RkBlog

Hardware, programming and astronomy tutorials and reviews.

Amnizu

  • 艢redniego rozmiaru Przybysz
  • Ko艣ci Wytrzyma艂o艣ci: 9k8+9 (49 P呕)
  • Inicjatywa: +1 (zr臋czno艣膰)
  • Pr臋dko艣膰: 20 st贸p, lot 40 st贸p
  • KP: 21 (+10 naturalna +1 zr臋czno艣膰)
  • Ataki: 2 szpony +10 zwarcie
  • Obra偶enia: Szpony 1k4 +1
  • Twarz / zasi臋g: 5 st贸p na 5/5 st贸p
  • Ataki specjalne: Zdolno艣ci czaropodobne, zapomnienie, przyzwanie diab艂贸w
  • Specjalne zdolno艣ci: Redukcja obra偶e艅 20/+2, Odporno艣膰 na czary 21, zdolno艣ci diab艂贸w
  • Rzuty obronne: Wytrzyma艂o艣膰 +7, Refleks +7, Si艂a Woli +8
  • Atrybuty: Si艂a 13, Zr臋czno艣膰 13, Budowa 13, Intelekt 15, Roztropno艣膰 15, Charyzma 15
  • Umiej臋tno艣ci: Wspinaczka 10, Koncentracja 10, Dyplomacja 11, Ukrywanie si臋 10, Wiedza (plany) 11, Nas艂uchiwanie 13, Ciche poruszanie 10, Przeszukiwanie 11, Wyczucie pobudek 11, Zauwa偶anie 13
  • Atuty: Czujno艣膰, Uniki, Pot臋偶ny atak
  • Klimat, 艣rodowisko: Dowolny l膮dowy lub podziemny
  • Wyst臋powanie: Pojedynczo, grupy (2-5) lub dru偶yny (1-2 amnizu, 2-5 erinyes)
  • Poziom Wyzwania: 7
  • Skarb: standardowy
  • Charakter: Praworz膮dny z艂y
  • Post臋p: 10-21 KW (艣redni rozmiar)

    Amnizu, znanych r贸wnie偶 pod nazw膮 Diab艂贸w Styksu mo偶na znale藕膰 w ca艂ej Stygii (5 plan Piek艂a). S膮 stra偶nikami rzeki Styks i s艂u偶膮 jako genera艂owie w armiach Piek艂a dowodz膮c 20 osobowymi grupami Erinyes i Abishai.
    Amnizu osi膮ga 4 stopy wzrostu i przypomina humanoida. Jego g艂owa jest d艂uga i 艂ysa, r臋ce i nogi s膮 za艣 kr贸tkie. R臋ce zako艅czone s膮 ostrymi szponami, a paszcze pe艂ne s膮 ostrych, z膮bkowanych z臋b贸w :)

    Walka
    Amnizu atakuje za pomoc膮 swoich zdolno艣ci czaropodobnych oraz szpon贸w.
  • Zdolno艣ci czaropodobne: Na 偶膮danie - animacja nieumar艂ego, zauroczenie osoby, zag艂ada, kula ognia, wstrzymanie osoby, wi臋kszy obraz, stworzenie ognie, pirotechnika, sugestia, teleportacja bez b艂臋du (sam + 50 funt贸w lub 1 obiekt). Raz dziennie uwi臋zienie. Zdolno艣ci te s膮 traktowane jak czary rzucone przez 9 poziomowego zaklinacza (ST 12 + poziom czaru).
  • Zapomnienie (zdolno艣膰 nadnaturalna): Je偶eli Amnizu powiedzie si臋 atak dotykowy w zwarciu to ofiara musi wykona膰 rzut na si艂臋 woli (ST 15) lub zapomni wszystko co wydarzy艂o si臋 w obecnym dniu. Nie zniweluje to dzia艂ania czar贸w takich jak zauroczenie, sugestia, ale spowoduje 偶e ofiara zapomni o fakcie ich rzucenia na ni膮. Efekt zapomnienia mo偶na odwr贸ci膰 rzucaj膮c Leczenie, cud, 偶yczenie lub dowoln膮 wersj臋 Przywr贸cenia.
  • Przyzwanie diab艂贸w (zdolno艣膰 specjalna): Raz dziennie amnizu mo偶e spr贸bowa膰 przyzwa膰 2k10 lemur贸w z szans膮 50% powodzenia lub 1k8 erinyes z szans膮 35% na powodzenie.
  • Zdolno艣ci diab艂a (zdolno艣膰 nadzwyczajna): Odporno艣膰 na ogie艅 i trucizny, odporno艣膰 na ch艂贸d i kwas 20/-
  • Widzenie w ciemno艣ciach (zdolno艣膰 nadnaturalna): Widzi wszystko wyra藕nie w ciemno艣ciach, nawet postacie okryte czarami ciemno艣ci.
  • Telepatia (zdolno艣膰 nadnaturalna): mo偶e porozumiewa膰 si臋 z ka偶d膮 istot膮 w odleg艂o艣ci nie wi臋kszej ni偶 100 st贸p, je偶eli zna ona jaki艣 j臋zyk.

    Amnizu pojawi艂 si臋 po raz pierwszy w 1E FF (1981)
    RkBlog

    Rasy, klasy, potwory i przedmioty, 14 July 2008, Piotr Mali艅ski

  • Comment article