RkBlog

Hardware, programming and astronomy tutorials and reviews.

Albionowe wiadomości 29.02.2008

Niewiele dziś się działo w albionowym świecie, a to za sprawą zlotu w Krynicy. Życzymy miłej zabawy tym co tam są i szybkiej gry tym co pozostali w domach. 10 Argosba Lodowy golem padł, lecz nie było go jedynie dwa dni. Równie krótko bo trz

Niewiele dziś się działo w albionowym świecie, a to za sprawą zlotu w Krynicy. Życzymy miłej zabawy tym co tam są i szybkiej gry tym co pozostali w domach.

10 Argosba Lodowy golem padł, lecz nie było go jedynie dwa dni. Równie krótko bo trzy dni nie było glizdy, lecz po 10 dniach pokonał ją Damianek. Mamut zaczyna siwieć i nie widać by ktoś ukrócił jego męki. Piaskowy dżin pokonany przez Learyta schował się w górach i do tej pory nikt go nie widział. Trwa Rodzima Krucjata na Smoki czyli bicie smoków na kondycję przez rodzimowierców i innych prawych rycerzy. Argemka ponownie pokonała trolla zdobywając diament.

Wieść niesie że koczownicy mają uderzyć na wioskę Orgrodu w okolicy tury 27772. Rycerzy potrzebujących wierzchowca zapraszamy do Orgrodu.

Pełen werwy rycerz Kwapi może pochwalić się już trzydziestoma siedmioma wychowankami. Autor powinien wprowadzić chyba becikowe.

Prawosławni dyskutują o wyczynach Czarnego Żniwiarza – prawosławnego narbonusa atakującego na terenie Zigury między innymi prawosławnych rycerzy. Czy Żniwiarz powinien trafić na czarną listę Orgrodu, czy też to wyłącznie sprawa lokalnych władz Zigury? Zdania są podzielone.

W Zigurze na czas argosba Sułtan wprowadził podatek zaporowy. W Orgrodzie natomiast możemy kupić napierśnik kwarcowy za 900 tysięcy talarów, a także pirytowy nagolennik za 500 tysięcy talarów. Z broni dostępny jest bicz wampa, szabla dżina oraz golemowa włócznia. HANUKA za PP sprzeda zmaksowaną kością kosę, a także guan dao. Wojtek Niezwyciężony wystawił na licytację pazur sfinksa, szablę dżina oraz tarczę kwarcową. Za Punkty Pomocy możemy także kupić galerę od Sachema.

Wielu graczy szuka szmaragdów w kopalni, kluczy w grocie lwa czy kryształowych czaszek na polanie śmierci. Nie każdy jednak wie jak to efektywnie robić. Co turę jest określona ilość wspomnianych przedmiotów i długotrwałe poszukiwanie nie ma sensu, tak więc szukamy na samym początku tury – najszybciej jak to możliwe. W przypadku szmaragdów czy kluczy lokacje czasami blokują monstra i szukanie tych przedmiotów polega na jak najszybszym wejściu do groty czy kopalni i rozpoczęcie szukania. Jeżeli w danej turze są klucze czy szmaragdy to powinny wpaść w pierwszych klikach. Jeżeli po paru minutach nic nie znaleźliśmy to możemy sobie odpuścić. W przypadku polany sprawa wygląda podobnie – zalecam maksymalnie 4-5 kliknów na turę. Jeżeli nic nie znajdziemy to dalsze klikanie nic nam nie da oprócz strat parametrów. W przypadku polany śmierci warto zawczasu kożuchami podwyższyć w haremie maksymalną ilość tur życia. Nie powinniśmy także zapominać o ranach, kondycji i dużym zapasie leków i jedzenia. Przeszukując polanę rany lub kondycja mogą spaść do zera. Wtedy należy odczekać turę i udać się do klasztoru na medytacje by zyskać punkty rozwoju, które nas uratują. Błyskawicznym, lecz kosztownym rozwiązaniem są mikstury wiedzy. Najwięcej jest szmaragdów, klucze są zazwyczaj w określonych turach, a czaszek jest najmniej. Poszukiwanie tych surowców wymaga cierpliwości i poświeceń, lecz dla wielu młodych rycerzy przedmioty te umożliwiają prawdziwy start poprzez zakup lepszego sprzętu.

RkBlog

26 July 2008;

Comment article