Przegląd krain Areny Albionu

Albion

Zalety:
  • Dużo graczy, ruchliwa okolica
  • Las ze zwierzętami, które w miarę możliwości mogą bić młodzi
Wady:
  • Parobkowanie w wiosce Dorostar (przechodzenie z Albionu zużywa więcej mo oraz można zostać porwanym przez amazonkę lub bandytę)
  • Ograniczone możliwości rozwoju zawodów, zdobywania cennych surowców
  • Problematyczny dostęp do relikwi

Zigura

Zalety:
  • Dużo budynków - różne zawody, różne możliwości
  • Kopanie amuletów w kopalni
  • Kluczowe zawody: destylarz, garncarz
  • Dobrze skacze się po pustyni (przestępcy, zwierzęta)

KorKur

Zalety:
  • Wyrób butów
  • Wysokopoziomowi odwiedzają KK w celu produkcji wywarów
Wady:
  • Ograniczone sposoby przedostania się do innych krain
  • Problemy natury politycznej w innych krainach

Orgrod

Zalety:
  • Zawody dla lokalnych surowców: Kamieniarz, Ogrodnik - Tkacz
  • Pomoc dla początkujących prawosławnych
Wady:
  • Kozacy w tajdze
  • Mało dochodowe zawody

Hardron

Zalety:
  • Posążki Bożka są w Orgrodzie dość tanie
Wady:
  • Brak zawodów dla początkujących
  • Nie można zostać rodzimowiercą opuszczając wyspę

Parhas

Zalety:
  • Kopalnia żelaza i węgla
  • Młynarz (cukier i worki kukurydzy)
Wady:
  • Poza hindusami rycerze potrzebują księgi dżungli
  • Konieczność produkcji amuletów - poświęcone mleka
RkBlog

Encyklopedia Albionu, 14 July 2008, Piotr Maliński

Comment article
RkBlog main page Search RSS Contact