RkBlog

Hardware, programming and astronomy tutorials and reviews.

Wojownik Hathor

Wojownicy Hathor to byli niewolnicy, więźniowie, którym udało się przeżyć

Wojownicy Hathor to byli niewolnicy, więźniowie, którym udało się przeżyć. Wojownicy ci posiedli kilka umiejętności, czasami równie brutalnych jak ich los, które umożliwiły i nadal umożliwiają im przeżycie. Ich nazwa wzięła się od nazwy bóstwa, które ich popiera. Hathor jest jednym z Bogów panteonu Mulhorandi i nie popiera niewolnictwa.

  • Wymagania:
    - Bazowa premia do ataku: +3
    - Charakter: Dowolny ale nie Praworządny zły czy Neutralny zły.
    - Atuty: Twardość 2 razy
    - Umiejętności: Zastraszanie 5, Blef 4
    - Specjalne: Wyznawca Hathor lub Anhura, były niewolnik. By zostać Wojownikiem Hathor musi uwolnić conajmniej tuzin niewolników, jeńców (nisłusznie, bezprawnie uwięzionych).

  • Zdolności klasowe:
    - Umiejętności klasowe: Równowaga, Blef, Wspinaczka, Zbieranie Informacji, Ukrywanie, Zastraszanie, Skakanie, Nasłuchiwanie, Ciche poruszanie, Profesja, Przeszukiwanie, Wyczucie Pobudek, Zauważanie, Pływanie.
    - Punkty umiejętności co poziom: 4 + modyfikator z intelektu
    - Kości wytrzymałości: K10

    Poziom Bazowa premia
    do ataku
    Wytrzymałość Refleks Siła Woli Specjalne
    1 +1 +2 +0 +0 Odporność na zastraszanie
    2 +2 +3 +0 +0 Dodatkowy atut
    3 +3 +3 +1 +1 Premia +1 do rzutów przeciw strachowi
    4 +4 +4 +1 +1 Bieg, Skupienie Siły
    5 +5 +4 +1 +1 Premia +1 do rzutów przeciw strachowi
    6 +6 +5 +2 +2 Rozpłatanie Oprawców
    7 +7 +5 +2 +2 Dodatkowy atut
    8 +8 +6 +2 +2 Swoboda działania, Odporność na zaklinania
    9 +9 +6 +3 +3 Dodatkowy atut
    10 +10 +7 +3 +3 Zew wolności
  • Biegłość w Broni i Zbroi: Wojownik Hathor biegły jest w lekkich i średnich zbrojach oraz we wszystkich prostych broniach oraz łukach, długich mieczach, sejmitarach i toporach.
  • Dodatkowy atut: Dodatkowy atut z listy wojownika
  • Odporność na zastraszanie: Osoby próbujące zastraszyć wojownika Hathor cierpią karę do ST -2 i kolejne -1 na poziom Wojownika.
  • Skupienie siły: Wojownicy dostają premię +4 do testów siły gdy są spętani lub schwytani przez przeciwnika.
  • Bieg: Jak atut o tej samej nazwie
  • Rozpłatanie oprawcy: Jeżeli wojownik atakuje dozorcę niewolników (dowolną osobę powiązaną z niewolnictwem) i wie że dana osoba się tym zajmuje to otrzymuje premię +1 do testów ataku i obrażeń na poziom.
  • Odporność na zaklinanie: Dostaje premię +4 do rzutów obronnych przeciw czarom władających umysłem.
  • Swoboda działania: Raz dziennie Wojownik Hathor może uruchomić ten efekt jako darmową akcję. Trwa on przez 3 rundy + x rund równe modyfikatorowi z charyzmy.
  • Zew wolności: Raz dziennie, przez pięć rund + x rund równe modyfikatorowi z charyzmy. Wojownik wydaje z siebie okrzyk wskrzeszający nadzieję i ducha walki w uwolnionych niewolnikach i w nim samym. Wszyscy w promieniu 60 stóp otrzymują premię +2 do rzutów obronnych, +4 do siły, +10 stóp/runda do prędkości poruszania się, oraz otrzymują 5/- redukcji obrażeń przeciwko obrażeniom fizycznym.

    Autor: Scott Bennie
    Tłumaczenie: Riklaunim
    RkBlog

    14 July 2008;

  • Comment article