RkBlog

Hardware, programming and astronomy tutorials and reviews.

Tasloi

  • Ma艂y humanoid
  • Ko艣ci Wytrzyma艂o艣ci: 1k8 (4 P呕)
  • Inicjatywa: +1 (zr臋czno艣膰)
  • Pr臋dko艣膰: 30 st贸p, wspinaczka 20 st贸p
  • KP: 13 (+1 rozmiar, +1 Zr臋czno艣膰, +1 ma艂a drewniana tarcza)
  • Ataki: Kr贸tki miecz +1 zwarcie, sie膰 +2 dystans, oszczep +2 zwarcie
  • Obra偶enia: Kr贸tki miecz 1k6-1, oszczep 1k6-1
  • Twarz / zasi臋g: 5 st贸p na 5/5 st贸p
  • Specjalne zdolno艣ci: Widzenie w ciemno艣ci 90 st贸p, Wra偶liwo艣膰 na 艣wiat艂o
  • Rzuty obronne: Wytrzyma艂o艣膰 +2, Refleks +1, Si艂a Woli +1
  • Atrybuty: Si艂a 8, Zr臋czno艣膰 13, Budowa 11, Intelekt 10, Roztropno艣膰 11, Charyzma 8
  • Umiej臋tno艣ci: Wspinaczka 7, Nas艂uchiwanie 5, Zauwa偶anie 5, Ukrywanie 8, Ciche poruszanie 4
  • Atuty: Czujno艣膰
  • Klimat, 艣rodowisko: Ciep艂e lasy
  • Wyst臋powanie: Pojedynczy, gang (4-9), oddzia艂 (10-24 plus 1k6 gigantycznych szczur贸w), banda (25-48 plus 2-5 艣redniego rozmiaru gigantycznych paj膮k贸w lub 2-8 gigantycznych wa偶ek), klan (10-100 plus 100% nie walcz膮cych, plus 1 3 poziomowy sier偶ant na 20 doros艂ych i 1 przyw贸dca 5-7 poziomu i 11-20 gigantycznych wa偶ek i 4-10 艣redniego rozmiaru gigantycznych paj膮k贸w)
  • Poziom Wyzwania: 1/2
  • Skarb: standardowy
  • Charakter: Zazwyczaj chaotyczny z艂y

    Tasloi zamieszkuj膮 g臋ste, odludne lasy w gor膮cych regionach. Ich rasa jest bardzo stara, a pochodzenie nieznane. S膮 do艣膰 zr臋czni i wi臋kszo艣膰 czasu sp臋dzaj膮 po艣r贸d drzew. Dorastaj膮 do 3 st贸p wysoko艣ci, ich sk贸ra przyjmuje odcienie zielonego. Posiadaj膮 w艂asny j臋zyk oraz mog膮 r贸wnie偶 rozmawia膰 z szympansami i ma艂pami.


    Walka
    Zazwyczaj atakuj膮 z g贸ry, pr贸buj膮c z艂apa膰 a nie zabi膰. Je偶eli zaskocz膮 przeciwnika zrzucaj膮 sieci, je偶eli nie atakuj膮 oszczepami i kr贸tkimi mieczami. Preferuj膮 taktyk臋 ataku i ucieczki, maj膮cej na celu zm臋czenie przeciwnika. Je偶eli mo偶liwe ukradn膮 cia艂a poleg艂ych.
  • Wra偶liwo艣膰 na 艣wiat艂o (zdolno艣膰 nadzwyczajna): Jasne 艣wiat艂o o艣lepia je na 1 rund臋, a przez ca艂y czas przebywania w jasnym 艣wietle cierpi膮 kar臋 -1 do test贸w ataku, rzut贸w obronnych itp.
  • Umiej臋tno艣ci: Otrzymuj膮 rasow膮 premi臋 +4 do ukrywania si臋 i cichego poruszania. W g臋stych lasach premia zwi臋ksza si臋 do +8. Kawaleria Tasloi (na gigantycznych wa偶kach) otrzymuje premi臋 w wysoko艣ci +6 oraz atut Konna walka.
    RkBlog

    Rasy, klasy, potwory i przedmioty, 14 July 2008, Piotr Mali艅ski

  • Comment article