RkBlog

Hardware, programming and astronomy tutorials and reviews.

Wampiryczny Wilk

  • 艢redniego rozmiaru Nieumar艂y
  • Ko艣ci Wytrzyma艂o艣ci: 6k12 (39 P呕)
  • Inicjatywa: +8 (+4 zr臋czno艣膰, +4 ulepszona inicjatywa)
  • Pr臋dko艣膰: 60 st贸p
  • KP: 18 (+4 zr臋czno艣膰, +4 naturalna)
  • Ataki: Ugryzienie +6 zwarcie
  • Obra偶enia: 3k4+6
  • Twarz / zasi臋g: 5 st贸p na 5/5 st贸p
  • Ataki specjalne: ulepszone chwytanie, przewracanie
  • Specjalne zdolno艣ci: Nieumar艂y, wampirza regeneracja, redukcja obra偶e艅 15/srebro, w臋ch
  • Rzuty obronne: Wytrzyma艂o艣膰 +2, Refleks +6, Si艂a Woli +7
  • Atrybuty: Si艂a 18, Zr臋czno艣膰 19, Budowa -, Intelekt 6, Roztropno艣膰 14, Charyzma 10
  • Umiej臋tno艣ci: Ukrywanie si臋 6, Skakanie 8, Nas艂uchiwanie 12, Ciche poruszanie 8, Zauwa偶anie 10, Znajomo艣膰 dziczy 6*
  • Atuty: Czujno艣膰, Ulepszona Inicjatywa
  • Klimat, 艣rodowisko: Dowolny l膮dowy lub podziemny
  • Wyst臋powanie: Grupy (3-18 osobnik贸w)
  • Poziom Wyzwania: 6
  • Skarb: brak
  • Charakter: Zawsze z艂y (charakter tw贸rcy)
  • Post臋p: 7-12 KW (艣redni rozmiar); 13-18 KW (du偶y rozmiar)

    Wampiryczne wilki powstaj膮 w wyniku plugawych eksperyment贸w przeprowadzanych przez z艂ych kap艂an贸w. Wilki te zawsze s膮 ca艂kowicie czarne z ciemnymi oczami 偶arz膮cymi si臋 na ciemno pomara艅czowo. Je偶eli w przeci膮gu ostatnich 12 godzin 偶ywi艂y si臋 krwi膮 to ich oczy 偶arz膮 si臋 na ciemno czerwono. S膮 mniejsze od innych wilk贸w. Tw贸rca uwa偶any jest za przyw贸dc臋 stada i mo偶e rozkazywa膰 wilkom, kt贸re rozumiej膮 proste komendy. Nie mo偶e jednak okaza膰 s艂abo艣ci przed nimi bo mog膮 go opu艣ci膰. S膮 zazwyczaj wykorzystywane jako stra偶nicy.


    Walka
    Wampiryczne wilki poluj膮 jak inne, lecz 偶ywi膮 si臋 krwi膮. B臋d膮 pr贸bowa艂y ugry藕 r臋ce ofiary by uniemo偶liwi膰 jej u偶ycie broni. Wilkom tym nie szkodzi 艣wiat艂o s艂oneczne, lecz zazwyczaj w dzie艅 nie pokazuj膮 si臋.
  • Przewracanie (zdolno艣膰 nadnaturalna): Je偶eli ofiara zostanie ugryziona przez wilka to musi wykona膰 rzut na refleks ST 17 lub przewr贸ci si臋 i b臋dzie le偶a艂a na ziemi do ko艅ca rundy.
  • Ulepszone chwytanie (zdolno艣膰 nadnaturalna): Po ugryzieniu ofiary wilk mo偶e trzyma膰 j膮 i je偶eli mu si臋 to powiedzie to w ka偶dej rundzie, w kt贸rej trzyma ofiar臋 wyrz膮dza jej automatycznie obra偶enia od ugryzienia.
  • Nieumar艂y: Odporno艣膰 na czary wp艂ywaj膮ce na umys艂, trucizn臋, sen, parali偶 i choroby. Odporny na trafienia krytyczne, st艂uczenia, obni偶enia atrybut贸w, wyssanie energii lub 艣mierci od rozleg艂ych obra偶e艅.
  • Wampirza regeneracja: Wilki te szybko regeneruj膮 si臋 pij膮c krew. Za ka偶dy 1 P呕 obra偶e艅 zadanych ofierze wilk leczy 1 P呕 swoich obra偶e艅.
  • Wra偶liwo艣膰 na 艣wiat艂o: W 艣wietle dziennym lub czarze o podobnym dzia艂aniu wilki te otrzymuj膮 kar臋 -2 do test贸w ataku.
  • *Znajomo艣膰 dziczy: premia ta odnosi si臋 do tropienia za pomoc膮 w臋chu

  • Tworzenie wampirycznego wilka
    Z艂y kap艂an o minimum 9 poziomach musi z艂apa膰 3-18 szczeniak贸w, kt贸re jeszcze nie jad艂y surowego mi臋sa. Dalej kap艂an odprawia rytua艂, przeciwny do tych przy czarze odkupienia. Ka偶dego dnia przez 3 miesi膮ce musi je r臋cznie karmi膰 pokarmem zawieraj膮cym albo kilka kropli ludzkiej krwi lub py艂 z nie偶ywego wampira. Po 3 miesi膮cach szczeni臋ta s膮 w pe艂ni doros艂e. Je偶eli nie by艂y karmione odpowiednio to umieraj膮. Nast臋pnie kap艂an musi zabi膰 je trucizn膮. Po ich zabiciu powstan膮 jako wampiryczne wilki. Je偶eli nie zostan膮 zabite w odpowiednim czasie musz膮 wykona膰 rzut na si艂臋 woli ST 18 lub zgin膮. Sukces oznacza 偶e zostan膮 normalnymi, lecz s艂abymi wilkami o du偶ym upodobaniu do krwi.
    RkBlog

    Rasy, klasy, potwory i przedmioty, 14 July 2008, Piotr Mali艅ski

  • Comment article