Bestiariusz Icewind Dale I

Niniejszy bestiariusz zawiera zbiór potworów z IWD I, które mają jakieś szczególne umiejętności bądź są dość potężne. Dla niektórych potworów podane podpowiedzi taktyczne.

  • Akolita
    : 33
    KP: 6
    PD za zabicie: 420
    Inne: Rzuca Ciszę i Płomienne ostrze

  • Biały żmij
    : 66
    KP: 0
    PD za zabicie: 5000
    Inne:

  • Cień
    : 24
    KP: 7
    PD za zabicie: 420
    Inne: "Pech" gdy trafi

  • Cyklop
    : 91
    KP: 2
    PD za zabicie: 4000
    Inne: Wolny (łucznicy do boju)

  • Czerwony Mykoid
    : 50
    KP: 10
    PD za zabicie: 1750
    Inne: Chmura sporów wywołująca panikę.

  • Ettin
    : 70
    KP: 2
    PD za zabicie: 3000
    Inne: Mało ruchliwy

  • Ghast
    : 28
    KP: 4
    PD za zabicie: 650
    Inne: Paraliż

  • Ghoul
    : 14
    KP: 6
    PD za zabicie: 175
    Inne:

  • Goblin
    : 6
    KP: 6
    PD za zabicie: 15
    Inne:

  • Histachii
    : 16
    KP: 8
    PD za zabicie: 120
    Inne: Choroba!

  • Jadowity Zombie
    : 31
    KP: 6
    PD za zabicie: 1100
    Inne: Trucizna

  • Lodowy olbrzym
    : 102
    KP: 0
    PD za zabicie: 7000
    Inne: użyj ognia :)

  • Lodowa salamandra
    : 72
    KP: 5
    PD za zabicie: 2000
    Inne: Ogniem, dystansem, gdy umiera wszyscy w około (dlatego dystans) dostają obrażenia od zimna.

  • Mumia
    : 45
    KP: 3
    PD za zabicie: 3000
    Inne: Choroba, tylko broń magiczna.

  • Nasycona Zmora
    : 31
    KP: 5
    PD za zabicie: 1400
    Inne: Czary

  • Ognisty olbrzym
    : 110
    KP: -1
    PD za zabicie: 8000
    Inne: Wrażliwy na zimno, niebezpieczny dla naszego "zwarcia"

  • Pająk miecznikowiec
    : 45
    KP: 3
    PD za zabicie: 2000
    Inne: Ma 4 ataki na rundę.

  • Pająk Upiór
    : 27
    KP: 1
    PD za zabicie: 1400
    Inne: Choroba, tylko magiczne bronie.

  • Pełzacz ścierwojad
    : 22
    KP: 7
    PD za zabicie: 420
    Inne: Może unieruchomić.

  • Spiżowy strażnik
    : 60
    KP: -3
    PD za zabicie: 5000
    Inne: Broń +2 lub lepsza, ma dużo odporności

  • Troll
    : 46
    KP: 4
    PD za zabicie: 1400
    Inne: Regeneruje się, wrażliwość na ogień i kwas, które go dobiją.

  • Wybrany Zombie
    : 33
    KP: 6
    PD za zabicie: 975
    Inne: Magiczna broń +1 lub lepsza

  • Wybuchowy szkielet
    : 200
    KP: 8
    PD za zabicie: 500
    Inne: Gdy umiera chłopcy ze zwarcia uciekają bo oberwą Lawiną Śnieżnych Kul.

  • Zimna Zmora
    : 32
    KP: 4
    PD za zabicie: 1500
    Inne: Wrażliwość na ogień, tylko magiczne bronie +1 lub lepsze

  • Żelazny Golem
    : 80
    KP: 3
    PD za zabicie: 13000
    Inne: Bronie magiczne +2 lub lepsze, strzały przebicia.

    Pełny Bestiariusz (troszeczkę więcej potworów) w "Icewind Dale - Przewodnik Po Świecie" dołączony do gry.
    RkBlog

    Icewind Dale, 14 July 2008

  • Comment article
    Comment article RkBlog main page Search RSS Contact