Archipelag Imoto

PRZYSTAŃ

Aby przedostać się do KurKor musisz posiadać łódkę.

PRZYBYTEK MOI

Zielonooka Moi


Możesz zrobić sam jeśli masz minimum 2 poziom zielarza i sprawny wachlarz.

355.gif herbaciany wywar

  • Doświadczenie: 8
  • Termin: 3
  • 510 ta
  • 5 x liście herbaty (można wykonać w Tęczowym Sadzie w Dzielnicy Smoka)
  • 1 x porcelanowe naczynie (można wykonać w Wypalarni Porcelany w Dzielnicy Smoka)
  • 2 x miód (można zrobić w Domostwie Aliny w Hardronie)

HODOWLA JEDWABNIKÓW

Samotnik Gor Gfu

Jeśli będziesz cierpliwy masz 2 poziom parobka i dostarczysz 10 liści morwowych i zdobędziesz kołowrotek wówczas będziesz mógł posiąść wiedzę tkacza.


Możesz zrobić sam jeśli masz minimum 2 poziom tkacza i sprawny kołowrotek.

356.gif jedwab

  • Doświadczenie: 13
  • Termin: 10
  • 45 ta
  • 5 x liście morwy (można wychodować w Morwowym Gaju na Stepie LiuKi)
  • 2 x węgiel (można wykopać w kopalni w Górach Orlich lub w kopalni w tajdze w Orgrodzie)
  • 1 x woda (bukłak wypełniony wodą)

AKADEMIA XI XOR

Mistrzowie dawnych czasów, strażnicy wiedzy przodków, dzięki niezwykłej energii feng shui posiadają wiedzę która umożliwi Tobie szkolenie w skutecznym wykorzystaniu uzbrojenia

Możesz podszkolić się tutaj we władaniu bronią (zbroją). Koszt podszkolenia to 108 ta i 10 wytrzymałości broni.

KLASZTOR BIAŁEJ CHMURY

Tutaj możesz zostać wushu w tym celu musisz być taoistą i mieć dworek w KurKor.

Tutaj również możesz dostarczać wyleniałe skóry niewiernych

ONSEN

Pomiędzy kamienistymi brzegami gorących źródeł możesz ukryć swoje skarby. Ale musisz się liczyć z tym, że źródła mogą je roztopić całkowicie lub w części albo odnajdziesz czyjś skarb. (Po krótkim teście zauważyłem że zwrot mieści się pomiedzy 70 a 110 % kwoty wpłaconej)

DOBRE BÓSTWO

Z posągu dobrego bóstwa spływa jasna poświata, która osobie o białych dążeniach pozwala osiągnąć formę mędrca.

Jeśli jesteś doświadczonym kapłanem (min 1000 tur) i wręczysz podarek w postaci pasu cnoty i będziesz szkolił tutaj pod jego czujnym okiem bez przerwy 100 tur to zostaniesz mędrcem Philofolis

Możesz wydoić tutaj świętą krowę hindusów (1 x dzban, 1 x trzcina cukrowa) by otrzymać poświęcone mleko (używka ko/amulet hindusów)

ZAKAZANY LABIRYNT

Stoisz przed labiryntem, czy chcesz go przeszukać? Pamiętaj, że możesz natknąć się tutaj na różnych niebezpiecznych typów lub znaleźć różne cenne przedmioty. Moce piekielne są tutaj okrutne, będziesz przeklinał dzień, w którym wszedłeś do tego labiryntu !

W labiryncie zgubić można dowolny nie założony przedmiot, jak i znaleźć to co zgubiłeś, lub zgubili inni. Głównym celem odwiedzin labiryntu to monstra: duch legionisty oraz goryl bombelek, czy też przejście do Hardronu. Amidagaoul stworzył mapę wszystkich poziomów labiryntu (mapa poniżej). Warto też mieć lampy, które rozświetlają przejście i nie mamy strzałek prowadzących na ściany. Jeżeli planujemy wyprawę do labiryntu należy zostawić w magazynie wszystkie cenne, nie założone przedmioty, jak i nadmiar talarów bo je szybko zgubimy.
labirynt

OŁTARZ WULKANICZNY

Wrzucając w czeluść lawy możesz zbudzić siły, które stworzyły ten świat. Przedstawicielem ich jest byt o 444 obliczach, zwany GorHan, widmo chaosu i zniszczenia chłonące życie i nienawidzące je.

A oto spis "odpadów" z monstrów, potrzebnych do wzbudzenia GorHan-a

  • oko golema 118.gif
  • skóra smoka 130.gif
  • oczy bazyliszka 132.gif
  • błona feniksa 165.gif
  • serce smoka 264.gif
  • wątroba mamuta 283.gif
  • rogi demona 292.gif
  • kopyta demona 293.gif
  • jęzor biesa 313.gif
  • wężowe płuca 337.gif
  • małpi ogon 402.gif
RkBlog

Krainy, 4 August 2011

Comment article
Comment article RkBlog main page Search RSS Contact