Pustynny Troll

  • Duży Gigant
  • Kości Wytrzymałości: 7k8+42 (73 PŻ)
  • Inicjatywa: +2 (+2 zręczność)
  • Prędkość: 30 stóp
  • KP: 16 (+2 zręczność, -1 rozmiar, +5 naturalna)
  • Ataki: 2 szpony +11 zwarcie, ugryzienie +6 zwarcie
  • Obrażenia: szpony 1k4+7, ugryzienie 1k4+3
  • Twarz / zasięg: 5 stóp na 5/10 stóp
  • Ataki specjalne: Rozszarpanie 2k4+10
  • Specjalne zdolności: Regeneracja, kamuflaż, węch, widzenie w ciemnościach 60 stóp, odporności, wrażliwość na wodę
  • Rzuty obronne: Wytrzymałość +11, Refleks +4, Siła Woli +5
  • Atrybuty: Siła 24, Zręczność 15, Budowa 23, Intelekt 9, Roztropność 12, Charyzma 9
  • Umiejętności: Nasłuchiwanie 6, Zauważanie 6, Ukrywanie 7
  • Atuty: Czujność, żelazna wola
  • Klimat, środowisko: Dowolny pustynny
  • Występowanie: Pojedynczy lub grupa (1-6 osobników)
  • Poziom Wyzwania: 8
  • Skarb: standardowy
  • Charakter: Zawsze chaotyczny zły

    Pustynne trolle są bardziej wytrzymałe i bardziej chytre niż ich krewni żyjący w zielonych lasach. Zamieszkują pustynne obszary w pobliżu miast atakując karawany i zanieczyszczając wodę. Wykazują tendencję do zbijania się w grupy. Ich skóra ma barwę jasnobrązową, ale troll może zmieniać jej odcień w zakresie koloru brązowego.


    Walka
    Ich ulubioną taktyką ataku jest atak z zaskoczenia.
  • Rozszarpanie (zdolność nadzwyczajna): Jeżeli troll trafi oba szponami w ofiarę to może się jej utrzymać i rozszarpywać jej ciało w kolejnych rundach. Atak ten automatycznie zadaje 2k4+10 PŻ obrażeń.
  • Regeneracja: Woda, kwas i magiczny ogień zadają normalne obrażenia pustynnemu trollowi. Utracona kończyna odrasta po 3k6 minutach. Może połączyć się z odciętą kończyną przez przybliżenie jej do ciała.
  • Kamuflaż (zdolność nadzwyczajna): Mogą zmieniać kolor skóry, co utrudnia ich wykrycie pośród piasków pustyni. Otrzymują premię +8 do ukrywania się w takim środowisku.
  • Odporności (zdolność nadzwyczajna): Odporny na zwykły ogień, gorąco i chłód.
  • Wrażliwość na wodę (zdolność nadzwyczajna): Normalna woda zadaje 1k4 obrażeń (fiolka), 2k4 (butelka) i 4k4 bukłak. Oczyszczona woda oraz święta woda wywołuje podwójne obrażenia.
    RkBlog

    Rasy, klasy, potwory i przedmioty, 14 July 2008, Piotr Maliński

  • Comment article
    RkBlog main page Search RSS Contact