Wojownik Hathor
14 July 2008
Comments
Wojownicy Hathor to byli niewolnicy, więźniowie, którym udało się przeżyć. Wojownicy ci posiedli kilka umiejętności, czasami równie brutalnych jak ich los, które umożliwiły i nadal umożliwiają im przeżycie. Ich nazwa wzięła się od nazwy bóstwa, które ich popiera. Hathor jest jednym z Bogów panteonu Mulhorandi i nie popiera niewolnictwa.- Bazowa premia do ataku: +3
- Charakter: Dowolny ale nie Praworządny zły czy Neutralny zły.
- Atuty: Twardość 2 razy
- Umiejętności: Zastraszanie 5, Blef 4
- Specjalne: Wyznawca Hathor lub Anhura, były niewolnik. By zostać Wojownikiem Hathor musi uwolnić conajmniej tuzin niewolników, jeńców (nisłusznie, bezprawnie uwięzionych).
- Umiejętności klasowe: Równowaga, Blef, Wspinaczka, Zbieranie Informacji, Ukrywanie, Zastraszanie, Skakanie, Nasłuchiwanie, Ciche poruszanie, Profesja, Przeszukiwanie, Wyczucie Pobudek, Zauważanie, Pływanie.
- Punkty umiejętności co poziom: 4 + modyfikator z intelektu
- Kości wytrzymałości: K10
Poziom | Bazowa premia do ataku |
Wytrzymałość | Refleks | Siła Woli | Specjalne |
1 | +1 | +2 | +0 | +0 | Odporność na zastraszanie |
2 | +2 | +3 | +0 | +0 | Dodatkowy atut |
3 | +3 | +3 | +1 | +1 | Premia +1 do rzutów przeciw strachowi |
4 | +4 | +4 | +1 | +1 | Bieg, Skupienie Siły |
5 | +5 | +4 | +1 | +1 | Premia +1 do rzutów przeciw strachowi |
6 | +6 | +5 | +2 | +2 | Rozpłatanie Oprawców |
7 | +7 | +5 | +2 | +2 | Dodatkowy atut |
8 | +8 | +6 | +2 | +2 | Swoboda działania, Odporność na zaklinania |
9 | +9 | +6 | +3 | +3 | Dodatkowy atut |
10 | +10 | +7 | +3 | +3 | Zew wolności |
Autor: Scott Bennie
Tłumaczenie: Riklaunim
RkBlog
Comment article