Modowanie Silnika Infinity
Podstawy
Tworzenie komponentów
- Tworzenie CRE
- Tworzenie Czarów
- Tworzenie i wykorzystywanie plików EFF
- Tworzenie przedmiotów w IEEP
- Tworzenie własnych NPC w weidu
- Tutorial Kit Editora
- Kit Editor w skrócie
- Dodawanie przedmiotów do sklepów
- Dodawanie wrogów rasowych
- CRE-NPC o niestandardowym wygladzie.
- Ulepszanie przedmiotów u Cromwella
- Podklasy i pliki 2da
Dialogi i Zdarzenia
- Banter - Pogaduszki
- Zmienne dalogowe
- Dialogi wymuszane sytuacją
- Warunki i opcje w dialogach
- WeiDu jako narzędzie do tłumaczenia
IESDP - dokumentacja silnika infinity
- Pliki 2da w Baldurs Gate I
- Pliki 2da w Baldurs Gate II
- Lista zdolności specjalnych klas/podklas
- Lista efektów wysokopoziomowych zdolności Tronu Bhaala
Python i silnik Infinity
RkBlog