Hakowa Poczwara

  • Duża bestia
  • Kości Wytrzymałości: 5k10+15 (42 PŻ)
  • Inicjatywa: +1 (zręczność)
  • Prędkość: 30 stóp
  • KP: 17 (-1 rozmiar, +1 zręczność, +7 naturalna)
  • Ataki: 2 Szpony +5 zwarcie, ugryzienie +0
  • Obrażenia: Szpony 1k6+3, ugryzienie 2k6+1
  • Twarz / zasięg: 5 stóp na 5/10 stóp
  • Ataki specjalne: Ulepszone chwytanie
  • Specjalne zdolności: Odporność na światło, ślepota
  • Rzuty obronne: Wytrzymałość +7, Refleks +5, Siła Woli +1
  • Atrybuty: Siła 17, Zręczność 13, Budowa 16, Intelekt 6, Roztropność 11, Charyzma 10
  • Umiejętności: Wspinaczka 17, Nasłuchiwanie 14, Zauważanie 3
  • Atuty: -
  • Klimat, środowisko: Dowolny lądowy lub podziemny
  • Występowanie: Pojedynczy, gang (2-4), klan (5-12)
  • Poziom Wyzwania: 3
  • Skarb: standardowy
  • Charakter: zawsze neutralny
  • Postęp: 6-8 KW (duża); 9-15 KW (ogromna)

    Hakowe poczwary mają humanoidalne ciało, osiągają wzrost do 9 stóp z głową sępa. Cienkie i umięśnione ramiona kończą się ostrymi szponami. Ciało pokryte jest twardym, szarawym egzoszkieletem. Swoje ofiary tropią za pomocą dźwięków. Ważą około 350 funtów. Nie mogą mówić, ale porozumiewają się z innymi przedstawicielami swego gatunku za pomocą uderzania o swój egzoszkielet. Odgłosy te można usłyszeć z odległości 60 stóp.


    Walka
    W walce Hakowa Poczwara stara się schwytać ofiarę, a gdy jej się to uda zaczyna ją gryźć.
  • Ulepszone chwytanie (zdolność nadzwyczajna): By użyć tej zdolności poczwara musi wykonać udany atak szponami. Jeżeli się uda i złapie ofiarę to automatycznie wyrządza obrażenia od ugryzienia i szponów w każdej rundzie, w której trzyma ofiarę.
  • Ślepota (zdolność nadzwyczajna): Mają słaby wzrok, ale potrafią namierzyć wszystkich przeciwników po dźwięku w odległości do 60 stóp. Uciszenie i inne tego typu czary zmuszają poczwary do korzystania ze wzroku, skutecznego na odległość do 10 stóp.
  • Odporność na światło (zdolność nadzwyczajna): Odporne na wszystkie czary związane ze światłem (oślepienie, flara itp.)
  • Umiejętności (zdolność nadzwyczajna): Premia rasowa +8 do testów nasłuchiwania i wspinaczki.
    RkBlog

    Rasy, klasy, potwory i przedmioty, 14 July 2008

  • Comment article
    Comment article RkBlog main page Search RSS Contact