RkBlog

Hardware, programming and astronomy tutorials and reviews.

Góry

Mroźne i niebezpieczne

ŹRÓDŁO OLIGOCEŃSKIE

Możesz napełnić beczki zdrową wodą :

126.gif beczka oligoceńskie mała
Rany 250
Termin: 2
Doświadczenie: 4
50 ta
1 x beczka (można zrobić u stolarza w wiosce Dorostar)
1x uduchowienie małe kondycji

127.gif beczka oligoceńskie duża
Rany 550
Termin: 2
Doświadczenie: 8
100 ta
2 x beczka (można zrobić u stolarza w wiosce Dorostar)
1x uduchowienie duże kondycji

LODOWA GROTA

Grota ta jest pozostałością chaosu, z którego narodził się świat. Niezmienne w czasie i przestrzeni bloki chaosu tworzą jedną całość, w której nie ma odległości, dnia i nocy. Cała ta przestrzeń jest niemierzalną jednością. Aby wejść w tunel musisz mieć miksturę teleportacji oraz co najmniej 100 kondycji i 50 ran

POLANA ŚMIERCI

Na polanie tej wieje śmiercionośny oddech. Uważaj aby nie dotknął on ciebie !!! Bardzo niebezpieczne miejsce, gdyż możesz stracić tu rany, kondycję, atak, obronę oraz doświadczenie, ale wielu decyduje się na eksplorację, gdyż można znaleźć też "padlinę": kosę śmierci i kryształową czaszkę.

Polana Śmierci nie jest miejscem do łatwego wzbogacenia się. Jeżeli jesteś młodym graczem nie licz że zarobisz na polanie. Czaszka obecnie pojawia się co około 200 tur - gdy jedna znika z gry, pojawia się nowa. Zawodowi zbieracze liczą te tury i zazwyczaj znajdują nową czaszkę przez "amatorami". Klikanie na polanie trwale obniża cechy, oraz postarza.

SMOCZE GNIAZDO

Stoisz przed wejściem do smoczego gniazda, które blokuje Biały Smok. Kolejne z miejsc wartych eksploracji, ale zmasowane ataki na smoka należą do rzadkości.

ORLI KLASZTOR

Siedziba mędrców możesz oddać się tutaj medytacji. Zyskasz wówczas punkty rozwoju. Aby uzyskać 2 punkty rozwoju musisz medytować co najmniej 40 tur Dodatkowo medytując poznajesz tajniki bycia mnichem.

SZKLANA WIEŻA

Prehistoryczny olbrzym TurTor zamieszkujący tą wieżę posiada zadziwiające umiejętności rzemieślnicze dane mu przez bogów. Dzięki nim i swej mocarnej sile może robić niespotykane nigdzie indziej przedmioty.

Jeśli dostarczy mu się odpowiednich składników to możesz zamówić u niego:

137.gif hełm Obri

296.gif hełm Rogula

135.gif kwarcowa tarcza

136.gif kwarcowy napierśnik

140.gif smoczy napierśnik

297.gif pirytowy naramiennik

138.gif smoczy naramiennik

298.gif pirytowy nagolennik

139.gif smoczy nagolennik

129.gif maczuga czaszki

128.gif miecz Astara

SKALNY JAR

Stoisz przed wejściem do kopalni Skalnego jaru, które blokuje Bazyliszek. Następne z miejsc godnych zwiedzenia, ale u bram stoi bazyliszek. Uważaj. W tym miejscu lubią napadać bandyci.

W skalnym jarze wytrwały kopacz może wykopać siarkę, kamienie, węgiel, żelazo i kwarc. Niektórzy twierdzą , że czasem wypada diament.

RkBlog

Krainy, 28 March 2009,

Comment article