KurKor

STEP
Aby przedostać się przez Krzywy Mur musisz posiadać woskową tabliczkę na której strażnicy zapiszą Ci hasło umożliwiające przejście przez bramę.
WARSZTATY ORIKONU
Mandaryn Orikon
Jeśli będziesz cierpliwy masz 2 poziom parobka i dostarczysz 10 bambusowych patyków i zdobędziesz igłę wówczas będziesz mógł posiąść wiedzę szewca.
Możesz zrobić sam jeśli masz minimum 2 poziom szewca i sprawną igłę.
wachlarz
- Wytrzymałość 800
- Doświadczenie: 7
- Termin: 4
- 10 ta
- brona + 10
- Wytrzymałość 200
- Doświadczenie: 1
- Termin: 3
- 2 ta
- 1 x jedwab (można zrobić na wyspie Imoto)
- 1 x sznurek (do zrobienia u tkacza w mieście Orgrod)
sandały
- Obrona + 7
- Wytrzymałość 150
- Doświadczenie: 1
- Termin: 3
- 2 ta
- 1 x sznurek (do zrobienia u tkacza w mieście Orgrod)
- 1 x dębowy drąg (można wyrąbać w lokacji 1000-letni dąb w lesie w Albionie)
stalowe trzewiki
- Obrona + 12
- Wytrzymałość 220
- Doświadczenie: 1
- Termin: 3
- 2 ta
- 4 x siarka (można wykopać w kopalni w Górach Orlich lub w kopalni w tajdze w Orgrodzie)
- 2 x płótno (do zrobienia u tkacza w mieście Orgrod)
- 1 x stal (do zrobienia u kowala w mieście Albion)
drewniaki
- Obrona + 10
- Wytrzymałość 200
- Doświadczenie: 1
- Termin: 3
- 2 ta
- 3 x dębowy drąg (można wyrąbać w lokacji 1000-letni dąb w lesie w Albionie)
pirytowe chodaki
- Obrona + 20
- Wytrzymałość 220
- Doświadczenie: 1
- Termin: 3
- 2 ta
- 4 x kamień (można znaleźć w kopalniach lub wykuć w lesie)
- 2 x piryt (można znaleźć na lodowcu)
- 1 x futerko (do zdobycia po zabiciu niektórych zwierząt)
klapki
- Obrona + 5
- Wytrzymałość 100
- Doświadczenie: 1
- Termin: 3
- 2 ta
- 2 x bambusowy patyk (można uciąć w bambusowym zagajniku w Stepie)
kozaczki z futerkiem
- Obrona + 12
- Wytrzymałość 220
- Doświadczenie: 1
- Termin: 3
- 2 ta
- 1 x futerko (do zdobycia po zabiciu niektórych zwierząt)
- 1 x skóra garbowana (do zrobienia w chacie myśliwego w lesie)
HERBACIARNIA
Wiele osób znajduje tutaj wytchnienie : Porozmawiaj z nimi
SKLEP
co tu tłumaczyć wszystko do kupienia
MAGAZYN
Możesz w magazynach przechować X swoich przedmiotów. Cena i ilość zależna jest od poziomu.
DROGA
Jesteś na rozdrożu, wybierz na mapie zamieszczonej obok miejsce, gdzie chcesz się udać.Jeśli jesteś początkującym graczem, idź do sklepu, kup dużo pokarmu i lekarstw, a następnie idź na arenę (plac walk) i walcz tam dzielnie. Aktualnie na słupie są następujące wiadomości:
BAZAR
Tutaj możesz wystawić na sprzedaż swoje przedmioty lub kupić od innych rycerzy. Przedmioty na bazarze mają wartość o X% większą od zadeklarowanej przez rycerza kwoty sprzedaży.
PARK TAI CHI
Aby brać udział w pojedynkach, musisz wyrazić na to chęć. Pamiętaj, że jedynie Twoja przegrana w którymś z pojedynków lub list żelazny pozwala na wycofanie się z walk. Aby przyłączyć się do walk, Twoja kondycja musi wynosić co najmniej X i rany nie mogą być mniejsze niż X. Biorąc udział w walkach na arenie, możesz nieźle się obłowić w talary i zdobyć dużo doświadczenia, czasami nawet, jeśli przegrasz. Najlepsze miejsce do zdobywania doświadczenia dla młodych graczy. Za wygraną walkę masz trofeum czyli broń, pokarm, amulet lub lek (o ile przeciwnik miał to na sobie) po przegranym o ile jest On wyższy lub równy tytułem i całkiem sporo talarków.
PRZYSTAŃ
Aby przedostać się na Archipelag Imoto musisz posiadać łódkę. Łódkę możesz kupić na bazarku lub zrobić sam w stoczni - Zigura Port.
Możesz też wypłynąć do Parhas jeżeli drogi nie blokuje siedmiornica Marta.
Comment article