RkBlog

Hardware, programming and astronomy tutorials and reviews.

Ogrillon

Bękart ogra i orka o CR 1

  • Średniego rozmiaru humanoid
  • Kości Wytrzymałości: 2k8+4 (13 PŻ)
  • Inicjatywa: +0
  • Prędkość: 30 stóp
  • KP: 14 (+4 naturalna)
  • Ataki: Uderzenie +5 zwarcie
  • Obrażenia: uderzenie 1k4+4
  • Twarz / zasięg: 5 stóp na 5/5 stóp
  • Ataki specjalne: Wzmocnione pięści
  • Specjalne zdolności: Widzenie w ciemności 60 stóp, ogrza/orcza krew
  • Rzuty obronne: Wytrzymałość +5, Refleks +0, Siła Woli -1
  • Atrybuty: Siła 19, Zręczność 10, Budowa 14, Intelekt 7, Roztropność 8, Charyzma 8
  • Umiejętności: Wspinaczka 5, Nasłuchiwanie 3, Zauważanie 3
  • Atuty: Czujność
  • Klimat, środowisko: Dowolny lądowy lub podziemny
  • Występowanie: Pojedynczy, gang (2-5), plemię (5-30 oraz 1 4lv sierżant na 10 dorosłych i 1 przywódca 5-7 poziomu), banda wojenna (3-8 oraz 10-24 orków)
  • Poziom Wyzwania: 1
  • Skarb: standardowy
  • Charakter: Zazwyczaj chaotyczny zły

    Ogrillony to wynik związków orczych kobiet z ogrami. Ogrillony są bezpłodne. Są z natury brutalne i agresywne. Znają język Gigantów oraz jeżeli mają intelekt większy lub równy 10 to znają również wspólny.


    Walka
    Ogrillony nie korzystają ze zbroi. Wolą również walczyć swoimi pięściami niż broniami.
  • Wzmocnione pięści (zdolność nadzwyczajna): Ogrillon zadaje normalne obrażenia uderzając pięściami.
  • Orcza/ogrza krew (zdolność nadzwyczajna): Ogrillony traktowane są jako orki i ogry dla efektów i magii uzależnionej od rasy. Mogą np. korzystać z przedmiotów tylko dla ogrów lub orków.
    RkBlog

    14 July 2008;

  • Comment article