3 przeciw zmiennokszta艂tnym, u mendasa sporo z艂ota, karczma - m艂ot +1), obrabowa膰 dziewczyn臋 pod drzewem (zw贸j paj臋czyny i pier艣cie艅 swobody ruch贸w) oraz krasnoluda w karczmie (diament i m艂ot +1/ +3 przeciw du偶ym humanoidom). Obok brody pola, gdzie wybijamy zombie i dostajemy troch臋 z艂ota i PD (w chacie p艂aszcz ochrony +1). W drodze do Brody b臋dziemy przechodzi膰 przez plansz臋 z ankhegami i by prze偶y膰 zalecam przemieszczanie si臋 samym brzegiem rzeki (nie spotkamy ankheg贸w). Za odzyskanie czary od rybak贸w z tej偶e planszy dostaniemy sporo PD. Po do艂adowaniu si臋 w Brodzie i okolicy mo偶emy i艣膰 do Beregostu.

Rozdzia艂 II

Rozpoczyna si臋 w chwili wej艣cia do Nashkell lub Jarmarku. Po wej艣ciu do Nashkell udaj si臋 do Gospody, ale tam czeka na ciebie kap艂an - morderca. Mo偶esz mie膰 z ni膮 troch臋 problem贸w, wi臋c si臋 tam nie spiesz. Pami臋taj, 偶e je艣li tw贸j przeciwnik jest magiem lub kap艂anem to w czasie rzucania czar贸w jest bezbronny, wiec wtedy przypu艣膰 najwi臋kszy atak, je偶eli uda ci si臋 zrani膰 go, wtedy traci energi臋 magiczn膮 i czar przepad艂. Id藕 teraz do kopalni. Na trzecim poziomie s膮 pu艂apki! Na czwartym znajdziesz Muhaley'a, zabij niegodziwca. Teraz otw贸rz skrzyni臋 i opr贸偶nij ja.


Rozdzia艂 III

Po wyj臋ciu ostatniego przedmiotu... rozpoczynasz nast臋pny rozdzia艂. Udaj si臋 teraz do Nashkell, gdzie otrzymasz nagrod臋 w wysoko艣ci 900 zlociszkow. Gdy przekroczysz pr贸g gospody spotkasz kolejnego morderc臋 Nimbula, w艂ada on czarami. Kolejnym etapem jest, Beregost, gdy ju偶 tam b臋dziesz wst膮p do Gospody Fedelposta na pierwsze pi臋tro. Znajdziesz tam Tranziga, oczywi艣cie musisz go zabi膰. Gdy ju偶 to zrobisz pojawi si臋 nowa lokalizacja Ob贸z Bandyt贸w. Teraz id藕 do Pomocnej D艂oni, a nast臋pnie do Peldvale. Jak ju偶 tam b臋dziesz id藕 na p贸艂noc, gdy ju偶 Ob贸z Bandyt贸w b臋dzie aktywny, wr贸膰 si臋 do Pomocnej D艂oni, id藕 na wsch贸d, za艂aduj Ob贸z Bandyt贸w. Gdy zabijesz wi臋kszo艣膰 bandyt贸w przy g艂贸wnym namiocie spotkasz go艣cia w pe艂nej zbroi p艂ytowej z m艂otem +1. Gdy go ju偶 zlikwidujesz, wejd藕 do g艂贸wnego namiotu. B臋d膮 ci臋 chcieli zabi膰 tam mag, bandyta, gnoll i hogoblin z truj膮cymi strza艂ami. Gdy wszystkich sprz膮tniesz, otw贸rz skrzynie (uwaga na pu艂apk臋) i opr贸偶nij j膮.


