Pyromaniak

Pyromaniak to postać myśląca tylko o jednym - by coś podpalić. Pyromaniacy to łotrzykowie o chaotycznym charakterze lubiący skradać się, podpalać i czmychać. Najczęściej zostają nimi bardowie, zaklinacze i barbarzyńcy.
  • Wymagania:
    - Bazowa premia do ataku: +4
    - Atuty: Zogniskowanie broni (łuk), Uniki
    - Umiejętności: Ukrywanie się 9, Ciche poruszanie 9
    - Specjalne: Charakter chaotyczny

  • Zdolności klasowe:
    - Umiejętności klasowe: Szacowanie, Równowaga, Blef, Wspinaczka, Dyplomacja, Rozbrajanie urządzeń, Mistrz ucieczek, Ukrywanie się, Zastraszanie, Wyczucie kierunku, Skakanie, Nasłuchiwanie, Ciche poruszanie, Otwieranie zamków, Kradzież kieszonkowa, Czytanie z ruchu warg, Przeszukiwanie, Zauważanie, Przewracanie
    - Punkty umiejętności co poziom: 6 + modyfikator z intelektu
    - Kości wytrzymałości: K6

    Poziom Bazowa premia
    do ataku
    Wytrzymałość Refleks Siła Woli Specjalne
    1 +0 +0 +2 +0 Ogniste porządanie, Ukradkowy atak +1k6
    2 +1 +0 +3 +0 Oczy ognia, Iskry
    3 +2 +1 +3 +1 Ognista strzała 1x/dziennie, Ukradkowy atak 2k6
    4 +3 +1 +4 +1 Ulepszone uniki, oślepienie
    5 +3 +2 +5 +2 Infiltracja, Ukradkowy atak 3k6
    6 +4 +2 +5 +2 Odporność na ognień 5/-, Ognista strzała 2x/dziennie
    7 +5 +2 +5 +2 Podejżliwość, atak ukradkowy 4k6
    8 +6 +2 +6 +2 Odporność na ogień 10/-
    9 +6 +3 +6 +3 Ognista strzała 3x/dziennie, Atak ukradkowy 5k6
    10 +7 +3 +7 +3 Odporność na ogień 15/-
  • Biegłość w Broni i Zbroi: Biegły w sztyletach, strzałkach, lekkich wekierach, krótkich łukach, shurikenach, krótkich mieczach, rapierach i kosturach. Biegły w lekkich zbrojach.
  • Ogniste porządanie: Przynajmniej raz w tygodniu Pyromaniak musi coś podpalić i musi obserwować ogień przynajmniej przez godzinę, który nie może być mniejszy niż 5x5 stóp. Jeżeli tydzień minie bez ogni to za każdy kolejny dzień otrzymuje karę -1 do testów umiejętności wymagających skupienia.
  • Oczy ognia: Raz dziennie za każdy poziom Pyromaniak może sprawić że jego oczy będą "wypełnione" płomieniami przez rundę. Wtedy dodaje się jego poziom Pyromaniaka do testów zastraszania.
  • Iskry: Pyromaniak może wywołać iskry zdolne wywołać ogień, zapalić strzałę "strzelając" swoimi palcami. Jest to akcja darmowa i nie wywołuje żadnych obrażeń.
  • Ognista strzała: Pyromaniak może podpalić swoją strzałę, która zada dodatkowe 1k6+3 obrażeń od ognia. Nie może wykonać ataku ukradkowego taką strzałą.
  • Ulepszone uniki: zdolność złodzieja
  • Oślepienie: Klaszcząc dłoniami Pyromaniak może wywołać bardzo jasny błysk. Wszyscy wrogowie w obszarze 5 stóp od niego muszą wykonać test na refleks (ST + poziomy Pyromaniaka + modyfikator z charyzmy) lub zostaną oślepieni na 1 rundę. Oślepianie jest akcją będącą odpowiednikiem ataku.
  • Infiltracja: Gdy Pyromaniak nosi lekką zbroję lub nie nosi jej wcale może poruszać się z pełną prędkością nie cierpiąc kar do Cichego poruszania się i Ukrywania.
  • Podejżliwość: Pyromaniak może zawsze wziąść "10" dla testów Cichego poruszania i Ukrywania się.

    Autor: Teks
    Tłumaczenie: Riklaunim
    RkBlog

    Rasy, klasy, potwory i przedmioty, 14 July 2008

  • Comment article
    Comment article RkBlog main page Search RSS Contact