RkBlog

Hardware, programming and astronomy tutorials and reviews.

Dorostar

ALCHEMIK

Możesz zrobić sam, jeśli masz sprawny kocioł alchemika i minimum 2 poziom sprawności pracy jako alchemik:

346.gifogień grecki

346.gif mikstura mobilności

346.gifmikstura amnezji

346.gif mikstura życia

346.gifmikstura wiedzy

346.gifmikstura śmierci

346.gif mikstura młodości

346.gif mikstura hibernacji

346.gif mikstura teleportacji

GNIAZDO ZŁOCZYŃCÓW

Siedziba herszta bandy. Jeśli jesteś bandytą w Dorostar możesz łapać i porywać dla okupu innych graczy. Podobnie jak władcy mają swoje pałace tak herszt ma tutaj swoją siedzibę, jest tu też lista osób porwanych.

LATARNIA

Znalazłeś tutaj dziwną skrzynię jeśli masz sprawny klucz możesz próbować ją otworzyć. Jeśli posiadasz klucz może będziesz miał szczęście i znajdziesz coś fajnego.

Za pomocą kluczy można znaleźć tu antyczne sprzęty (antyczna tarcza, antyczny wielki topór achajski, trójząb, hełm, naramiennik, a także katany i mikstury wiedzy. Najlepiej szczęścia próbować na samym początku tury (zanim ktoś inny będzie szukał). Zaleca się środek nocy, lub wczesny poranek. Niestety znalezienie czegoś w latarni nie jest łatwe i może wymagać kilku kluczy. Jeżeli masz więcej kluczy nie zużywaj wszystkich na raz, lecz próbuj co kilka, kilkanaście tur.

SZYNK SPELUNA

Jeśli chcesz regenerować mobilność szybciej to możesz wynająć pokój w spelunie na sen. Koszt to 110 ta Podobnie jak w pozostałych karczmach możesz pogadać z innymi graczami

Zakład w piciu piwa Jeśli masz piwo możesz z speluniastą gosposią założyć się kto go więcej wypije. Pamiętaj jednak, że musisz mieć wystarczającą ilość piwa i pieniędzy a możesz wygrać potrójną postawioną stawkę.

DOKI

Możesz wynająć tutaj miejsce na statku i popłynąć.

Prędkość zależna jest od Twojego poziomu i od ceny podróży. Im szybsza podróż tym droższa. Kupiec ma tańszą i szybszą podróż od pozostałych.

Możesz też skorzystać z własnego statku. Czas podróży jest wówczas o połowę krótszy a koszt mniejszy 10 razy

SZKOŁA FECHTUNKU

Możesz podszkolić się tutaj we władaniu bronią. Koszt podszkolenia to 35 ta i 10 wytrzymałości broni. Bardzo ciekawy budynek bez walki a za pomocą pieniędzy możesz dodać sobie małe punkty wyszkolenia broni ofensywnej. Broń co prawda się będzie zużywać ale można szybko ją wyszkolić na max. No oczywiście jeśli w pobliżu nie będzie żadnego bandyty :).

MAGAZYNY

Możesz w magazynach przechować X swoich przedmiotów. Cena i ilość zależna jest od poziomu.

FAKTORIA HANDLOWA

Tutaj możesz zostać kupcem. W tym celu musisz mieć 4 poziom parobka i zapłacić dla faktorii 100000 ta. Kupiec opisany jest w Zawodach.

ZAMEK KRZYŻOWCÓW

W tym miejscu możesz zostać krzyżowcem. Musisz posiadać dworek w Albionie i być katolikiem. Dodaje +40% ataku na inne religie. Krzyżowiec nie może atakować katolików. Podobnie jak kupiec opisany jest w zawodach.

Możesz obić mordę załapanym przez krzyżowców islamskim jeńcom:

RkBlog

Krainy, 4 August 2011, Piotr Maliński

Comment article