Rozdzia艂 IV

Udaj si臋 teraz, do Beregostu, gdzie musisz si臋 nie藕le zaopatrzy膰, poniewa偶 czeka ci臋 ci臋偶ki b贸j w Kniei Otulisko. Radz臋 r贸wnie偶 zajrze膰 do 艣wi膮tyni i wykupi膰 zestaw mikstur (uzdrowienia i antidotum). Teraz udaj si臋 do Kniei Otulisko. Gdy ju偶 tam b臋dziesz spotkasz pewnego szlachcica z Wrot Baldura, najmij si臋 u niego. Po chwili przyjd膮 druidzi i musisz si臋 zdeklarowa膰 po czyjej stronie chcesz stan膮膰, je偶eli we藕miesz stron臋 szlachcica to we Wrotach pojawi si臋 quest z Gildi膮 Kupieck膮. Kolejna cz臋艣膰 Kniei Otulisko to siedziba paj膮k贸w i obfituje w pu艂apki. Gdy ju偶 wszystkie pu艂apki zostan膮 unieszkodliwione mo偶esz przej艣膰, jednak偶e i tak b臋dziesz musia艂 zabi膰 par臋 paj膮czk贸w i ghuli. Je艣li chcesz miecz Zgub臋 Paj膮k贸w, musisz zajrze膰 ich siedliska. Znajdziesz tam Centeola i ca艂a mas臋 paj臋czak贸w, i ghuli. Przed tob膮 jeszcze dwie lokalizacje z typu Knieja Otulisko, a偶 dojdziesz do kopalni krasnolud贸w, przed wej艣ciem do niej jest ob贸z warowny. B臋d膮 tam czeka膰 dwaj gwardzi艣ci i czterej zab贸jcy. P贸藕niej natkniesz si臋 jeszcze na dw贸ch gwardzist贸w, po wej艣ciu do kopalni na pierwszym poziomie nic ci nie grozi, ale poszukaj g贸rnika stoj膮cego obok 艣luzy. Po rozmowie z nim udaj si臋 do drugiego poziomu, gdzie b臋dzie par臋 gwardzist贸w, 2 ghule i... kap艂an - krasnolud. Lepiej go przy艂膮cz do dru偶yny, w miejsce Brawmen. Za chwil臋 jaki艣 niewolnik poprosi ci臋 o 100 szt. z艂ota, daj mu je. Jeszcze rozprawa z 2 gwardzistami i 3 poziom kopalni z... kilkunastoma Hogoblinami na pocz膮tek, po rozprawieniu si臋 z nimi id藕 na lewo znajdziesz tam zbrojownie (wa偶niejsze rzeczy to tarcza +1 i zbroja 膰wiekowana +1). P贸藕niej wr贸膰 do miejsca malej potyczki i id藕 prosto korytarzem, spotkasz tam bandyt臋, kt贸ry zapyta ci臋, czemu tu jeste艣, sk艂am. Na prawo znajdziesz paru Hogoblinow, wiesz, co robi膰. Nast臋pnie wejd藕 do ma艂ego korytarzu, gdzie b臋dzie jeszcze dw贸ch ch臋tnych spotka膰 si臋 z twoim ostrzem, ale musisz uwa偶a膰 maj膮 zatrute strza艂y. Teraz prosto i kolejny naiwniak, i nareszcie Davaeorn, nie jest on zbyt wymagaj膮cym przeciwnikiem. Wejd藕 do jego mini-kaplicy i...


