Talia mnogich kart

W Twierdzy Strażnika znajdziemy Kambiona Aesgareth'a, który będzie oferował grę wzamian za nagrodę lub jego wolność, która umożliwi nam przejście dalej. Grać się opłaca, gdyż wygrać można Widmowy Rodzaj, bardzo dobry sejmitar. Gra jest prosta. Na początek zapisujemy grę i losujemy kartę. Musi być mocniejsza od kary Kambiona. Przy okazji czeka nas walka albo jakaś inna niespodzianka. My możemy wylosować (cytaty):
- Aaaach... 'Plaga'. Niska karta, kiepsko. Ale tak już bywa z kartami.
- 'Podstep'? Ciekawa karta, chociaż niezbyt silna. Przypuszczam, że zaraz bedziesz walczyć.
- 'Walka'? Świetna karta, ciekawe, jaki to efekt?
- 'Wielka Kapłanka'. Znakomita karta. Chociaż z koszulki nie do końca wiadomo, o co chodzi.
-Aaach... 'Cesarz'! Bardzo dobra karta... bardzo cenna.
- 'Siła'. Bardzo mocna karta. Nie wiem tylko, czy chodzi w niej o wzmocnienie, czy raczej osłabienie?

Aesgareth może wylosować:
- 'Triumf'? Aaach... czuje nadchodzącą walkę. Dajcie mi chwilke czasu.
- 'Wyzwanie'? Kogo?
- Ach. 'Cesarzowa'. Dobra, wysoka karta. Mam dzisiaj szczeście.
- A to co? 'Konstrukcja'? Jeszcze jedna walka?

Gdy wygramy sejmitar należy spacyfikować kambiona i jego ekipę. Gdy to zrobimy dostaniemy Talię mnogich kart. Oto możliwe efekty:
Mamy 21 kart z których losujemy. 22 kartą jest Równowaga i usuwa talię. Mamy 3 losowania i każdym losowaniu mamy kilka możliwych rezultatów. Karty dzielą się na "złe" i "dobre". Gdy wylosujemy "złą" to następne losowania będą ze złych kart... wylosowanie dobrej karty nie gwarantuje kontynuacji losowań z dobrych kart.
  • Pierwsze losowanie, 6 kart
    1. Ruina: tracisz do 100 000 sztuk złota
    2. Donjon: Losujący zostaje uwięziony jeżeli nie powiedzie się rzut obronny na śmierć
    3. Euryale: Trwała obniżka rzutów obronnych o 1
    4. Płomienie: Przyzywa Balora i 4 żywiołaki ognia
    5. Klejnot: Dostajemy klejnoty
    6. Błazen: 50,000 PD

  • 2 Losowanie, gdy 1 karta była "zła"
    1. Void(Naruszenie): Dezintegracja przy nieudanym rzucie na śmierć
    2. Klucz: Dostajemy Pierścień ochrony +3
    3. Gwiazdy: +1 do cech, usuwane przez usunięcie klątwy :)
    4. Łotrzyk: Postać zauroczona do rozproszenia
    5. Słońce: 300,000 PD
    6. WEZYR: Opończa na 24 godziny

  • 2 Losowanie, gdy 1 karta była "dobra"
    1. Void(Naruszenie): Dezintegracja przy nieudanym rzucie na śmierć
    2. Magik: Zamiana w królika usuwalna zdjęciem klątwy
    3. Rycerz: Przyzywa 4 demonicznych rycerzy
    4. Łotrzyk: Postać zauroczona do rozproszenia
    5. Słońce: 300,000 PD
    6. WEZYR: Opończa na 24 godziny

  • 3 losowanie
    1. Czaszka: Atakuje cię Cień Śmierci
    2. Księżyc: trwałe +10 PŻ
    3. Szpony: Oślepienie zdejmowalne zdjęciem klątwy
    4. Głupiec: Mądrość spada do 3, ogłupienie (zdjęcie klątwy)
    5. Kometa: Trwałe 5% odporności na ogień
    6. Erynie: +1 do cech na określony czas

  • 4 losowanie
    1. Czaszka: Atakuje cię Cień Śmierci
    2. Tron: Dostajemy 1,000,000 PD
    3. Księżyc: Postać dostaje +10 do PŻ
    4. Głupiec: Mądrość spada do 3, ogłupienie (zdjęcie klątwy)

  • 5 losowanie
    1. Równowaga - utrata talii
    RkBlog
  • Comment article
    Comment article RkBlog main page Search RSS Contact