Modowanie Silnika Infinity
Tworzenie modów, modyfikowanie gry
Podstawy
- Instalacja programów do modowania - Jak zainstalować różne programy do modowania
- Podstawy Weidu - Podstawy weidu
- NearInfinity - Postawy obsługi NI
- Szukanie i eksportowanie plików - Podstawowe operacje przy modowaniu
Tworzenie komponentów
- Tworzenie CRE - Szybki tutorial, opis działania podstawowy skryptów zachowań
- Tworzenie Czarów - Tworzenie czarów w IEEP
- Tworzenie i wykorzystywanie plików EFF - Pliki EFF - czyli efekty przeciw określonym istotom itp
- Tworzenie przedmiotów w IEEP - Jak tworzyć przedmioty, jak tworzyć instalkę weidu
- Tworzenie własnych NPC w weidu - Jak to zrobić
- Tutorial Kit Editora - Czyli jak zrobić podklasę, jak przenieść ją na instalator weidu
- Kit Editor w skrócie - Szybki tutorial kit editora
- Dodawanie przedmiotów do sklepów - Nieinwazyjny sposób z WeiDu
- Dodawanie wrogów rasowych - Jak dodać w BG2 wrogów rasowych
- CRE-NPC o niestandardowym wygladzie. - Jak stworzyć NPC goblina czy przeciwnika demona?
- Ulepszanie przedmiotów u Cromwella - Jak to zrobić. Tutorial Weidu
- Podklasy i pliki 2da - Opis plików 2da odnoszących się do podklas
Dialogi i Zdarzenia
- Banter - Pogaduszki - Jak to się robi w Weidu
- Zmienne dalogowe - Lista zmiennych dostępnych w dialogach
- Dialogi wymuszane sytuacją - Jak to zrobić
- Warunki i opcje w dialogach - Przykłady warunków i efektów w dialogach
- WeiDu jako narzędzie do tłumaczenia - Opis możliwości tego programu
IESDP - dokumentacja silnika infinity
- Pliki 2da w Baldurs Gate I - Lista plików i opisy
- Pliki 2da w Baldurs Gate II - Nowe pliki 2da w stosunku do części pierwszej
- Lista zdolności specjalnych klas/podklas - Lista czarów stosowanych w klasach/podklasach
- Lista efektów wysokopoziomowych zdolności Tronu Bhaala - Lista czarów
Python i silnik Infinity
- Czytanie plików silnika infinity w pythonie - Jak odczytać dane z binarnych plików
- Odczyt danych skompresowanych zlibem - Dekompresja danych z plików SAV i BIFC
RkBlog