Rozdzia艂 V

Je艣li chcesz si臋 jeszcze wzbogaci膰, to b臋dziesz musia艂 pokona膰 dwie galaretki i opr贸偶ni膰 jego skrzynie skarb贸w. Teraz taktownie wymykasz si臋 sekretnym drzwiami i zn贸w jeste艣 na pierwszym poziomie. Klucz od 艣luzy daj temu g贸rnikowi, z kt贸rym rozmawia艂e艣 wcze艣niej i reputacja +2 na deser. Teraz udaj si臋 udaj si臋 do Wr贸t Baldura, jednak偶e za nim to zrobisz b臋dziesz musia艂 przej艣膰 przez most prowadz膮cy do nich, tam zaanga偶uje ci臋 Scar. Twoim zadaniem b臋dzie zabicie wszystkich sobowt贸rniak贸w w Siedmiu S艂o艅cach oraz je艣li chcesz oczyszczenie miasta z potwor贸w, kt贸re s膮 w kana艂ach, chocia偶 wystarczy zabi膰 ogrzego-maga i kolejne 1000 l膮duje na twoim koncie. Uwa偶aj na Marka, b臋dzie on ci臋 pr贸bowa艂 przekona膰, ze zerwa艂 z 呕elaznym Tronem, jednak nie ufaj mu, poniewa偶 poda ci trucizn臋, kiedy b臋dziesz spa艂. Je偶eli w Kniei pomog艂e艣 druidom to brat tego szlachcica, b臋dzie chcia艂 ci臋 zabi膰, gdy go ju偶 pokonasz dostaniesz ci臋偶k膮 kusz臋 +1. Je艣li by艣 chcia艂 odwiedzi膰 tawern臋 Sp艂onion膮 Syren臋 to, uwa偶aj, bo tam czyha na ciebie kolejny p艂atny morderca ogr. Z nim ju偶 ci tak 艂atwo nie p贸jdzie. Po wschodniej stronie za Pa艂acem Ksi膮偶膮t spotkasz z艂ego maga, kt贸ry zaproponuje ci udzia艂 w przest臋pstwie. Po zabiciu jego dostaniesz amulet +1 do czar贸w 2 poziomu oraz pier艣cie艅 ochrony +2. W Czarodziejskich Rozmaito艣ciach spotkasz 4 mag贸w na pi臋trze, oczywi艣cie wiesz, co zrobi膰. Gdy wykonasz zadania Sacra, b臋dziesz musia艂 dowiedzie膰 si臋 co nie co o 呕elaznym Tronie. Ma on swoja siedzib臋 na wsch贸d od Siedziby P艂omiennej Pi臋艣ci, wystarczy, ze na czwartym pi臋trze przedstawisz si臋 ksi臋gowemu jako Emisariusz Tar i dowiesz si臋, 偶e Reitar wyjecha艂 do Candlekeep. Mo偶esz wraca膰 do Scara, ale na pi膮tym pi臋trze jest tyle os贸b prosz膮cych si臋 wr臋cz o zasmakowanie twego ostrza, ze nie mo偶esz spokojnie odej艣膰... Teraz tylko udaj si臋 do ksi臋cia Eltana, otrzymasz od niego ksi臋g臋, dzi臋ki kt贸rej mo偶esz powr贸ci膰 do Candlekeep...


Rozdzia艂 VI

Powr贸ci艂e艣 do Candlekeep, miasta tej m艂odo艣ci, lecz nie 艂ud藕 si臋, 偶e b臋dziesz tam bezpieczny. Teraz id藕 do twierdzy. Zostaniesz tam poinformowany o Korevasie (Saveroku), b臋dzie on na nast臋pnym pi臋trze. Je艣li masz, cho膰 troch臋 honoru nie przyjmiesz jego pier艣cienia ochrony +1. Na nast臋pnym pi臋terku znajdziesz przyw贸dc贸w 呕elaznego Tronu, mo偶esz ich zabi膰, je偶eli chcesz i potrafisz... byle nie zaatakowa艂 ci臋 kap艂an Ogmy. Je偶eli i tak nie zabijesz ich to, i tak zostaniesz oto posadzony (ja osobi艣cie zabi艂em drani贸w i to bez skrupu艂贸w). Nast臋pnie z艂apie ci臋 stra偶nik, a ty zgodzisz si臋 na pokojowe rozwi膮zanie tego problemu. Wyl膮dujesz w celi, najpierw odwiedzi ci臋 Ulraunt, a p贸藕niej Tethoril, teleportuje ci臋 on do sekretnego pokoju, z kt贸rego mo偶esz uciec do podziemi. Oczywi艣cie opr贸偶nisz pokoik i przejdziesz do kolejnego pomieszczenia, masz trzy mo偶liwo艣ci wyj艣cia, a raczej jedna na prawo, a w pozosta艂ych mo偶esz znale藕膰 bardzo, ale to bardzo interesuj膮ce rzeczy. W nast臋pnym wn臋trzu spotkasz mas臋: martwiak贸w, sobowtorniak贸w i sobowt贸rniaka wi臋kszego. Znajdziesz tam Goriona, Elmistera i Tethorila, pytasz si臋 jak to mo偶liwe? To niemo偶liwe, te stwory bezczeszcz膮 pami臋膰 o twoim przybranym ojcu, ja si臋 nie zastanawia艂em nawet na moment, co zrobi膰. Przed tob膮 najtrudniejsza lokalizacja podziemia... Tu czyha dru偶yna p艂atnych morderc贸w pod dow贸dztwem Prata, paj膮ki przenikaj膮ce i bazyliszki wi臋ksze. Prata 艂atwo unieszkodliwi膰 rozproszeniem czar贸w, a p贸藕niej ma艂y wybuch ognia i ostra walka. Gdy ju偶 sko艅czysz zosta艂y paj膮czki (艂atwe punkty do艣wiadczenia) i u偶ycie czaru przeciw petryfikacji. Po bazyliszkach zobaczysz gwardzist臋, porozmawiaj z nim i...


