Szablon Półsmoka
14 July 2008
Comments
Szablon pół-smoka może zostać wykorzystany na każdą żywą istotę. Dostaje on zdolności tej istoty oraz to co następuje:
- Typ istoty zmienia się na smoka (nie przeliczać Premii do ataku czy rzutów)
- Kości wytrzymałości zwiększają się o 1 do maksymalnie k12. Nie zwiększać KW klasy
- Premia +2 do KP (zbroja naturalna)
- Pół-smok ma ostre pazury oraz kły. Nie mają innej broni może zaatakować parą pazurów oraz kąsać kłami.
- Przy pełnym ataku bez broni atakuje najpierw parą pazurów a następnie kąsa przeciwnika. W przypadku walki z bronią pazur może być traktowany jako 2 broń i może nim atakować.
- Obrażenia od pazurów oraz kłów określ z tabeli poniżej. Jeżeli istota bazowa ma już tą zdolność wybierz te, które są większe.
Rozmiar | Kąsanie | Szpony |
Malutki | 1k3 | 1k2 |
Mały | 1k4 | 1k3 |
Średni | 1k6 | 1k4 |
Duży | 1k8 | 1k6 |
Wielki | 2k6 | 1k8 |
Olbrzymi | 3k6 | 2k6 |
Kolosalny | 4k6 | 3k6 |
- Specjalne ataki: pół-smok dostaje dodatkowe specjalne ataki w zależności od typu smoka, który był jego rodzicem. Może użyć go przez minutę. Zionięcie zadaje 3k8 obrażeń. Udany rzut na refleks (ST 10 + 1/2 KW półsmoka + 1/2 modyfikatora półsmoka z budowy) obniża obrażenia o połowę.
Typ Smoka | Najczęstszy kolor | Niewrażliwości | Zionięcie |
Szlamu | Czarny | Kwas | Smuga kwasu o dł. 60 stóp |
Ognia | Czerwony | Ogień | Stożek ognia o długości 30 stóp. |
Lodu | Biały | Chłód | Stożek chłodu o długości 30 stóp. |
Elektryczności | Niebieski | Elektryczność | Snop elektryczności o dł. 60 stóp |
Drewniany | Zielony | Kwas | Stożek kwaśnego gazu o długości 30 stóp. |
Powietrza | Jasnoniebieski | Obrażenia oparte o dźwięk | Storzek dźwięku o długości 30 stóp |
Pyłu | Szary | Ogień | Stożek gazu o długości 30 stóp. (jak śmierdząca chmura) |
Słońca | Złoty | Ognień | Smuga ognia (światła) o dł. 60 stóp |
Księżyca | Srebrny | Chłód | Smuga chłodu o dł. 60 stóp |
- Specjalne Zdolności: Otrzymuje również widzenie w ciemnościach 60 stóp oraz widzenie przy słabym oświetleniu. Dodatkowo odporny jest na efekty snu i paraliżu oraz podane w tabeli powyżej.
- Premia +4 do siły, +2 do budowy i charyzmy
- Pół-smok otrzymuje (6 + modyfikator z intelektu)*(KW+3) punktów umiejętności, gdzie KW to kości wytrzymałości danego półsmoka (nie klasy...).
- Dopasowanie poziomu: +2
RkBlog
Comment article