Hardron

WAROWNIA STELEMACHA

Miejsce wyborów protektora Hardronu. Jego wyboru dokonują co 25 tur Żyrzyce Protektorem Rodzimowierców może zostać tylko Żyrzyc Protektor powołuje straż przyboczną w postaci wojmiłów.

DRZEWO PERUNA

To jest święte miejsce, które stanowi azyl. Nie można w nim zaatakować innego rycerza.

Tutaj możesz pomodlić się i złożyć ofiarę, przez to Twoja witalność się zwiększy. Aby to zrobić, trzeba posiadać przede wszystkim amulet charakterystyczny dla Twojej religii. Koszt złożenia ofiary zależny od poziomu postaci. Tu zwiększysz swój schowek.

Jeśli masz 4 poziom mnicha, dostarczysz 10 bożków i jesteś rodzimowiercą możesz zostać żyrzycem.

Będąc młodym rodzimowiercą masz prawo dać w ofierze znak rodzimowiercy w zamian otrzymasz nagrodę (talarki).

UŚWIĘCONY NAMIOT

Matuzal Gradomir zamieszkuje ten namiot. Było on kiedyś wielkim handlowcem. Przemieszczał wytrwale nieznane krainy w celu powiększenia swojego majątku. Kiedy wzbogacił się niebywale uświadomił sobie, że bogactwo szczęścia nie daje i od tej pory zaczął wieść życie samotnika na morskiej wyspie.

Jeśli jesteś doświadczonym kupcem (min 1000 tur) i wręczysz podarek Gradomirowi w postaci kryształowej czaszki i będziesz szkolił tutaj pod jego czujnym okiem bez przerwy 100 tur to zostaniesz mądrym Kupcem Narbonusem

DÓŁ STRACONYCH

Tu znajdziesz listę przestępców przebywających w więzieniu

CHYŻA NA CYPLU

Barwiarz Jermyr.

Jeśli będziesz cierpliwy masz 2 poziom winiarza i dostarczysz Jermyrowi 1 osła i zdobędziesz glinianą kadź wówczas będziesz mógł posiąść wiedzę barwiarza.


Możesz zrobić sam, jeśli masz sprawną gliniana kadź i minimum 2 poziom sprawności pracy jako barwiarz.

327.gif barwnik czarny

  • Doświadczenie: 4
  • Termin: 3
  • 21 ta
  • 4 x węgiel (można wykopać w kopalni w Górach Orlich lub w kopalni w tajdze w Orgrodzie)
  • 1 x szklana butelka (do zrobienia u hutnika w wiosce koło Orgrodu)

331.gif śmierdziun

  • Doświadczenie: 15
  • Termin: 10
  • 25567 ta
  • 2 x odchody (można zdobyć zabijając zwierzęta)
  • 1 x perfumy (do zrobienia Pałacu Księżniczki na Parhas)

398.gif kałamarz

  • Wytrzymałość: 100
  • Doświadczenie: 3
  • Termin: 5
  • 2 ta
  • 2 x węgiel (można wykopać w kopalni w Górach Orlich lub w kopalni w tajdze w Orgrodzie)
  • 1 x szklana butelka (do zrobienia u hutnika w wiosce koło Orgrodu)
  • 1 x pióro (zdobywamy zabijając niektóre zwierzątka)

KARŁOWATE URWISKO

Miejsce to jest bardzo niebezpieczne dla żeglarzy, z daleka wygląda jak bezpieczna zatoka jednak po nieopacznym zbliżeniu się statku do brzegi czeka go rychła zagłada. Z pozoru bezpieczna zatoka okazuje się pułapką bez wyjścia najeżoną podwodnymi skałami. Morskie fale wyrzucają na brzeg przedmioty z rozbitych statków. Większość z nich to śmieci ale dla cierpliwych poszukiwaczy czeka drogocenna nagroda w postaci cennego przedmiotu lub skarbu. Na brzeg nie można się dostać i do wyławiania przedmiotów z morskiej matni służą specjalne haki na długich lianach.

Obecnie można trwale stracić rany i schowek, lecz czasami da się znaleźć dobrą broń i inne sprzęty zmarłych, a także tuńczyka, czy wieloryba.

DOMOSTWO ALINY

Samotna Alina porzucona przez wrednego męża z piątka małych dzieci i szóstym w drodze została zmuszona przez okrutny los do podjęcia się pracy. Jako, że jej dziad ze strony matki był bartnikiem za młodu nauczyła się od niego sekretów sztuki bartniczej, która teraz okazała się dla niej bardzo cenna.

Jeśli będziesz cierpliwy masz 2 poziom myśliwego i dostarczysz Alinie 10 piw i zdobędziesz glinianą kadź wówczas będziesz mógł posiąść wiedzę bartnika.


Możesz zrobić sam, jeśli masz sprawną gliniana kadź i minimum 2 poziom sprawności pracy jako bartnik.

308.gif miód

  • Kondycja 17
  • Doświadczenie: 2
  • Termin: 1
  • 2 ta
  • 2 x pszczeli plaster (można zebrać w pszczelich barciach w Puszczy)
  • 1 x cukier (można zrobić w Przetwórni w RaaniiDill)

326.gif wosk

  • Doświadczenie: 3
  • Termin: 2
  • 10 ta
  • 2 x pszczeli plaster (można zebrać w pszczelich barciach w Puszczy)
  • 1 x żywica (można zebrać w sosnowym zagajniku w Puszczy)

325.gif miód pitny

  • Kondycja -10
  • Rany 50
  • Doświadczenie: 4
  • Termin: 2
  • 18 ta
  • 4 x miód (do zrobienia właśnie tutaj)
  • 1 x dzban (do zrobienia u garncarza na pustyni w Zigurze)

383.gif bezczuciec pomrocznościowy

  • Doświadczenie: 14
  • Termin: 5
  • 50 ta
  • 1 x porcelanowe naczynie (można wykonać w Wypalarni Porcelany w Dzielnicy Smoka)
  • 1 x miód pitny(do zrobienia właśnie tutaj)
  • 1 x balsam(do zrobienia na pustyni w Zigurze lub kupienia w sklepach w Albionie i Zigurze)

MAJDAN WYTRWAŁYCH

Tutaj możesz wystawić na sprzedaż swoje przedmioty lub kupić nowe od innych rycerzy. Przedmioty na bazarze mają wartość o X% większą od zadeklarowanej przez rycerza kwoty sprzedaży. Przedmioty pozostają na bazarze przez 20 tur (bo po co dłużej) od momentu wystawienia. Możesz mieć równocześnie maksymalnie 20 przedmiotów na tym bazarze.

RkBlog

Krainy, 4 August 2011

Comment article
Comment article RkBlog main page Search RSS Contact