Rozdzia艂 VII

Wydosta艂e艣 si臋 z Candlekeep, teraz musisz uda膰 si臋 do Wr贸t Baldura, gdzie dowiesz si臋, ze P艂omienna Pie艣膰 poszukuje ci臋 za morderstwo na przyw贸dcach 呕elaznego Tronu (czy to robi艂e艣, czy nie). Udajesz si臋 teraz do siedziby P艂omiennej Pi臋艣ci na pi臋tro zabijasz pseudouzdrowiciela, alias sobowt贸rniaka wi臋kszego. Teraz bierzesz cia艂o Eltana, zanosisz je do armatora portu, gdzie b臋dzie spokojnie si臋 kurowa艂. Teraz udajesz si臋 do kana艂贸w stamt膮d bez problem贸w dostaniesz si臋 do G艂臋bokich Piwnic, gdzie masz zabi膰 dw贸ch morderc贸w. Co za ironia losu, 艂owca staje si臋 zwierzyn膮... B臋dziesz mia艂 trudny orzech do zgryzienia, ale spokojnie, od czego s膮 czary? Niezawodnym czarem w tych sprawach jest rozproszenie czar贸w, ale przeciwnicy maja pot臋偶n膮 bron miecz krotki +3 i zab贸jcz膮 chmur臋. Gdy ju偶 dokonasz tego co nieuniknione, zachowaj zaproszenia i w Czarodziejskich Rozmaito艣ciach zakup r贸偶d偶k臋 potwor贸w. Teraz mo偶esz uda膰 si臋 do Pa艂acu Ksi膮偶膮t. Gdy ju偶 tam b臋dziesz przywo艂aj potwory i wejd藕 do g艂贸wnego pomieszczenia, gdzie b臋dzie si臋 w艂a艣nie odbywa艂a nobilitacja Saveroka. Nagle sobowt贸rniaki wi臋ksze zaatakuj膮 Wielkich Ksi膮偶膮t, musisz ich obroni膰 za wszelk膮 cen臋. Gdy to dokonasz porozmawiaj z Beltem, wkroczy Angelo (dow贸dca P艂omiennej Pi臋艣ci po 艣mierci Scara). Saverok ka偶e ci臋 zabi膰, jednak偶e Belt ka偶e im poczeka膰, wtedy Saverok ci臋 zaatakuje, ty oczywi艣cie b臋dziesz na to przygotowany i gdy Saverok b臋dzie bliski 艣mierci, wtedy uratuje go jego nauczyciel i ucieknie... Nie martw si臋 Belt przetransportuje ci臋 do gildii z艂odziei, tam zakup co trzeba. Nast臋pnie zejd藕 na d贸艂 schodami, b臋dziesz musia艂 przej艣膰 przez labirynt, gdzie najwi臋ksze zagro偶enia to Stra偶nicy Zguby i szkielety-wojownicy niewra偶liwi na magi臋, reszta to tylko p艂otki... Przy wyj艣ciu z labiryntu spotkasz owego nauczyciela, kt贸ry wprowadzi艂 Saveroka w tajniki z艂a... Jeste艣 teraz w podziemnym mie艣cie, w kt贸rym Saverok ma swoj膮 艣wi膮tynie, przed ni膮 spotkasz grup臋 morderc贸w wys艂an膮 przez 呕elazny Tron do zabicia twojego z艂ego brata. Musisz uwa偶a膰 na ogra, kt贸ry jest naprawd臋 pot臋偶ny. Po rozprawieniu si臋 z nimi wejd藕 do 艣wi膮tyni Bhaala, to ko艅cowy etap gry. Tu na nic zda si臋 si艂a, poniewa偶 tu tylko inteligencja i spryt si臋 licz膮. Najprostszym sposobem jest by艣 uniewidzialnil Iomen, by przesz艂a si臋 po ca艂ym terenie i rozbroi艂a pu艂apki z wyj膮tkiem tych, kt贸re s膮 na symbolu Bhaala wyrytym na pod艂odze. Teraz obok wej艣cia powinien pojawi膰 si臋 mag, kt贸rego trzeba zlikwidowa膰. P贸藕niej podejd藕 do tronu, ale tak by tylko Tazok ci臋 zaatakowa艂. Gdy si臋 z nim ju偶 uporasz, wtedy u偶yj r贸偶d偶ki przywo艂a艅 potwor贸w by (jak my艣lisz) tak, przywo艂a膰 potwory, najlepiej Hogoblinow, poniewa偶 maja 艂uki, a nawet najpot臋偶niejszy wojownik nie oprze si臋 gradowi strza艂, przed Hogoblinami ustaw O偶ywie艅c贸w (kap艂an 3 poziom czar贸w) by go troch臋 op贸藕ni膰 i... gratuluj臋 przej艣cia gry.

