Dialogi wymuszane sytuacją

Dialog przy drzewie życia, jak to zrobić. Niniejszy przykład prezentuje jak stworzyć wymuszany sytuacją dialog na przykładzie dialogu przed wejściem do drzewa życia (Wszyscy gotowi na śmierć...).
//Tree of Life
INTERJECT PLAYER1 33 GH#I#TreeofLife
== PLAYER1 IF ~IsValidForPartyDialog("G#Harvey")~ THEN ~Harvey to tajemniczy zaklinacz, który z tobą podróżuje. Czy chcesz wciągnąć go w swoje prywatne sprawy?~
END
++ ~To nie jest twoja walka Harvey, nie musisz walczyć...~ EXTERN HARVEYJ 22#RiskLife
++ ~Harvey, nie musisz ryzykować swojego życia. Irenikus to mój wróg, potężny wróg...~ EXTERN HARVEYJ 22#MorePowerful
++ ~Irek jest potężny i potrzebuję wsparcie, jesteś ze mną?~ EXTERN HARVEYJ 22#UpForIt

APPEND HARVEYJ
IF ~~ THEN BEGIN 22#RiskLife
SAY ~Nic z tego, zostaję?~ COPY_TRANS PLAYER1 33
END

IF ~~ THEN BEGIN 22#MorePowerful
SAY ~Och bez przesady, Irek aż taki silny nie jest!~ COPY_TRANS PLAYER1 33
END

IF ~~ THEN BEGIN 22#UpForIt
SAY ~Tak jest, muszę poćwiczyć celowanie magicznym pociskiem!~ COPY_TRANS PLAYER1 33
END
END
Szablon takiego dialogu jest taki:
//Tree of Life
INTERJECT PLAYER1 33 TreeofLifeZmiennadlaNPCX
== PLAYER1 IF ~IsValidForPartyDialog("NPCX")~ THEN ~Intro o postaci, czy ma zginąć za ciebie?~
END
++ ~Po co masz ryzykować... opcja 1 dialogu.~ EXTERN NPCXJ Option1
++ ~Kolejna opcja?~ EXTERN NPCXJ Option2
++ ~Opcja 3 itd?~ EXTERN NPCXJ Option3

APPEND NPCXJ
IF ~~ THEN BEGIN Option1
SAY ~Odpowiedź na opcję1!~ COPY_TRANS PLAYER1 33
END

IF ~~ THEN BEGIN Option2
SAY ~Odp. na opcję 2~ COPY_TRANS PLAYER1 33
END

IF ~~ THEN BEGIN Option3
SAY ~Odpowiedź na opcję 3~ COPY_TRANS PLAYER1 33
END
END
Jeżeli chcesz zrobić taki wymuszony dialog w innym miejscu to zobacz poprzez skrypty użyte na ARE drzewa życia (tam gdzie zbierasz kasztany i dajesz charfę i róg) jak się go inicjuje, ew. skopiuj wszystko, zmień zmienne i gotowe :) Na zasadzie małpowania.
RkBlog

Modowanie Silnika Infinity, 14 July 2008, Piotr Maliński

Comment article
RkBlog main page Search RSS Contact