RkBlog

Hardware, programming and astronomy tutorials and reviews.

Marrashi

  • 艢redniego rozmiaru przybysz
  • Ko艣ci Wytrzyma艂o艣ci: 7k8+14 (45 P呕)
  • Inicjatywa: +2 (zr臋czno艣膰)
  • Pr臋dko艣膰: 40 st贸p, lot 50 st贸p
  • KP: 15 (+2 zr臋czno艣膰, +3 naturalna)
  • Ataki: 2 szpony + 8 zwarcie, ugryzienie +3 zwarcie, pot臋偶ny 艂uk kompozytowy +9 dystans
  • Obra偶enia: Szpony 1k4+1, Ugryzienie 1k6, 艂uk 1k8+1
  • Twarz / zasi臋g: 5 st贸p na 5/5 st贸p
  • Ataki specjalne: Specjalne strza艂y
  • Specjalne zdolno艣ci: Widzenie w ciemno艣ci 60 st贸p
  • Rzuty obronne: Wytrzyma艂o艣膰 +7, Refleks +7, Si艂a Woli +6
  • Atrybuty: Si艂a 13, Zr臋czno艣膰 15, Budowa 14, Intelekt 10, Roztropno艣膰 12, Charyzma 12
  • Umiej臋tno艣ci: Ukrywanie si臋 12, Nas艂uchiwanie 11, Ciche poruszanie 12, Przeszukiwanie 8, Wyczucie pobudek 9, Zauwa偶anie 11
  • Atuty: Odbicie strza艂, Atak w locie
  • Klimat, 艣rodowisko: Dowolny l膮dowy
  • Wyst臋powanie: Pojedyncza lub grupa (2-5)
  • Poziom Wyzwania: 5
  • Skarb: standardowy
  • Charakter: Zawsze praworz膮dny z艂y
  • Post臋p: wg klasy

    Marrashi 偶yj膮 w Zewn臋trznych Planach i 偶adko zapuszczaj膮 si臋 do Sfery Materialnej, zazwyczaj wezwane zakl臋ciem. Marrashi wygl膮daj膮 jak humanoid o wzro艣cie oko艂o 5 st贸p z g艂ow膮 szakala, stopami s臋pa i par膮 skrzyde艂 z ty艂u.

    Walka
    Marrashi wol膮 atakowa膰 z powietrza wykorzystuj膮c 艂uki, ale zmuszone do zwarcia nie b臋d膮 go unika膰, walcz膮c szponami i gryz膮c.
  • Specjalne strza艂y (zdolno艣膰 nadzwyczajna): Czasami strzelaj膮 specjalnymi strza艂ami, kt贸re po trafieniu wywo艂uj膮 r贸wnie偶 choroby.
  • Choroby: Osoba trafiona strza艂膮 musi wykona膰 test na wytrzyma艂o艣膰 ST 15 lub zachoruje na jak膮艣 lekk膮 chorob臋 powoduj膮c膮 czasowy spadek atrybut贸w. Je偶eli posta膰 um偶e od tej choroby to wskrzesi膰 j膮 mog膮 tylko czary typu cud, 偶yczenie lub wskrzeszenie. Je偶eli nie zostanie wskrzeszona w przeci膮gu 1k6 dni to powstaje jako Marrashi.
    RkBlog

    Rasy, klasy, potwory i przedmioty, 14 July 2008, Piotr Mali艅ski

  • Comment article