Tasloi

  • Mały humanoid
  • Kości Wytrzymałości: 1k8 (4 PŻ)
  • Inicjatywa: +1 (zręczność)
  • Prędkość: 30 stóp, wspinaczka 20 stóp
  • KP: 13 (+1 rozmiar, +1 Zręczność, +1 mała drewniana tarcza)
  • Ataki: Krótki miecz +1 zwarcie, sieć +2 dystans, oszczep +2 zwarcie
  • Obrażenia: Krótki miecz 1k6-1, oszczep 1k6-1
  • Twarz / zasięg: 5 stóp na 5/5 stóp
  • Specjalne zdolności: Widzenie w ciemności 90 stóp, Wrażliwość na światło
  • Rzuty obronne: Wytrzymałość +2, Refleks +1, Siła Woli +1
  • Atrybuty: Siła 8, Zręczność 13, Budowa 11, Intelekt 10, Roztropność 11, Charyzma 8
  • Umiejętności: Wspinaczka 7, Nasłuchiwanie 5, Zauważanie 5, Ukrywanie 8, Ciche poruszanie 4
  • Atuty: Czujność
  • Klimat, środowisko: Ciepłe lasy
  • Występowanie: Pojedynczy, gang (4-9), oddział (10-24 plus 1k6 gigantycznych szczurów), banda (25-48 plus 2-5 średniego rozmiaru gigantycznych pająków lub 2-8 gigantycznych ważek), klan (10-100 plus 100% nie walczących, plus 1 3 poziomowy sierżant na 20 dorosłych i 1 przywódca 5-7 poziomu i 11-20 gigantycznych ważek i 4-10 średniego rozmiaru gigantycznych pająków)
  • Poziom Wyzwania: 1/2
  • Skarb: standardowy
  • Charakter: Zazwyczaj chaotyczny zły

    Tasloi zamieszkują gęste, odludne lasy w gorących regionach. Ich rasa jest bardzo stara, a pochodzenie nieznane. Są dość zręczni i większość czasu spędzają pośród drzew. Dorastają do 3 stóp wysokości, ich skóra przyjmuje odcienie zielonego. Posiadają własny język oraz mogą również rozmawiać z szympansami i małpami.


    Walka
    Zazwyczaj atakują z góry, próbując złapać a nie zabić. Jeżeli zaskoczą przeciwnika zrzucają sieci, jeżeli nie atakują oszczepami i krótkimi mieczami. Preferują taktykę ataku i ucieczki, mającej na celu zmęczenie przeciwnika. Jeżeli możliwe ukradną ciała poległych.
  • Wrażliwość na światło (zdolność nadzwyczajna): Jasne światło oślepia je na 1 rundę, a przez cały czas przebywania w jasnym świetle cierpią karę -1 do testów ataku, rzutów obronnych itp.
  • Umiejętności: Otrzymują rasową premię +4 do ukrywania się i cichego poruszania. W gęstych lasach premia zwiększa się do +8. Kawaleria Tasloi (na gigantycznych ważkach) otrzymuje premię w wysokości +6 oraz atut Konna walka.
    RkBlog

    Rasy, klasy, potwory i przedmioty, 14 July 2008

  • Comment article
    Comment article RkBlog main page Search RSS Contact