Psia Wioska

SOŁTYS

Możesz uczyć się na parobka, będziesz za to otrzymywał dodatkowe talary. Sołtys skupuję głowy wściekłych psów, które grasują w okolicy i są dokuczliwe dla mieszkańców wioski. Cena za głowę psa to 130 ta. Parobkowanie kosztuje trochę czasu bo aż 50 tur na jeden poziom.

BROWAR

Możesz zatrudnić się jako czeladnik. Będziesz co turę dostawał dodatkowe talary. Aby gorzelnik cię przyjął musisz mieć sprawną kadź glinianą, dostarczyć mu 20 chmielu oraz mieć 4 poziom sprawności pracy jako parobek. Możesz zrobić sam, jeśli masz sprawną kadź glinianą i 4 poziom sprawności pracy jako czeladnik gorzelnika.

40.gif piwo

  • Kondycja -20
  • Rany 40
  • Doświadczenie 4
  • Termin 2
  • 16 ta
  • 1 x chmiel (można zrobić obok w zagrodzie)
  • 1 x dzban (można zrobić w wypalarni gliny na pustyni w Zigurze)

319.gif drożdże

  • Doświadczenie 0
  • Termin 2
  • 5 ta
  • 1 x chleb (można kupić w sklepie w mieście Albion)

STOLARZ

Możesz zatrudnić się jako czeladnik. Będziesz co turę dostawał dodatkowe talary. Aby stolarz cię przyjął, musisz mieć sprawną siekierkę, dostarczyć mu 20 dębowych drągów oraz mieć minimum 1 poziom sprawności pracy jako parobek.

Możesz zrobić sam, jeśli masz sprawny siekierkę i minimum 2 poziom sprawności pracy jako czeladnik stolarza.

122.gif deska

  • Doświadczenie 1
  • Termin 1
  • 10 ta
  • 3 x dębowy drąg (można wyrąbać w lokacji 1000-letni dąb w lesie w Albionie)

267.gif beczka

  • Doświadczenie: 2
  • Termin: 2
  • 20 ta
  • 4 x deska (do zrobienia właśnie tutaj u stolarza w wiosce Dorostar)

357.gif kołowrotek

  • Wytrzymałość 1100
  • Doświadczenie: 5
  • Termin: 5
  • 2 ta
  • 5 x dębowy drąg (można wyrąbać w lokacji 1000-letni dąb w lesie w Albionie)
  • 2 x sznurek (do zrobienia u tkacza w mieście Orgrod)
  • 1 x żelazo (można wykopać w kopalni w Górach Orlich lub w kopalni w tajdze w Orgrodzie)

STUDNIA

Możesz tutaj wypełnić puste bukłaki

ZAGRODA

Możesz zrobić sam, jeśli masz sprawną motykę i minimum 2 poziom sprawności pracy jako ogrodnik.

274.gif chmiel

  • Doświadczenie: 1
  • Termin: 2
  • 1 x czarnoziem (Tajga)

240.gifziarno

  • Doświadczenie: 1
  • Termin: 1
  • 1 x odchody


możesz kupić:

114.gif indyk

  • 650 ta
  • Kondycja 400

112.gif świnia

  • 850 ta
  • Kondycja 800

113.gif krowa

  • 1064 ta
  • Kondycja 1000

242.gif muł

  • 49452 ta
  • Siła 10
  • Wytrzymałość 8000

Jeśli masz puste dzbany, możesz wypełnić je mlekiem (każdy 5 ta).

KOŚCIÓŁEK

Kościółek stanowi azyl. Nie można w nim zaatakować innego rycerza, jednak bandyci mogą stąd porywać. Tutaj możesz pomodlić się i złożyć ofiarę, przez to Twoja siła się zwiększy. Aby to zrobić, trzeba posiadać przede wszystkim amulet charakterystyczny dla Twojej religii. Koszt ofiary zależy od poziomu rycerza. Jeden z bardzo ważnych budynków zwłaszcza dla zamożniejszych graczy, gdyż nie musisz już wydawać cennych pkt. na siłę a możesz ją podnieść za pomocą amuletów swojej religii.

RZEŹNIK

Rzeźnik może za cenę 28 ta dokonać uboju i podzielenia tuszy na mniejsze kawałki.


Możesz zrobić sam jeśli masz minimum 2 poziom parobka.

346.gif bukłak

  • Doświadczenie: 1
  • Termin: 1
  • 2 ta
  • 1 x skóra (można zdobyć zabijając niektóre zwierzęta)

MŁYN

Możesz zrobić sam, jeśli masz sprawne żarna młyńskie i minimum 4 poziom sprawności pracy jako parobek.

241.gif worek paszy

  • Doświadczenie: 0
  • Termin: 1
  • 10 ta
  • 2 x ziarno (można kupić obok w zagrodzie)
  • 1 x worek (można zrobić u tkacza w wiosce Orgrod)

ALBION

Stoisz na drodze do osady Albion. Przed wejściem do osady zatrzymają Cię strażnicy i nie wpuszczą Cię dopóki nie zapłacisz myta (jego wysokość zależy od poziomu rycerza). Droga do osady jest daleka i zużywa 6 kondycji

RkBlog

Krainy, 4 August 2011, Piotr Maliński

Comment article
RkBlog main page Search RSS Contact