Góry

ŹRÓDŁO OLIGOCEŃSKIE

Możesz napełnić beczki zdrową wodą :

126.gif beczka oligoceńskie mała
Rany 250
Termin: 2
Doświadczenie: 4
50 ta
1 x beczka (można zrobić u stolarza w wiosce Dorostar)
1x uduchowienie małe kondycji

127.gif beczka oligoceńskie duża
Rany 550
Termin: 2
Doświadczenie: 8
100 ta
2 x beczka (można zrobić u stolarza w wiosce Dorostar)
1x uduchowienie duże kondycji

LODOWA GROTA

Grota ta jest pozostałością chaosu, z którego narodził się świat. Niezmienne w czasie i przestrzeni bloki chaosu tworzą jedną całość, w której nie ma odległości, dnia i nocy. Cała ta przestrzeń jest niemierzalną jednością. Aby wejść w tunel musisz mieć miksturę teleportacji oraz co najmniej 100 kondycji i 50 ran

POLANA ŚMIERCI

Na polanie tej wieje śmiercionośny oddech. Uważaj aby nie dotknął on ciebie !!! Bardzo niebezpieczne miejsce, gdyż możesz stracić tu rany, kondycję, atak, obronę oraz doświadczenie, ale wielu decyduje się na eksplorację, gdyż można znaleźć też "padlinę": kosę śmierci i kryształową czaszkę.

Polana Śmierci nie jest miejscem do łatwego wzbogacenia się. Jeżeli jesteś młodym graczem nie licz że zarobisz na polanie. Czaszka obecnie pojawia się co około 200 tur - gdy jedna znika z gry, pojawia się nowa. Zawodowi zbieracze liczą te tury i zazwyczaj znajdują nową czaszkę przez "amatorami". Klikanie na polanie trwale obniża cechy, oraz postarza.

SMOCZE GNIAZDO

Stoisz przed wejściem do smoczego gniazda, które blokuje Biały Smok. Kolejne z miejsc wartych eksploracji, ale zmasowane ataki na smoka należą do rzadkości.

ORLI KLASZTOR

Siedziba mędrców możesz oddać się tutaj medytacji. Zyskasz wówczas punkty rozwoju. Aby uzyskać 2 punkty rozwoju musisz medytować co najmniej 40 tur Dodatkowo medytując poznajesz tajniki bycia mnichem.

SZKLANA WIEŻA

Prehistoryczny olbrzym TurTor zamieszkujący tą wieżę posiada zadziwiające umiejętności rzemieślnicze dane mu przez bogów. Dzięki nim i swej mocarnej sile może robić niespotykane nigdzie indziej przedmioty.

Jeśli dostarczy mu się odpowiednich składników to możesz zamówić u niego:

137.gif hełm Obri

  • Obrona + 72
  • Siła 22
  • Zużywa kondycji 4
  • Wytrzymałość 2020
  • Doświadczenie: 32
  • Termin: 10
  • 230000 ta
  • 100 x kamień (można znaleźć w kopalniach lub wykuć w lesie)
  • 20 x stal (do zrobienia u kowala w mieście Albion)
  • 4 x oczy bazyliszka (do zdobycia po zabiciu Bazyliszka stojącego w Jarze)

296.gif hełm Rogula

  • Obrona + 122
  • Siła 31
  • Zużywa kondycji 5
  • Wytrzymałość 4020
  • Doświadczenie: 70
  • Termin: 13
  • 110000 ta
  • 30 x stal (do zrobienia u kowala w mieście Albion)
  • 100 x siarka (można wykopać w kopalni w Górach Orlich lub w kopalni w tajdze w Orgrodzie)
  • 1 x rogi demona (do zdobycia po zabiciu Demona Morona w furcie piekieł na Lodowcu)

135.gif kwarcowa tarcza

  • Obrona + 117
  • Siła 17
  • Zużywa kondycji 3
  • Wytrzymałość 2020
  • Doświadczenie: 21
  • Termin: 10
  • 210000 ta
  • 20 x smocze zęby (można znaleźć w smoczym gnieździe w Górach Orlich)
  • 10 x beczka oligoceńskie mała (można zrobić w źródle oligoceńskim)
  • 5 x kwarc (można znaleźć kopiąc w jarze w Górach Orlich)
  • 1 x gurgol (można wytworzyć w monastyrze w tajdze)

