Orgrod

DROGA

Jesteś na rozdrożu, wybierz na mapie zamieszczonej obok miejsce, gdzie chcesz się udać. Możesz tutaj napisać ogłoszenie do starszych graczy a może któryś wspomoże Cię talarkami bądź bronią.

SKLEP

oro-sklep.JPG

co tu tłumaczyć wszystko do kupienia

CERKIEW

oro-cerkiew.JPG

Religia: prawosławie cerkiew stanowi azyl. Nie można w niej zaatakować innego rycerza. Tutaj możesz pomodlić się i złożyć ofiarę, przez to Twoja witalność się zwiększy. Aby to zrobić, trzeba posiadać przede wszystkim amulet charakterystyczny dla Twojej religii. Koszt złożenia ofiary to jeden amulet oraz opłata zależna od poziomu rycerza. Możesz tutaj zmienić religię na prawosławie jeśli posiadasz 10 ikon i 10000 ta. Zmiana religii wiąże się z utratą 10% swoich parametrów Jeśli masz 4 poziom mnicha, dostarczysz 10 ikon i jesteś prawosławny możesz zostać popem. Jeśli posiadasz amulet swojej religii, możesz podnieść siłę.

POSIADŁOŚCI

Posiadłości ziemskie Jeśli masz znajomego cara, możesz od niego uzyskać ziemię, którą w tej lokacji możesz zagospodarować stawiając dworek (potrzebny do postawienia innych budynków), warsztaty (dające co około 20 tur określony dochód), chałupę (dającą co 20 tur określoną ilość kondycji). Tutaj możesz też sprawdzić ile masz zmagazynowanych talarów i kondycji z warsztatów i chałup oraz ile i jakich budynków masz aktualnie w Orgrodzie.

KOSZARY

oro-koszary.JPG

Stacjonujący w tutaj żołnierze mogą nauczyć cię różnych technik walki, które poprawią twoje umiejętności w ataku. Aby nauczyli cię oni czegokolwiek, musisz przemycić używki, których oni poszukują. Chłopaki lubią się zabawić, a dowódca ich krótko trzyma. Pamiętaj, że przemycenie używki nie zawsze się udaje. Możesz tutaj sprzedać zbędną broń. Broń musi mieć co najmniej 10 punktów wytrzymałości: Tutaj za używki (piwo, wino, wódka itd.) możesz podnieść atak. Określone używki mają określone prawdopodobieństwo, że podniosą Twój atak. Jest to zależne od Twojego poziomu i używki, która przeznaczasz.

PLAC WALK

oro-arena.JPG

Aby brać udział w pojedynkach, musisz wyrazić na to chęć. Pamiętaj, że jedynie Twoja przegrana w którymś z pojedynków pozwala na wycofanie się z walk. Biorąc udział w walkach na arenie, możesz nieźle się obłowić w talary i zdobyć dużo doświadczenia, czasami nawet, jeśli przegrasz. Najlepsze miejsce do zdobywania doświadczenia dla młodych graczy. Za wygraną walkę masz trofeum czyli broń, pokarm, amulet lub lek (o ile przeciwnik miał to na sobie) po przegranym o ile jest On wyższy lub równy tytułem i całkiem sporo talarków.

TKACZ

oro-tkacz.JPG

Możesz zatrudnić się jako czeladnik. Będziesz co turę dostawał dodatkowe talary. Aby być przyjętym musisz dostarczyć 5 len, mieć igłę oraz 2 poziom sprawności pracy jako parobek.

Możesz zrobić sam, jeśli masz 2 poziom sprawności pracy jako czeladnik tkacza oraz igłę. Igłę można kupić na bazarku, czasem bezpośrednio u kupca, albo zrobić samodzielnie u rzemieślnika - Orgrod port.

328.gif kaptur kapłana

  • Obrona + 4
  • Wytrzymałość 1000
  • Doświadczenie: 5
  • Termin: 10
  • 258 ta
  • 5 x len (do zrobienia u ogrodnika w wiosce obok Orgrodu)
  • 1 x barwnik czarny (do zrobienia u barwiarza w Hardronie)

329.gif szata kapłana

  • Obrona + 10
  • Wytrzymałość 1000
  • Doświadczenie: 5
  • Termin: 10
  • 457 ta
  • 20 x len (do zrobienia u ogrodnika w wiosce obok Orgrodu)
  • 2 x futerko (do zdobycia po zabiciu niektórych zwierząt)
  • 1 x barwnik czarny (do zrobienia u barwiarza w Hardronie)

257.gif worek

  • Doświadczenie: 1
  • Termin: 1
  • 9 ta
  • 4 x len (do zrobienia u ogrodnika w wiosce obok Orgrodu)

302.gif sznurek

  • Doświadczenie: 1
  • Termin: 1
  • 3 ta
  • 2 x len (do zrobienia u ogrodnika w wiosce obok Orgrodu)

303.gif płótno

  • Doświadczenie: 2
  • Termin: 2
  • 25 ta
  • 5 x len (do zrobienia u ogrodnika w wiosce obok Orgrodu)
Produkcja poniższych przeniesiona do ALTANA TAGHUGA - dzielnica 1000 rzemiosł:

440.gif odblaskowa peleryna

278.gif kożuch

bandaż

KREML

oro-kreml.JPG

(Pałac władcy )Miejsce wyborów cara Orgrodu. Wybory odbywają się co 300 tur car przydziela ziemie zasłużonym rycerzom i powołuje drużynników. Pensję dla drużynnika ustala Car. Tutaj mieszka car. Wyznacza On drużynników, przydziela ziemię, ustala prawa. Drużyna może jeśli nie będziesz przestrzegał praw zamknąć Cię w lochach.

LOCHY WIĘZIENIE

oro-paka.JPG

wiezienie Lista przestępców przebywających w więzieniu Tutaj trafisz jeśli będziesz się nieodpowiednio zachowywał. To znaczy atakował w mieście, spamował forum.

BAZAR

oro-bazar.JPG

Tutaj możesz wystawić na sprzedaż swoje przedmioty lub kupić od innych rycerzy. Przedmioty na bazarze mają wartość o X% większą od zadeklarowanej przez rycerza kwoty sprzedaży. Wartość podatku jest zależna od dochodów drużynników. Przedmioty pozostają na bazarze przez 20 tur (bo po co dłużej) od momentu wystawienia. Jeden rycerz może mieć równocześnie maksymalnie 20 przedmiotów na tym bazarze, oczywiście poza kupcami.

RkBlog

Krainy, 28 March 2009

Comment article
Comment article RkBlog main page Search RSS Contact