Wojownik Hathor

Wojownicy Hathor to byli niewolnicy, więźniowie, którym udało się przeżyć. Wojownicy ci posiedli kilka umiejętności, czasami równie brutalnych jak ich los, które umożliwiły i nadal umożliwiają im przeżycie. Ich nazwa wzięła się od nazwy bóstwa, które ich popiera. Hathor jest jednym z Bogów panteonu Mulhorandi i nie popiera niewolnictwa.

  • Wymagania:
    - Bazowa premia do ataku: +3
    - Charakter: Dowolny ale nie Praworządny zły czy Neutralny zły.
    - Atuty: Twardość 2 razy
    - Umiejętności: Zastraszanie 5, Blef 4
    - Specjalne: Wyznawca Hathor lub Anhura, były niewolnik. By zostać Wojownikiem Hathor musi uwolnić conajmniej tuzin niewolników, jeńców (nisłusznie, bezprawnie uwięzionych).

  • Zdolności klasowe:
    - Umiejętności klasowe: Równowaga, Blef, Wspinaczka, Zbieranie Informacji, Ukrywanie, Zastraszanie, Skakanie, Nasłuchiwanie, Ciche poruszanie, Profesja, Przeszukiwanie, Wyczucie Pobudek, Zauważanie, Pływanie.
    - Punkty umiejętności co poziom: 4 + modyfikator z intelektu
    - Kości wytrzymałości: K10

    Poziom Bazowa premia
    do ataku
    Wytrzymałość Refleks Siła Woli Specjalne
    1 +1 +2 +0 +0 Odporność na zastraszanie
    2 +2 +3 +0 +0 Dodatkowy atut
    3 +3 +3 +1 +1 Premia +1 do rzutów przeciw strachowi
    4 +4 +4 +1 +1 Bieg, Skupienie Siły
    5 +5 +4 +1 +1 Premia +1 do rzutów przeciw strachowi
    6 +6 +5 +2 +2 Rozpłatanie Oprawców
    7 +7 +5 +2 +2 Dodatkowy atut
    8 +8 +6 +2 +2 Swoboda działania, Odporność na zaklinania
    9 +9 +6 +3 +3 Dodatkowy atut
    10 +10 +7 +3 +3 Zew wolności
  • Biegłość w Broni i Zbroi: Wojownik Hathor biegły jest w lekkich i średnich zbrojach oraz we wszystkich prostych broniach oraz łukach, długich mieczach, sejmitarach i toporach.
  • Dodatkowy atut: Dodatkowy atut z listy wojownika
  • Odporność na zastraszanie: Osoby próbujące zastraszyć wojownika Hathor cierpią karę do ST -2 i kolejne -1 na poziom Wojownika.
  • Skupienie siły: Wojownicy dostają premię +4 do testów siły gdy są spętani lub schwytani przez przeciwnika.
  • Bieg: Jak atut o tej samej nazwie
  • Rozpłatanie oprawcy: Jeżeli wojownik atakuje dozorcę niewolników (dowolną osobę powiązaną z niewolnictwem) i wie że dana osoba się tym zajmuje to otrzymuje premię +1 do testów ataku i obrażeń na poziom.
  • Odporność na zaklinanie: Dostaje premię +4 do rzutów obronnych przeciw czarom władających umysłem.
  • Swoboda działania: Raz dziennie Wojownik Hathor może uruchomić ten efekt jako darmową akcję. Trwa on przez 3 rundy + x rund równe modyfikatorowi z charyzmy.
  • Zew wolności: Raz dziennie, przez pięć rund + x rund równe modyfikatorowi z charyzmy. Wojownik wydaje z siebie okrzyk wskrzeszający nadzieję i ducha walki w uwolnionych niewolnikach i w nim samym. Wszyscy w promieniu 60 stóp otrzymują premię +2 do rzutów obronnych, +4 do siły, +10 stóp/runda do prędkości poruszania się, oraz otrzymują 5/- redukcji obrażeń przeciwko obrażeniom fizycznym.

    Autor: Scott Bennie
    Tłumaczenie: Riklaunim
    RkBlog

    Rasy, klasy, potwory i przedmioty, 14 July 2008, Piotr Maliński

  • Comment article
    RkBlog main page Search RSS Contact