RkBlog

Hardware, programming and astronomy tutorials and reviews.

Dao

  • Duży przybysz (Ziemia, Zło, Dżin)
  • Kości Wytrzymałości: 8k8+24 (60 PŻ)
  • Inicjatywa: +6 (+2 zręczność, +4 ulepszona inicjatywa)
  • Prędkość: 20 stóp, lot 60 stóp, kopanie 20 stóp
  • KP: 17 (-1 rozmiar, +3 zręczność, +4 naturalna)
  • Ataki: Uderzenie +12/+7 zwarcie
  • Obrażenia: uderzenie 1k8+7
  • Twarz / zasięg: 5 stóp na 5/10 stóp
  • Ataki specjalne: Zdolności czaropodobne, Mistrzostwo ziemi
  • Specjalne zdolności: Widzenie w ciemności 60 stóp, Telepatia, Zmiana Planów
  • Rzuty obronne: Wytrzymałość +9, Refleks +8, Siła Woli +8
  • Atrybuty: Siła 20, Zręczność 14, Budowa 16, Intelekt 12, Roztropność 15, Charyzma 15
  • Umiejętności: Szacowanie 9, Koncentracja 11, Rzemiosło (jedno dowolne) 9, Mistrz Ucieczek 10, Nasłuchiwanie 11, Ciche poruszanie 10, Wyczucie pobudek 7, Czaroznastwo 9, Zauważanie 11
  • Atuty: Czarowanie w walce, Uniki, Ulepszona inicjatywa, Refleks w bitwie
  • Klimat, środowisko: Dowolny lądowy
  • Występowanie: Pojedynczy
  • Poziom Wyzwania: 6
  • Skarb: standardowy
  • Charakter: Zawsze neutralny zły
  • Postęp: 9-11 KW (duży), 12-24KW (ogromny)

    Dao to dżin pochodzący z Plany żywiołu ziemi. Lubią pojawiać się na Głównym Planie Materialnym. Znają wspólny, terran i auran.


    Walka
    Przeważnie atakują zdolnościami czaropodobnymi. Zagrożony Dao staje się niewidzialny albo skacze do innego planu.
  • Zdolności czaropodobne: 3 razy dziennie przemiana kamienia w błoto. Raz dziennie życzenie (dla nie dżinów), zmiana siebie, wykrycie dobra, wykrycie magii, niewidzialność, mur kamieni.
  • Mistrzostwo ziemi (zdolność nadzwyczajna): Jeżeli Dao i przeciwnik stoją na ziemi to Dżin otrzymuje premię +1 do testów ataku i obrażeń. Jeżeli przeciwnik unosi się w powietrzu lub jest w wodzie, to dżin ma karę -4 do wspomnianych testów.
  • Zmiana planów (zdolność specjalna): Może wejść do każdego planu żywiołów, planu astralnego lub do głównego planu materialnego. Może zabrać ze sobą do 6 istot.
  • Telepatia: Dao może porozumiewać się z każdą istotą znającą jakiś język i znajdującą się w odległości nie większej niż 100 stóp.
    RkBlog

    Rasy, klasy, potwory i przedmioty, 14 July 2008, Piotr Maliński

  • Comment article