136.gif kwarcowy napierśnik

  • Obrona + 170
  • Siła 31
  • Zużywa kondycji 11
  • Wytrzymałość 3020
  • Doświadczenie: 29
  • Termin: 15
  • 300000 ta
  • 40 x smocze zęby (można znaleźć w smoczym gnieździe w Górach Orlich)
  • 10 x kwarc (można znaleźć kopiąc w jarze w Górach Orlich)
  • 5 x beczka oligoceńskie duża (można zrobić w źródle oligoceńskim)
  • 1 x gurgol (można wytworzyć w monastyrze w tajdze)

140.gif smoczy napierśnik

  • Obrona + 230
  • Siła 36
  • Zużywa kondycji 12
  • Wytrzymałość 5020
  • Doświadczenie: 30
  • Termin: 20
  • 390000 ta
  • 50 x stal (do zrobienia u kowala w mieście Albion)
  • 30 x smocze zęby (można znaleźć w smoczym gnieździe w Górach Orlich)
  • 3 x skóra smoka (można zdobyć zabijając smoka w Górach Orlich)

297.gif pirytowy naramiennik

  • Obrona + 38
  • Siła 8
  • Zużywa kondycji 3
  • Wytrzymałość 2520
  • Doświadczenie: 35
  • Termin: 10
  • 150000 ta
  • 30 x stal (do zrobienia u kowala w mieście Albion)
  • 10 x wino (do zrobienia u winiarza w porcie w Zigurze)
  • 5 x piryt (można znaleźć na lodowcu)

138.gif smoczy naramiennik

  • Obrona + 54
  • Siła 9
  • Zużywa kondycji 3
  • Wytrzymałość 2020
  • Doświadczenie: 30
  • Termin: 10
  • 170000 ta
  • 25 x stal (do zrobienia u kowala w mieście Albion)
  • 15 x smocze zęby (można znaleźć w smoczym gnieździe w Górach Orlich)
  • 1 x skóra smoka (można zdobyć zabijając smoka w Górach Orlich)

298.gif pirytowy nagolennik

  • Obrona + 44
  • Siła 10
  • Zużywa kondycji 3
  • Wytrzymałość 2520
  • Doświadczenie: 36
  • Termin: 10
  • 180000 ta
  • 35 x stal (do zrobienia u kowala w mieście Albion)
  • 10 x wino (do zrobienia u winiarza w porcie w Zigurze)
  • 5 x piryt (można znaleźć na lodowcu)

139.gif smoczy nagolennik

  • Obrona + 62
  • Siła 11
  • Zużywa kondycji 3
  • Wytrzymałość 2020
  • Doświadczenie: 31
  • Termin: 10
  • 200000 ta
  • 30 x stal (do zrobienia u kowala w mieście Albion)
  • 15 x smocze zęby (można znaleźć w smoczym gnieździe w Górach Orlich)
  • 1 x skóra smoka (można zdobyć zabijając smoka w Górach Orlich)

129.gif maczuga czaszki

  • Atak + 125
  • Siła 15
  • Zużywa kondycji 4
  • Wytrzymałość 3520
  • Doświadczenie: 60
  • Termin: 10
  • 20000 ta
  • 20 x deska (do zrobienia u stolarza w wiosce Dorostar)
  • 60 x kamień (można znaleźć w kopalniach lub wykuć w lesie)
  • 1 x kryształowa czaszka (można znaleźć na polanie śmierci w Górach Orlich)

128.gif miecz Astara

  • Atak + 197
  • Siła 35
  • Zużywa kondycji 6
  • Wytrzymałość 4020
  • Doświadczenie: 40
  • Termin: 20
  • 350000 ta
  • 25 x stal (do zrobienia u kowala w mieście Albion)
  • 50 x rogi (można zdobyć zabijając niektóre zwierzęta)
  • 1 x oko golema (do zdobycia po zabiciu Golema stojącego w Lesie)

SKALNY JAR

Stoisz przed wejściem do kopalni Skalnego jaru, które blokuje Bazyliszek. Następne z miejsc godnych zwiedzenia, ale u bram stoi bazyliszek. Uważaj. W tym miejscu lubią napadać bandyci.

W skalnym jarze wytrwały kopacz może wykopać siarkę, kamienie, węgiel, żelazo i kwarc. Niektórzy twierdzą , że czasem wypada diament.

RkBlog

Krainy, 28 March 2009, Piotr Maliński

Comment article
RkBlog main page Search RSS Contact