RkBlog

Hardware, programming and astronomy tutorials and reviews.

Asperii

Magiczny koń, częsty towarzysz magów. CR 3

  • Duża magiczna bestia (powietrze, chłód)
  • Kości Wytrzymałości: 4k10+12 (34 PŻ)
  • Inicjatywa: +3 (zręczność)
  • Prędkość: 60 stóp, lot 120 stóp
  • KP: 16 (-1 rozmiar, +3 zręczność, +4 naturalna)
  • Ataki: 2 kopyta +7 zwarcie, ugryzienie +2 zwarcie
  • Obrażenia: Kopyta 1k6+4, ugryzienie 1k3+2
  • Twarz / zasięg: 5 stóp na 10/5 stóp
  • Ataki specjalne: -
  • Specjalne zdolności: Prawdziwe widzenie, piórkospadanie, Jazda po wietrze, odporności, podtyp chłodu, telepatia.
  • Rzuty obronne: Wytrzymałość +7, Refleks +6, Siła Woli +5
  • Atrybuty: Siła 18, Zręczność 16, Budowa 16, Intelekt 15, Roztropność 15, Charyzma 15
  • Umiejętności: Nasłuchiwanie 12, Ciche poruszanie, Przeszukiwanie 12, Wyczucie pobudek 6, Zauważanie 12
  • Atuty: Żelazna Wola
  • Klimat, środowisko: Górzysty, umiarkowany i chłodny
  • Występowanie: Pojedynczy, stado (2-4)
  • Poziom Wyzwania: 3
  • Skarb: -
  • Charakter: Zawsze neutralny dobry
  • Postęp: 5-12 KW

    Asperii to duży koń, o wzroście dochodzącym do 8 stóp o białej lub szarawej sierści. Potrafią latać i między innymi dzięki temu są bardzo poszukiwanymi i cenionymi wierzchowcami.


    Walka
    Asperii są spokojne i będą unikać walki, ale zaatakowane odpowiedzą kopytami i zębami.
  • Prawdziwe widzenie (zdolność nadnaturalna): Asperii widzi wszystko w odległości 120 stóp tak jakby był pod wpływem czaru "Prawdziwe widzenie". Czar można rozproszyć ale Asperii może go przywrócić jako darmową akcję w czasie swej kolejki.
  • Piórkospadanie (zdolność nadnaturalna): 4 razy dziennie Asperii może użyć tego czaru na sobie lub na istocie, którą dotknie. Efekt działa jak czar rzucony przez 8 poziomowego zaklinacza.
  • Jazda na wietrze (zdolność nadnaturalna): Asperii może wykorzystywać prądy powietrzne. Za każdą milę na godzinę wiatru powyżej 20 mil /h zyskuje 5 stóp ruchu.
  • Odporności (zdolność nadzwyczajna): Odporne na wszystkie ataki wzrokowe (np. wzrok gorgony).
  • Podtyp chłodu (zdolność nadzwyczajna): Odporność na chłód, podwójne obrażenia od ognia przy nieudanym rzucie.
  • Telepatia (zdolność nadnaturalna): Może komunikować się z każdą istotą znającą jakiś język w odległości nie większej niż 100 stóp.
  • Umiejętności: Premia +4 do testów Nasłuchiwania, Przeszukiwanie i Zauważania.
    RkBlog

    14 July 2008;

  • Comment article