Tajga

Skacząc po Tajdze możemy trafić na zwierzęta, oraz średnich przestępców. Należy także uważać na kozaków, którzy mogą porwać na sicz. Powrót z siczy bez łódki to strata 20 mo i losowe przeniesienie na step lub do tajgi.

MONASTYR

Monastyr stanowi azyl. Nie można w nim zaatakować innego rycerza.

Tutaj możesz pomodlić się i złożyć ofiarę, przez to Twoja kondycja się zwiększy. Aby to zrobić, trzeba posiadać przede wszystkim amulet charakterystyczny dla Twojej religii. Koszt złożenia ofiary zależny od poziomu

Możesz zrobić sam, jeśli masz 2 poziom mnicha.

265.gif gurgol

  • Doświadczenie: 19
  • Termin: 3
  • 500 ta
  • 10 x smoła (do zrobienia u destylarza - Zigura wioska)
  • 50 x skóra garbowana (do zrobienia w chacie myśliwego w lesie)

401.gif opłatek

  • Wytrzymałość: 100
  • Doświadczenie: 1
  • Termin: 5
  • 500 ta
  • 2 x ziarno (można kupić obok w zagrodzie)
  • 1 x woda (bukłak wypełniony wodą)

KATAKUMBY

Stoisz przed katakumbami, czy chcesz przeszukać groby zmarłych? Można tam znaleźć wiele cennych przedmiotów ale też i swoją zgubę!

Ogólnie nie znajdziemy tu nic ciekawego, poza silnymi przestępcami i zwierzętami. Przeszukując katakumby możemy zostać postarzeni o kilkanaście tur.

PURPUROWE GRODZISKO

Tutaj możesz zostać witaziem. W tym celu musisz być prawosławnym i mieć dworek w Orgrodzie. Tutaj również możesz dostarczać wylniałe skóry niewiernych a za nie ponieść Obronę jako witaź

SZAŁAS STARUCHY

Starucha może dla ciebie uszyć czapkę niewidkę, jeśli dostarczysz jej produkty i coś dla rozrywki (słodkie winko)

275.gif czapka niewidka

  • Doświadczenie: 10
  • Termin: 2
  • 543 ta
  • 10 x futerko
  • 4 x żeń szeń (KK)
  • 2 x bawełna (do zrobienia w dżungli)
  • 1 x słoni proszek (do zrobienia w domu pustelnika - Pustynia Curan)

(pamiętaj, że handel czapkami może być w niektórych krajach nielegalny. Interes zyskowny, ale jak się wyda, trafisz na czarną listę.)

MOKRADŁA

Jeśli posiadasz łopatę możesz wydobyć czarnoziem. Łopatę możesz kupić na bazarku, bezpośrednio od kupców lub wykonać sam u rzemieślnika (Orgrod port)

  • Kopanie czarnoziemu zabiera 2 kondycji

KOPALNIA

Jeśli posiadasz kilof możesz wykuć coś ze skały. Tu wykopiesz żelazo, siarkę i węgiel. Czasem napotkasz groźnego niedźwiedzia. Jeżeli zwyciężysz, masz szansę zdobyć skórę, futerko lub coś do jedzenia.

KURHAN UMARŁYCH

Tutaj możesz poznać swoich przodków (jeżeli ich masz), tutaj też, kapłan dowolnej religii w zamian za przekupienie diamentem strażników prochów umarłych może wygrzebać wśród zbielałych kości jakiś okaz drogocennej broni zmarłego.

SANKTUARIUM

Składając ofiarę w postaci swoich dobrych uczynków w postaci PP i wspomożenia bieżącej pracy kapłanów w postaci szmaragdu masz szansę na powrót swojego wigoru z młodych lat. Innymi słowy , miejsce odmładzania postaci.

JEZIORO

  • Możesz tutaj wypełnić puste bukłaki
  • Jeśli posiadasz wędkę to możesz łowić ryby. Czasami wyłowisz starego buta, ale czasem trafią się także cenne medaliki islamistów.
  • Jezioro jest także miejscem z którego można przepłynąć na Sicz. Musisz mieć łódkę (zob. statki) oraz w przypadku kobiet, list żelazny. Poprzez Sicz można się przedostać na step, omijając lodowiec i często stojącego tam mamuta.

Uważaj ! Czasami z Siczymoże nadciągnąć zły kozak. Niektórzy kozacy są dobrzy, ale duża ich część nie zasługuje na miano ludzi. Kozak może Cię porwać w tajdze, na stepie oraz w siczy.

RkBlog

Krainy, 4 August 2011, Piotr Maliński

Comment article
RkBlog main page Search RSS Contact