Opis systemu operacyjnego SymbianOS wraz z opisem poszczególnych komponentów i wykorzystania ich przy tworzeniu własnych aplikacji i komponentów systemowych z poziomu języka C++.
Książka pokazuje jak tworzyć własne aplikacje dla smatphonów Nokii działających pod systemem Symbian na platformie S60. Opisano komponenty takie jak obsługa kamery, dźwięku, grafiki, czy także Bluetooth, połączeń sieciowych, komunikatory, wysyłanie SMS i więcej. Książka zawiera ponad 100 przykładowych kodów-aplikacji, a wszystko to w języku Python.
Książka poświęcona tworzeniu gier pod Symbiana w Java ME, Flash Lite, a także w C/C++. Książka opisuje także sposoby portowania istniejących gier na platformę S60 oraz opisuje API Symbiana.
Książka opisuje system iPhona oraz Objective-C służący do programowania aplikacji dla tego urządzenia. Bazuje na rozwiązaniach społeczności nie wspieranych przez Apple.
Autor przybliża proces powstawania gier w oparciu o technologię Java 2 Micro Edition (J2ME). Wyjaśnia, jakie narzędzia są potrzebne do rozpoczęcia pracy.
Książka poświęcona tworzeniu aplikacji dla Androida. Opisuje instalację i konfigurację całego zestawu narzędzi - od SDK po integrację z Eclipse. Dowiemy się także o tworzeniu interfejsów użytkownika, tworzeniu akcji, wykorzystaniu GPS, czy też usług Google. Jest to kompletny przewodnik po całej platformie.
Comment article