Mefit Słońca

  • Małego rozmiaru przybysz (ogień)
  • Kości Wytrzymałości: 3k8 (13 PŻ)
  • Inicjatywa: +5 (+1 zręczność, +4 ulepszona inicjatywa)
  • Prędkość: 30 stóp, lot 60 stóp
  • KP: 18 (+1 rozmiar, +3 zręczność, +4 naturalna)
  • Ataki: 2 szpony +4 zwarcie
  • Obrażenia: Szpony 1k3 + 2 od ognia
  • Twarz / zasięg: 5 stóp na 5/5 stóp
  • Ataki specjalne: zionięcie, zdolności czaropodobne, wezwanie mefitów
  • Specjalne zdolności: Podtyp chłodu, Szybkie leczenie 2, Redukcja obrażeń 5/+1
  • Rzuty obronne: Wytrzymałość +3, Refleks +6, Siła Woli +3
  • Atrybuty: Siła 10, Zręczność 17, Budowa 10, Intelekt 12, Roztropność 11, Charyzma 15
  • Umiejętności: Blef 6, Ukrywanie się 12, Nasłuchiwanie 6, Ciche poruszanie 9, Zauważanie 6
  • Atuty: Ulepszona inicjatywa
  • Klimat, środowisko: Dowolny lądowy lub podziemia
  • Występowanie: Pojedynczy, gang (2-4 mefitów różnych typów), banda (5-12)
  • Poziom Wyzwania: 3
  • Skarb: standardowy
  • Charakter: Zazwyczaj neutralny dobry
  • Postęp: 4-6 KW (mały), 7-9 KW (średni)

    Mefity słońca wyglądają jak małe elfy z nietoperzymi skrzydłami. Ich ciała otoczone są słąbym, złotym blaskiem, lecz jest to efekt odbijania promieni słonecznych.

    Walka
  • Zionięcie: stożek ciemności o zasięgu 15 stóp zadający 1k8 obrażeń od ognia. Rzut na refleks ST 12 zmniejsza obrażenia o połowę.
  • Zdolności czaropodobne: Raz na godzinę magiczny pocisk (rzucany przez 3 poziomowego zaklinacza), raz dziennie jasność (rzucana przez 6 poziomowego zaklinacza)
  • Szybkie leczenie: Mefit Słońca leczy się tylko gdy padają na niego promienie słoneczne.
    RkBlog

    Rasy, klasy, potwory i przedmioty, 14 July 2008

  • Comment article
    Comment article RkBlog main page Search RSS Contact