RkBlog

Hardware, programming and astronomy tutorials and reviews.

Pustynny Troll

  • Du偶y Gigant
  • Ko艣ci Wytrzyma艂o艣ci: 7k8+42 (73 P呕)
  • Inicjatywa: +2 (+2 zr臋czno艣膰)
  • Pr臋dko艣膰: 30 st贸p
  • KP: 16 (+2 zr臋czno艣膰, -1 rozmiar, +5 naturalna)
  • Ataki: 2 szpony +11 zwarcie, ugryzienie +6 zwarcie
  • Obra偶enia: szpony 1k4+7, ugryzienie 1k4+3
  • Twarz / zasi臋g: 5 st贸p na 5/10 st贸p
  • Ataki specjalne: Rozszarpanie 2k4+10
  • Specjalne zdolno艣ci: Regeneracja, kamufla偶, w臋ch, widzenie w ciemno艣ciach 60 st贸p, odporno艣ci, wra偶liwo艣膰 na wod臋
  • Rzuty obronne: Wytrzyma艂o艣膰 +11, Refleks +4, Si艂a Woli +5
  • Atrybuty: Si艂a 24, Zr臋czno艣膰 15, Budowa 23, Intelekt 9, Roztropno艣膰 12, Charyzma 9
  • Umiej臋tno艣ci: Nas艂uchiwanie 6, Zauwa偶anie 6, Ukrywanie 7
  • Atuty: Czujno艣膰, 偶elazna wola
  • Klimat, 艣rodowisko: Dowolny pustynny
  • Wyst臋powanie: Pojedynczy lub grupa (1-6 osobnik贸w)
  • Poziom Wyzwania: 8
  • Skarb: standardowy
  • Charakter: Zawsze chaotyczny z艂y

    Pustynne trolle s膮 bardziej wytrzyma艂e i bardziej chytre ni偶 ich krewni 偶yj膮cy w zielonych lasach. Zamieszkuj膮 pustynne obszary w pobli偶u miast atakuj膮c karawany i zanieczyszczaj膮c wod臋. Wykazuj膮 tendencj臋 do zbijania si臋 w grupy. Ich sk贸ra ma barw臋 jasnobr膮zow膮, ale troll mo偶e zmienia膰 jej odcie艅 w zakresie koloru br膮zowego.


    Walka
    Ich ulubion膮 taktyk膮 ataku jest atak z zaskoczenia.
  • Rozszarpanie (zdolno艣膰 nadzwyczajna): Je偶eli troll trafi oba szponami w ofiar臋 to mo偶e si臋 jej utrzyma膰 i rozszarpywa膰 jej cia艂o w kolejnych rundach. Atak ten automatycznie zadaje 2k4+10 P呕 obra偶e艅.
  • Regeneracja: Woda, kwas i magiczny ogie艅 zadaj膮 normalne obra偶enia pustynnemu trollowi. Utracona ko艅czyna odrasta po 3k6 minutach. Mo偶e po艂膮czy膰 si臋 z odci臋t膮 ko艅czyn膮 przez przybli偶enie jej do cia艂a.
  • Kamufla偶 (zdolno艣膰 nadzwyczajna): Mog膮 zmienia膰 kolor sk贸ry, co utrudnia ich wykrycie po艣r贸d piask贸w pustyni. Otrzymuj膮 premi臋 +8 do ukrywania si臋 w takim 艣rodowisku.
  • Odporno艣ci (zdolno艣膰 nadzwyczajna): Odporny na zwyk艂y ogie艅, gor膮co i ch艂贸d.
  • Wra偶liwo艣膰 na wod臋 (zdolno艣膰 nadzwyczajna): Normalna woda zadaje 1k4 obra偶e艅 (fiolka), 2k4 (butelka) i 4k4 buk艂ak. Oczyszczona woda oraz 艣wi臋ta woda wywo艂uje podw贸jne obra偶enia.
    RkBlog

    Rasy, klasy, potwory i przedmioty, 14 July 2008, Piotr Mali艅ski

  • Comment article