Mapy obszar贸w z komentarzami

143


Beregost AR3300

144
-Czerwona kropka: Gospoda Feldeposta (sprzeda偶 mikstur itp. odpoczynek, po zabiciu mulheja tutaj b臋dzie mag do zlikwidowania)
-Zielona: Tutaj jest do przy艂膮czenia Kagain
-Bia艂a: Tutaj stoi Garrick z zadaniem od Silke (atakowa膰 j膮, z dystansu, nie mo偶e rzuci膰 b艂yskawicy!)
-Niebieska: Tutaj odnosimy "List od Roe"
-呕贸艂ta: Ku藕nia (bronie, zbroje itp.)

Bazyliszki AR3500

145
-Czerwona kropka: Wroga dru偶yna (pas +3 do KP przeciw siecznym itp.)
-Niebieska: Shaar-Teel do przy艂膮czenia
-呕贸艂ta: "Trener" bazyliszk贸w i kilka bazyliszk贸w
-呕贸艂te kreski: Bazyliszki


Gullykin AR4000

146
-Niebieska: Winnica (kap艂an, wej艣cie do podziemi
-呕贸艂ta: Wroga dru偶yna (zwoje, troch臋 lepszego sprz臋tu.... wypas w DSotSC/NTotSC)
-Zielona: Dom zdrajcy (nizio艂ka zabijamy by szef wioski zaliczy艂 quest), wej艣cie do podziemi (op艂aca si臋 sprz膮tn膮膰 tylko ogra maga i maga obok)


Jarmark AR4900

147
-Niebieska: W namiocie mag (po rozmowie atakuje, uwaga na kwasowe strza艂y melfa, op艂acalna jest sytuacja w kt贸rej baba ginie)
-呕贸艂ta: Wybuchaj膮cy ogr, po kilku pokazach atakuje, PD, maga mo偶na okra艣膰 ze zwoi
-Zielona: Kap艂anka do odkamienowania i przy艂膮czenia
-Czerwona: Podej偶any sprzedawca (okra艣膰 go, oraz jego skrzynie i szybko uciec z namiotu. Je偶eli kradzie偶 si臋 nie powiedzie to robi si臋 wrogi, ale nie wezwie stra偶y gdy zaj偶ymy do skrzy艅)
-Bia艂a: Viltare, z艂odziej (pr贸bowa膰 zabi膰 masowym ostrza艂em, "rozkaz" pomaga, kilka flaszek, nie tracimy reputacji)


Knieja Otulisko I AR2200

148
-Niebieska: Walka ze szlachcicem lub druidami (lepiej z druidami, da to quest we Wrotach)
-呕贸艂ta: Tasloi maj膮 p艂aszcz niewykrywalno艣ci, gdy go poka偶emy krasnoludowi w weso艂ym 偶ongle偶e to dostaniemy troch臋 PD
-Zielona: Koran (z艂odziej) do przy艂膮czenia

Knieja Otulisko II AR2100

149
-Niebieska: Temu typkowi przynosimy cia艂o brata, kt贸re jest w siedzibie paj膮k贸w
-呕贸艂ta: Siedziba paj膮k贸w (miecz "Zguba paj膮ka +2" itp.)
-Zielone kreski: Pu艂apki z paj臋czyn膮 (lokacja og贸lna)

Knieja Otulisko III AR1600

150
-Niebieska: Faldorn do przy艂膮czenia
-呕贸艂ta: Chata druida (zabi膰, spl膮drowa膰)
-Zielona: 艁owca i 2 ma艂e wywerny do zabicia, w okolicy druid do wyeliminowania

