RkBlog

Hardware, programming and astronomy tutorials and reviews.

Ogrillon

  • 艢redniego rozmiaru humanoid
  • Ko艣ci Wytrzyma艂o艣ci: 2k8+4 (13 P呕)
  • Inicjatywa: +0
  • Pr臋dko艣膰: 30 st贸p
  • KP: 14 (+4 naturalna)
  • Ataki: Uderzenie +5 zwarcie
  • Obra偶enia: uderzenie 1k4+4
  • Twarz / zasi臋g: 5 st贸p na 5/5 st贸p
  • Ataki specjalne: Wzmocnione pi臋艣ci
  • Specjalne zdolno艣ci: Widzenie w ciemno艣ci 60 st贸p, ogrza/orcza krew
  • Rzuty obronne: Wytrzyma艂o艣膰 +5, Refleks +0, Si艂a Woli -1
  • Atrybuty: Si艂a 19, Zr臋czno艣膰 10, Budowa 14, Intelekt 7, Roztropno艣膰 8, Charyzma 8
  • Umiej臋tno艣ci: Wspinaczka 5, Nas艂uchiwanie 3, Zauwa偶anie 3
  • Atuty: Czujno艣膰
  • Klimat, 艣rodowisko: Dowolny l膮dowy lub podziemny
  • Wyst臋powanie: Pojedynczy, gang (2-5), plemi臋 (5-30 oraz 1 4lv sier偶ant na 10 doros艂ych i 1 przyw贸dca 5-7 poziomu), banda wojenna (3-8 oraz 10-24 ork贸w)
  • Poziom Wyzwania: 1
  • Skarb: standardowy
  • Charakter: Zazwyczaj chaotyczny z艂y

    Ogrillony to wynik zwi膮zk贸w orczych kobiet z ogrami. Ogrillony s膮 bezp艂odne. S膮 z natury brutalne i agresywne. Znaj膮 j臋zyk Gigant贸w oraz je偶eli maj膮 intelekt wi臋kszy lub r贸wny 10 to znaj膮 r贸wnie偶 wsp贸lny.


    Walka
    Ogrillony nie korzystaj膮 ze zbroi. Wol膮 r贸wnie偶 walczy膰 swoimi pi臋艣ciami ni偶 broniami.
  • Wzmocnione pi臋艣ci (zdolno艣膰 nadzwyczajna): Ogrillon zadaje normalne obra偶enia uderzaj膮c pi臋艣ciami.
  • Orcza/ogrza krew (zdolno艣膰 nadzwyczajna): Ogrillony traktowane s膮 jako orki i ogry dla efekt贸w i magii uzale偶nionej od rasy. Mog膮 np. korzysta膰 z przedmiot贸w tylko dla ogr贸w lub ork贸w.
    RkBlog

    Rasy, klasy, potwory i przedmioty, 14 July 2008, Piotr Mali艅ski

  • Comment article