RkBlog

Hardware, programming and astronomy tutorials and reviews.

Szkarłatna śmierć

Szkarłatne Wynaturzenie o CR 9.

  • Wynaturzenie średniego rozmiaru
  • Kości Wytrzymałości: 13k8+26 (84 PŻ)
  • Inicjatywa: +6 (+2 zręczność, +4 ulepszona inicjatywa)
  • Prędkość: 40 stóp (lot), 20 stóp po jedzeniu
  • KP: 20 (+2 zręczność, +8naturalna)
  • Ataki: 2 macki +11 zwarcie
  • Obrażenia: macki 1k6
  • Twarz / zasięg: 5 stóp na 5/5 stóp
  • Ataki specjalne: Asymilacja
  • Specjalne zdolności: Redukcja obrażeń 20/+2, Odporność na czary 30, Podatność, widzenie w ciemności 60 stóp.
  • Rzuty obronne: Wytrzymałość +6, Refleks +6, Siła Woli +11
  • Atrybuty: Siła 11, Zręczność 14, Budowa 14, Intelekt 18, Roztropność 16, Charyzma 16
  • Umiejętności: Ukrywanie się 14, Nasłuchiwanie 19, Ciche poruszanie 14, Przeszukiwanie 14, Zauważanie 19
  • Atuty: Czujność, Uniki, Ulepszona inicjatywa, Ruchliwość
  • Klimat, środowisko: Dowolny
  • Występowanie: Pojedyncze
  • Poziom Wyzwania: 9
  • Skarb: standardowy
  • Charakter: Zawsze neutralny zły
  • Postęp: 14-39 KW (średni rozmiar)

    Szkarłatna śmierć przypomina humanoida zbudowanego z przeźroczystych gazów. Porusza unosząc się bezgłośnie nad ziemią. Po zabiciu ofiary ciągnie ciało do swojej kryjówki. Skarby zostawia jako przynętę dla kolejnych ofiar.


    Walka
    Szkarłatna śmierć atakuje poprzez asymilację ciała ofiary. Wygląda to tak jakby ofiara znajdowała się wewnątrz ciała szkarłatnej śmierci. W tym czasie ofiara traci swoje płyny ustrojowe. Gdy Szkarłatna śmierć wyssie wszystkie płyny przybiera odcienie szkarłatne a ofiara umiera.
  • Asymilacja (zdolność nadnaturalna): Szkarłatna śmierć może wchłonąć ciało istoty średniego bądź mniejszego rozmiaru jako akcję standardową. Wykonuje test chwytania, który nie wywołuje ataku okolicznościowego. Jeżeli się powiedzie wysysa 1k6 punktów budowy w każdej rundzie, w której utrzymuje ofiarę. Jeżeli wartość budowy spadnie do zera ofiara umiera.
  • Podatność: Po zabiciu swej ofiary Szkarłatna Śmierć przybiera odcienie szkarłatu i porusza się z połową prędkości. Traci rasową premię do ukrywania się oraz otrzymuje karę -4 do KP. Efekt ten utrzymuje się przez 1 godzinę.
  • Umiejętności: Otrzymuję premię rasową +8 do testów ukrywania się gdy przebywa we mgle lub parze.
    RkBlog

    14 July 2008;

  • Comment article