Knieja Otulisko IV AR1700

151
-Niebieska: Legowisko wywern


Knieja Otulisko V Kopalnia AR1800

152
-Niebieska: Wroga dru偶yna (buty szybko艣ci i inne smako艂yki)
-呕贸艂ta: Wej艣cie do kopalni


Kopalnia Nashkel AR5400

153
-Niebieska: W pniu siedzi r贸偶d偶ka mrozu
-呕贸艂ta: Wej艣cie do kopalni
-Zielona: W budynku psy (a w beczce mikstura leczenia)
-Czerwona: Prism i Szary wilk (zaoferowa膰 pomoc, skopa膰 Szarego wilka - miecz d艂ugi +2)

Jaskinie Pirat贸w AR3600

154
-Niebieska: Jaskinia pirat贸w (na zewn膮trz driady, wewn膮trz golemy z cia艂a, skarb: grimuar kondycji i inne)
-呕贸艂ta: Wybicie wilk贸w (uratowanie syna tej baby ni偶ej)
-Zielona: Z艂odziejka do przy艂膮czenia

Wioska Xwart贸w AR4200

155
-Niebieska: Jaskinia (nied藕wied藕 i skarb)
-呕贸艂ta: Wioska (du偶o Xwart贸w)
-Zielona: Sprzedawca z lipnym towarem (zabi膰)


Wykopaliska / Brage AR5200

156
-Niebieska: Wykopaliska (pom贸c w wykopaliskach, wyj艣膰 z pos膮偶kiem, rozwali膰 stra偶nika zag艂ady)
-呕贸艂ta: Brage (Dogada膰 si臋 z nim i zaprowadzi膰 do 艣wi膮tyni, klientk臋 mo偶na zabi膰)


Drizzt Do'Urden AR3700

157
-Niebieska: Z艂a dru偶yna
-呕贸艂ta: Drizzt
-Zielona: P贸艂 orki (quest paladyna z Weso艂ego 呕膮glera)

Most Firewine AR4500

158
-Niebieska: Khark
-呕贸艂ta: Szermierz (zabi膰 dla r臋kawic)
-Zielona: Dla NTotSC wej艣cie do siedziby wampir贸w

Ankhegi AR1400

159
-Niebieska: Wej艣cie do podziemi Ankheg贸w
-呕贸艂ta: Rybacy (quest z kap艂ank膮 Umberlee, op艂aca si臋 wyci膮gn膮膰 od nich czar臋...)
-Zielona: Ankhegi (w przybli偶eniu)
-Bia艂a: Wie艣niak (przynie艣膰 cia艂o syna, a potem da膰 kas臋)


Nashkel AR4800

160
-Niebieska: Tu odnosimy pier艣cie艅 J贸zefa
-呕贸艂ta: Karczma (odpoczynek, zab贸jcy)
-Zielona: Ko艂o sosenki w ziemi ukryta zbroja z Ankhega
-R贸偶owa: Edwin do przy艂膮czenia
-Br膮zowa: Minsc do przy艂膮czenia
-Czerwona: Oublek (przynosimy poszukiwane rzeczy)
-Bia艂a: Po klikni臋ciu w nagrobek pojawi si臋 Dae'r Ragh (? po co nie wiadomo)

Pomocna D艂o艅 AR2300

161
-Niebieska: Pod sosn膮 ukryty pier艣cie艅 dla mag贸w
-呕贸艂ta: Wej艣cie (mag zab贸jca)
-Zielona: Odzyskanie pier艣cienia (2 kwadraty obok siebie - hobgobliny z pier艣cieniem)


Po艂udniowy wsch贸d AR5500

162
-Niebieska: Ukryty pier艣cie艅 ochrony przed ogniem
-呕贸艂ta: Zabra膰 chorego do kaplicy "Pod pomocn膮 d艂oni膮"
-Zielona: Smok dla DSotSC / NTotSC

Po艂udniowy wsch贸d AR5100

163
-Niebieska: Dynaheir (co szuka jej Minsc)
-呕贸艂ta: Grimuar Charyzmy
-Zielona: R臋kawice zr臋czno艣ci
RkBlog

Baldurs Gate i Baldur鈥檚 Gate: Enhanced Edition, 14 July 2008, Piotr Mali艅ski

Comment article