Belladonna

Czasami młoda dziewica o czystym sercu i umiłowaniu do natury, miłości i piękna zostaje wybrana do służby naturze. Objawia się to zieloną poświatą pojawiającą się w nocy. To znak że jeden z bogów natury dokonał wyboru. Dziewczyna opuszcza dom wraz z inną służką natury by stać się Belladonną. Fakt ten jest dobrym znakiem dla rodziny czy całej społeczności.
Belladonny stoją na straży życia, miłości, płodności, piękna i natury. Powiada się że otrzymanie od niej bukietu kwiatów przyniesie długotrwałą piękność i spokojne życie. Pocałunek oznacza piękne całe życie... Pośród nich najwięcej jest ludzi oraz widoczna ilość krasnoludów i niziołków, elfów jest niewiele, a orków itp. nie ma wcale.

  • Wymagania:
    - Kobieta
    - Umiejętności: Leczenie 6, Profesja (Zielarz) 6
    - Specjalne: Zdolność rzucania trzeciopoziomowych czarów kapłańskich/druidzich
    - Nie może mieć męża, dziewica

  • Umiejętności klasowe: Koncentracja, Rzemiosło, Dyplomacja, Leczenie, Wiedza (natura), Wiedza (religie), Rzemiosło (zielarz), Wyczucie Pobudek, Survival
  • Liczba punktów umiejętności na poziom: 2 + modyfikator z inteligencji
    Poziom:
    Bazowa Premia
    do Ataku:
    Wytrzymałość: Refleks: Siła woli Specjalne: Czary dziennie
    1 +0 +2 +0 +2 Lifeglint +1 poziom klasy czarującej
    2 +1 +3 +0 +2 Podarunek Lata +1 poziom klasy czarującej
    3 +2 +3 +1 +3 Podróż przez życie -
    4 +3 +4 +1 +4 Podarunek Jesieni +1 poziom klasy czarującej
    5 +3 +4 +1 +4 Dotyk Życia +1 poziom klasy czarującej
    6 +4 +5 +2 +5 Podarunek Zimy +1 poziom klasy czarującej
    7 +5 +5 +2 +5 Rozkwit Życia -
    8 +6 +6 +2 +6 Podarunek Wiosny +1 poziom klasy czarującej
    9 +6 +6 +3 +6 Zemsta Róży +1 poziom klasy czarującej
    10 +7 +7 +3 +7 Ognie stworzenia +1 poziom klasy czarującej


  • Biegłości w Broni i zbroi: Belladonna biegła jest w bacie. Nie otrzymuje dodatkowych biegłości
  • Czary dziennie: Na odpowiednich poziomach liczba czarów jakie może rzucić dziennie wzrasta tak jakby postać awansowała w klasie czarującej. Nie dostaje jednak dodatkowych zdolności klasy jak atuty czy np. odpędzanie nieumarłych. Jeżeli ma kilka klas czarujących to na początku wybiera jedną z nich. Dopuszczone są jedynie klasy kapłana, druida oraz łowcy.
  • Aura Spokoju: Belladonny emanują uspokajającą aurą, którą mogą tłumić bądź wywoływać wolą w mgnieniu oka. Aura działa uspokajająco na istoty znajdujące się w odległości 5 stóp od niej. Gdy aura jest aktywna postać dostaje premię +2 do testów dyplomacji i karę - 2 do zastraszania.
  • Podarunek Lata: Belladonna korzystając z energii życia potrafi uniknąć w pewnym stopniu śmierci. Jeżeli jej punkty spadną poniżej zera nie musi wykonywać rzutu, gdyż od razu stabilizuje się. Dodatkowo pierwsze obrażenia odniesione danego dnia, które zmniejszyłyby jej liczbę PŻ poniżej 0 powodują przypływ leczniczej energii która leczy 1k8+ poziom belladonny. Działa to tylko raz dziennie, przy otrzymaniu pierwszych obrażeń zmniejszających PŻ poniżej zera.
  • Podróż przez życie: Belladona może podróżować poprzez fale życia tak jak czynią to druidzi. W celu określenia mocy tej zdolności liczy się poziom belladonny oraz ewentualne poziomy w klasie druida.
  • Podarunek jesieni: Belladonna nie starzeje się i pozostaje wiecznie piękna. Premie wzrastają wraz z wiekiem, ale nie daje jej to nieśmiertelności.
  • Dotyk Życia: Belladonna potrafi kontrolować i skupiać przepływ fal życia przez swoją duszę. Zyskuje dzięki temu zdolność szybkiego leczenia 1.
  • Podarunek Zimy: Zima to czas odpoczynku i odnowy. Belladonny o tym wiedzą i wykorzystują ducha tej pory roku by otrzymać stałą ochronę przed nagłą śmiercią (efekt działa niezależnie od pory roku).
  • Rozkwit Życia: Belladonny mogą na krótki okres czasu spowolnić starzenie się daje osoby. Może zdjąć efekty starzenia się w wysokości 1 roku za każdy poziom belladonny. (tj. na 7 poziomie może cofnąć kary za 7 lat "starości"). Nie powstrzyma to jednak śmierci.
  • Podarunek Wiosny: Na 8 poziomie Belladonna może jako standardową akcję dotknąć wybraną osobę i zesłać na nią jej Błogosławieństwo. Postać pod jej wpływem jest pod wpływem szybkiego leczenia 5, otrzymuje premię +4 do testów na wytrzymałość, dostaje 2k10 czasowych PŻ. błogosławieństwo działa przez 1 rundę na poziom belladonny. Może ona zesłać błogosławieństwo 1 raz + modyfikator z charyzmy dziennie, choć dana osoba może znaleźć się pod wpływem błogosławieństwa raz na tydzień.
  • Zemsta Róży: Belladonna może w obronie swych ideałów odebrać życie istocie im zagrażającej. Działa to jak czar "Forcecage of life energy" (Klatka na energię życia) rzucona przez 12 poziomowego czarodzieja.
  • Ognie stworzenia: Wywołując ogromne ilości energii życia Belladonna otacza się silną aurą energii. Daje to jej premię +8 do wszystkich testów opartych na charyzmie (akcja standardowa) oraz w przeciągu 5 następnych rund musi dotknąć wybraną istotę. Gdy tego dokona istota zostaje wyleczona ze wszystkich obrażeń oraz musi wykonać test na wytrzymałość ST 20 przez kolejne 5 rund. Jeżeli się uda w danej rundzie uleczone zostanie 5 pkt obrażeń, choć liczba PŻ nie może przekroczyć maksymalnej liczby PŻ postaci. Jeżeli rzut się nie uda postać otrzymuje 5 PŻ obrażeń. Ognie stworzenia Belladonna może wywołać raz dziennie.
    RkBlog

    Rasy, klasy, potwory i przedmioty, 14 July 2008

  • Comment article
    Comment article RkBlog main page Search RSS Contact