RkBlog

Hardware, programming and astronomy tutorials and reviews.

Kit Editor w skr贸cie

Kit Editor
By chodzi艂 w Override musz膮 by膰 nast臋puj膮ce pliki, eksportujemy je wszystkie winbiffem lub NI i wrzucamy do Override, NIE zast臋puj膮c istniej膮cych:
-ABCLASRQ.2DA
-ABCLSMOD.2DA
-ABDCDSRQ.2DA
-ABDCSCRQ.2DA
-ALIGNMNT.2DA
-CLASWEAP.2DA
-DUALCLAS.2DA
-KITLIST.2DA
-WEAPPROF.2DA

Gdy mamy zainstalowany Tron Bhaala to z pliku 25def.bif eksportujemy nast臋puj膮ce pliki:
-LUABBR.2DA
-Wszystkie pliki LU***.2DA, i.e. LUMA0.2DA
-25STWEAP.2DA

NEW KIT i ognia:
-wybieramy katalog gdzie zostan膮 stworzone pliki podklasy (tylko przy tworzeniu nowego to si臋 pojawi)
-wpisujemy nazw臋 techniczn膮 klasy (dla programu) mainclass - jakiej klasy ma by膰 to podklasa, unusable - przypisuje list臋 u偶ywanych i nieu偶ywanych przedmiot贸w (jakiej艣 klasy / podklasy), charakter itd... (nie da si臋 zrobi膰 paladyna innego ni偶 PD i nie mo偶e on z niczym multiklasowa膰).

-bieg艂o艣膰 w broniach - wybieramy ile * b臋dzie m贸g艂 po艣wi臋ci膰 na bronie (olewamy te z *, kt贸re s膮 wg BG1, np z艂odziejowi z 5* nie dadz膮 dodatkowych atak贸w...)
-warto艣ci cech minimalne itp
-specjalne zdolno艣ci - to za chwil臋
-zdolno艣ci wysokopoziomowe TOB (wybieramy z listy lub je偶eli ich nie chcemy to nic nie wpisujemy)
-przedmioty przy new game TOB - og贸lnie mo偶na to ola膰
-Prawdziwa nazwa i opis podklasy
-naciskamy OK. TERAZ z katalogu, kt贸ry wcze艣niej zaznaczyli艣my przenosimy powsta艂e pliki do override ZAST臉PUJ藝C ju偶 istniej膮ce... Podklasa jest w grze, oraz mo偶na j膮 modyfikowa膰 programem. Mo偶na j膮 wyeksportowa膰 i podzieli膰 si臋 ni膮 z innymi.



Specjalne zdolno艣ci:
GA_ oznacza czar kt贸ry dostanie na sta艂e (g艂贸wnie to b臋d膮 zdolno艣ci wrodzone, chocia偶 je偶eli damy czar dla kap艂ana/dru - to si臋 takowy go nauczy, je偶eli damy mag贸w - to bard si臋 nauczy takiego - do swoich ksi膮g) (nie da si臋 zrobi膰 podklas mag贸w, czarownik贸w, mnich贸w i barbarzy艅c贸w).
AP_ - czar zostanie rzucony - najcz臋艣ciej s艂u偶y do "dania" postaci przedmiot贸w lub biernych zdolno艣ci jak odporno艣膰 na magi臋


Do tego trzeba robi膰 w艂asne czary:
Np przerabiamy Kamienn膮 sk贸r臋 na zdolno艣膰 wrodzon膮:
1) szukamy go w NearInfinity - eksportujemy prawym klikni臋ciem myszy. Edytujemy w IEEP - zmieniaj膮c "Type" na innate i wypada艂oby "location shown" na innate
2) zapisujemy jako np. czar1
3) teraz mo偶emy w kiteditorze np pod 9lv napisa膰 w zdolno艣ciach GA_czar1 - co spowoduje 偶e na 9lv podklasa dostanie ten czar jako wrodzony (plik czaru musi by膰 w override, oraz je偶eli komu艣 przesy艂amy poklas臋, musi by膰 do niej do艂膮czony)


Ma dostawa膰 np 5% odp na magi臋 co level - patrzymy na podklas臋 zab贸jca mag贸w - zdolno艣ci wrodzone za pomoc膮 kit editora - b臋dzie AP_co艣tam. Teraz albo wykorzystujemy istniej膮cy czar, albo eksportujemy, zmieniamy i zapisjemy z now膮 nazw膮..
RkBlog

Modowanie Silnika Infinity, 14 July 2008, Piotr Mali艅ski

Comment article