RkBlog

Hardware, programming and astronomy tutorials and reviews.

Meenlock

Małe upierdliwce o CR 3

  • Wynaturzenie małego rozmiaru
  • Kości Wytrzymałości: 4k8+4 (22 PŻ)
  • Inicjatywa: +1 (zręczność)
  • Prędkość: 20 stóp
  • KP: 14 (+1 rozmiar, +1 zręczność, +2 naturalna)
  • Ataki: 2 szpony +4 zwarcie
  • Obrażenia: Szpony 1k4 i paraliż
  • Twarz / zasięg: 5 stóp na 5/5 stóp
  • Ataki specjalne: Przerażająca obecność, paraliż, oznaczenie istoty, szturm umysłu
  • Specjalne zdolności: Drzwi przez wymiary, telepatia, wrażliwość na światło, widzenie w ciemnościach 60 stóp.
  • Rzuty obronne: Wytrzymałość +2, Refleks +2, Siła Woli +6
  • Atrybuty: Siła 10, Zręczność 13, Budowa 13, Intelekt 14, Roztropność 14, Charyzma 12
  • Umiejętności: Wspinaczka 4, Mistrz ucieczek 5, Ukrywanie się 11, Skakanie 4, Nasłuchiwanie 7, Ciche poruszanie 11, Przeszukiwanie 6, Wyczucie pobudek 6, Zauważanie 7.
  • Atuty: Walka na oślep, Finezja w broni (szpon)
  • Klimat, środowisko: Dowolny podziemny
  • Występowanie: Gang (2-4), banda (5-10)
  • Poziom Wyzwania: 3
  • Skarb: standardowy
  • Charakter: Zawsze praworządny zły
  • Postęp: 5-9 KW (mały), 10-12 KW (Średni)

    Meenlock to małe, złe istoty żyjące w podziemiach, których rozrywką, hobby jest zabijanie innych i zamienianie ich w meenlocki. Dorastają do 2 stóp wzrostu, ręce zakończone są ostrymi szponami. Porozumiewają się za pomocą telepatii.


    Walka
    Meenlocks bardzo rzadko opuszczają swoje kryjówki. Zaatakują każdego kto się do nich zbliży. Atakują szponami i starają się sparaliżować swoje ofiary. Sparaliżowane są zaciągane do ich kryjówki w celu zrobienia z niej meenlocka.
  • Przerażająca obecność (zdolność nadzwyczajna): Wszystkie istoty w odległości 30 stóp muszą wykonać rzut na siłę woli ST 13 lub spanikują na 2k6 rund. Jeżeli rzut się powiódł lub postać przestała panikować, to odporna jest na ten efekt przez 1 dzień.
  • Paraliż (zdolność nadzwyczajna): Istota trafiona przez pazur meenlocka musi wykonać rzut na wytrzymałość ST 13 lub ulegnie paraliżowi na 1k4 minut. Elfy są odporne na ten efekt.
  • Oznaczenie istoty (zdolność nadnaturalna): Za pomocą telepatii Meenlock może oznaczyć istotę. Oznaczenie nie jest magiczne, zobaczyć, "wyczuć" może go każdy Meenlock z odległości 300 stóp. Oznaczają istoty, które warto zamienić w jednego z nich.
  • Szturm umysłu (zdolność nadnaturalna): Jako standardową akcję meenlock może zaatakować mentalnie oznaczoną istotę, jeżeli ta jest nie dalej niż 300 stóp od niego. Jeżeli na raz istota atakowana jest przez 3 lub więcej Meenlocków traci czasowo 1 punkt siły, budowy i zręczności. Jeżeli atak jest kontynuowany co godzinę traci po 1 punkcie z każdego atrybutu. Meenlocki nie muszą widzieć oznaczonej istoty.
  • Drzwi przez wymiary (zdolność nadnaturalna): Raz co 1k4 rundy, jak czar 6 poziomowego zaklinacza. Zasięg 60 stóp.
  • Telepatia (zdolność nadnaturalna): Mogą porozumiewać się telepatycznie z każdą istotą, która zna jakiś język i jest w odległości nie większej niż 100 stóp.
  • Wrażliwość na światło (zdolność nadzwyczajna): Jasne światło (słoneczne lub czary o podobnym działaniu) powoduje że Meenlocki uciekają do cienia. Nie mają rzutu obronnego przed tym efektem.
  • Umiejętności: Otrzymują premię rasową +4 do testów ukrywania się i cichego poruszania.

  • Transformacja w Meenlocka
    Każda złapana istota jest zabierana do kryjówki Meenlocków. Tam poddawana jest torturom i dziwnym, tajemniczym i bolesnym zabiegom... W każdym dniu traci 1k6 punktów budowy. Gdy spadną one do zera ofiara umiera, a po 1k4 godzinach powstaje jako meenlock. Nie posiada żadnych wspomnień z poprzedniego życia.
    RkBlog

    14 July 2008;

  • Comment article