RkBlog

Hardware, programming and astronomy tutorials and reviews.

Nabassu

  • 艢redniego rozmiaru przybysz (chaotyczny, z艂y)
  • Ko艣ci Wytrzyma艂o艣ci: 7k8+14 (46 P呕)
  • Inicjatywa: +5 (+1 zr臋czno艣膰, +4 ulepszona inicjatywa)
  • Pr臋dko艣膰: 30 st贸p, lot 40 st贸p
  • KP: 23 (+1 zr臋czno艣膰, +12 naturalna)
  • Ataki: 2 szpony +11 zwarcie, ugryzienie +9 zwarcie
  • Obra偶enia: Szpony 1k4+4, ugryzienie 1k6+2
  • Twarz / zasi臋g: 5 st贸p na 5/5 st贸p
  • Ataki specjalne: Zdolno艣ci czaropodobne, jedzenie, parali偶uj膮ca aura, przyzwanie ghasta
  • Specjalne zdolno艣ci: Redukcja obra偶e艅 10/+1, Skok mi臋dzy planami, Odporno艣膰 na czary 21, zdolno艣ci demon贸w, telepatia, widzenie w ciemno艣ciach 60 st贸p.
  • Rzuty obronne: Wytrzyma艂o艣膰 +7, Refleks +6, Si艂a Woli +7
  • Atrybuty: Si艂a 19, Zr臋czno艣膰 13, Budowa 14, Intelekt 14, Roztropno艣膰 14, Charyzma 13
  • Umiej臋tno艣ci: Wspinaczka 11, Mistrz ucieczek 9, Ukrywanie 9, Zastraszanie 10, Skakanie 11, Wiedza (tajemne) 7, Nas艂uchiwanie 8, Ciche poruszanie 7, Przeszukiwanie 8, Zauwa偶anie 8
  • Atuty: Ulepszona inicjatywa, Multiatak
  • Klimat, 艣rodowisko: Dowolny l膮dowy lub podziemny
  • Wyst臋powanie: Pojedynczy
  • Poziom Wyzwania: 9
  • Skarb: standardowy
  • Charakter: Zawsze chaotyczny z艂y
  • Post臋p: 8-14 KW (艣redni), 15-21 KW (du偶y)

    Nabassu to demony z Odch艂ani, kt贸re trafiaj膮 na g艂贸wny Plan Materialny by po偶era膰 jego mieszka艅c贸w. Dorasta do 7 st贸p wzrostu i przypomina gargulca.


    Walka
    Nabassu atakuje szponami i gryzie. Bardzo lubi膮 patrze膰 jak ich ofiary gin膮 powoln膮 i bolesn膮 艣mierci膮.
  • Zdolno艣ci czaropodobne: Na 偶膮danie g艂臋bsza ciemno艣膰, raz dziennie: spoj偶enie 艣mierci (jak palec 艣mierci). Nabassu, kt贸ry zyska dodatkowe 10 KW mo偶e r贸wnierz rzuca膰: raz dziennie - wyssanie energii, cisza, wampiryczny dotyk. Efekty te nale偶y traktowa膰 jak czary rzucone przez 12 poziomowego zaklinacza ST 11 + poziom czaru.
  • Jedzenie (Zdolno艣膰 nadnaturalna): Gdy demon ten zabije humanoida mo偶e zje艣膰 jego cia艂o poch艂aniaj膮c zarazem jego cia艂o i si艂y 偶yciowe. Po偶ywianie si臋 jest akcj膮 pe艂norundow膮. Za ka偶de 8 KW lub poziom贸w poch艂oni臋tych przez Nabassu dostaje on 1 KW. Zjedzona ofiara mo偶e zosta膰 wskrzeszona tylko za pomoc膮 czar贸w nie wymagaj膮cych cia艂a ofiary, ale nawet wtedy istnieje 50% szans na niepowodzenie.
  • Parali偶uj膮ca aura (zdolno艣膰 nadnaturalna): Jako darmow膮 akcj臋 Nabassu mo偶e stworzy膰 aur臋 parali偶u wok贸艂 siebie. Dzia艂a na wszystkie istoty w zasi臋gu 10 st贸p. Efekt taki sam jak dotyk Ghula ST 13.
  • Skok mi臋dzy planami (zdolno艣膰 nadnaturalna): 2 razy dziennie Nabassu mo偶e przej艣膰 z Eteralnego Planu do Planu materialnego jako akcj臋 b臋d膮c膮 odpowiednikiem ruchu i powr贸ci膰 jako akcj臋 darmow膮.
  • Wezwanie Ghast贸w (zdolno艣膰 specjalna): Raz dziennie mo偶e wezwa膰 1k6 Ghast贸w.
  • Zdolno艣ci demona (zdolno艣膰 nadzwyczajna): Odporny na trucizny i elektryczno艣膰. Odporno艣膰 na ch艂贸d, ogie艅 i kwas 20/-
  • Telepatia (zdolno艣膰 nadnaturalna): Nabassu mo偶e porozumie膰 si臋 z ka偶d膮 istot膮 znaj膮c膮 jaki艣 j臋zyk i b臋d膮c膮 w odleg艂o艣ci nie wi臋kszej ni偶 100 st贸p od niego.
    RkBlog

    Rasy, klasy, potwory i przedmioty, 14 July 2008, Piotr Mali艅ski

  • Comment article