RkBlog

Hardware, programming and astronomy tutorials and reviews.

Orgrod

DROGA

Jeste艣 na rozdro偶u, wybierz na mapie zamieszczonej obok miejsce, gdzie chcesz si臋 uda膰. Mo偶esz tutaj napisa膰 og艂oszenie do starszych graczy a mo偶e kt贸ry艣 wspomo偶e Ci臋 talarkami b膮d藕 broni膮.

SKLEP

oro-sklep.JPG

co tu t艂umaczy膰 wszystko do kupienia

CERKIEW

oro-cerkiew.JPG

Religia: prawos艂awie cerkiew stanowi azyl. Nie mo偶na w niej zaatakowa膰 innego rycerza. Tutaj mo偶esz pomodli膰 si臋 i z艂o偶y膰 ofiar臋, przez to Twoja witalno艣膰 si臋 zwi臋kszy. Aby to zrobi膰, trzeba posiada膰 przede wszystkim amulet charakterystyczny dla Twojej religii. Koszt z艂o偶enia ofiary to jeden amulet oraz op艂ata zale偶na od poziomu rycerza. Mo偶esz tutaj zmieni膰 religi臋 na prawos艂awie je艣li posiadasz 10 ikon i 10000 ta. Zmiana religii wi膮偶e si臋 z utrat膮 10% swoich parametr贸w Je艣li masz 4 poziom mnicha, dostarczysz 10 ikon i jeste艣 prawos艂awny mo偶esz zosta膰 popem. Je艣li posiadasz amulet swojej religii, mo偶esz podnie艣膰 si艂臋.

POSIAD艁O艢CI

Posiad艂o艣ci ziemskie Je艣li masz znajomego cara, mo偶esz od niego uzyska膰 ziemi臋, kt贸r膮 w tej lokacji mo偶esz zagospodarowa膰 stawiaj膮c dworek (potrzebny do postawienia innych budynk贸w), warsztaty (daj膮ce co oko艂o 20 tur okre艣lony doch贸d), cha艂up臋 (daj膮c膮 co 20 tur okre艣lon膮 ilo艣膰 kondycji). Tutaj mo偶esz te偶 sprawdzi膰 ile masz zmagazynowanych talar贸w i kondycji z warsztat贸w i cha艂up oraz ile i jakich budynk贸w masz aktualnie w Orgrodzie.

KOSZARY

oro-koszary.JPG

Stacjonuj膮cy w tutaj 偶o艂nierze mog膮 nauczy膰 ci臋 r贸偶nych technik walki, kt贸re poprawi膮 twoje umiej臋tno艣ci w ataku. Aby nauczyli ci臋 oni czegokolwiek, musisz przemyci膰 u偶ywki, kt贸rych oni poszukuj膮. Ch艂opaki lubi膮 si臋 zabawi膰, a dow贸dca ich kr贸tko trzyma. Pami臋taj, 偶e przemycenie u偶ywki nie zawsze si臋 udaje. Mo偶esz tutaj sprzeda膰 zb臋dn膮 bro艅. Bro艅 musi mie膰 co najmniej 10 punkt贸w wytrzyma艂o艣ci: Tutaj za u偶ywki (piwo, wino, w贸dka itd.) mo偶esz podnie艣膰 atak. Okre艣lone u偶ywki maj膮 okre艣lone prawdopodobie艅stwo, 偶e podnios膮 Tw贸j atak. Jest to zale偶ne od Twojego poziomu i u偶ywki, kt贸ra przeznaczasz.

PLAC WALK

oro-arena.JPG

Aby bra膰 udzia艂 w pojedynkach, musisz wyrazi膰 na to ch臋膰. Pami臋taj, 偶e jedynie Twoja przegrana w kt贸rym艣 z pojedynk贸w pozwala na wycofanie si臋 z walk. Bior膮c udzia艂 w walkach na arenie, mo偶esz nie藕le si臋 ob艂owi膰 w talary i zdoby膰 du偶o do艣wiadczenia, czasami nawet, je艣li przegrasz. Najlepsze miejsce do zdobywania do艣wiadczenia dla m艂odych graczy. Za wygran膮 walk臋 masz trofeum czyli bro艅, pokarm, amulet lub lek (o ile przeciwnik mia艂 to na sobie) po przegranym o ile jest On wy偶szy lub r贸wny tytu艂em i ca艂kiem sporo talark贸w.

TKACZ

oro-tkacz.JPG

Mo偶esz zatrudni膰 si臋 jako czeladnik. B臋dziesz co tur臋 dostawa艂 dodatkowe talary. Aby by膰 przyj臋tym musisz dostarczy膰 5 len, mie膰 ig艂臋 oraz 2 poziom sprawno艣ci pracy jako parobek.

Mo偶esz zrobi膰 sam, je艣li masz 2 poziom sprawno艣ci pracy jako czeladnik tkacza oraz ig艂臋. Ig艂臋 mo偶na kupi膰 na bazarku, czasem bezpo艣rednio u kupca, albo zrobi膰 samodzielnie u rzemie艣lnika - Orgrod port.

328.gif kaptur kap艂ana

329.gif szata kap艂ana

257.gif worek

302.gif sznurek

303.gif p艂贸tno

Produkcja poni偶szych przeniesiona do ALTANA TAGHUGA - dzielnica 1000 rzemios艂:

440.gif odblaskowa peleryna

278.gif ko偶uch

banda偶

KREML

oro-kreml.JPG

(Pa艂ac w艂adcy )Miejsce wybor贸w cara Orgrodu. Wybory odbywaj膮 si臋 co 300 tur car przydziela ziemie zas艂u偶onym rycerzom i powo艂uje dru偶ynnik贸w. Pensj臋 dla dru偶ynnika ustala Car. Tutaj mieszka car. Wyznacza On dru偶ynnik贸w, przydziela ziemi臋, ustala prawa. Dru偶yna mo偶e je艣li nie b臋dziesz przestrzega艂 praw zamkn膮膰 Ci臋 w lochach.

LOCHY WI臉ZIENIE

oro-paka.JPG

wiezienie Lista przest臋pc贸w przebywaj膮cych w wi臋zieniu Tutaj trafisz je艣li b臋dziesz si臋 nieodpowiednio zachowywa艂. To znaczy atakowa艂 w mie艣cie, spamowa艂 forum.

BAZAR

oro-bazar.JPG

Tutaj mo偶esz wystawi膰 na sprzeda偶 swoje przedmioty lub kupi膰 od innych rycerzy. Przedmioty na bazarze maj膮 warto艣膰 o X% wi臋ksz膮 od zadeklarowanej przez rycerza kwoty sprzeda偶y. Warto艣膰 podatku jest zale偶na od dochod贸w dru偶ynnik贸w. Przedmioty pozostaj膮 na bazarze przez 20 tur (bo po co d艂u偶ej) od momentu wystawienia. Jeden rycerz mo偶e mie膰 r贸wnocze艣nie maksymalnie 20 przedmiot贸w na tym bazarze, oczywi艣cie poza kupcami.

RkBlog

Krainy, 28 March 2009, Piotr Mali艅ski

Comment article