Wyspa Dziewic

Koloseum

ww-koloseum.JPG

Aby brać udział w pojedynkach, musisz wyrazić na to chęć. Pamiętaj, że jedynie Twoja przegrana w którymś z pojedynków pozwala na wycofanie się z walk. Biorąc udział w walkach na arenie, możesz nieźle się obłowić w talary i zdobyć dużo doświadczenia, czasami nawet, jeśli przegrasz. Najlepsze miejsce do zdobywania doświadczenia dla młodych graczy. Za wygraną walkę masz trofeum czyli broń, pokarm, amulet lub lek (o ile przeciwnik miał to na sobie) po przegranym o ile jest On wyższy lub równy tytułem i całkiem sporo talarków.

Agros

ww-agros.JPG

Możesz zatrudnić się jako parobek. Będziesz co turę dostawał dodatkowe talary.

Jeśli uznasz, że masz złą nazwę lub zasugerowały Ci jego zmianę dziewice lub moderatorze możesz zmienić ją poniżej. Koszt operacji to 100ta. Aktualna twoja nazwa to xxxxxx Nowa nazwa [...................] Zatwierdzam Pamiętaj, że jeśli twoja nazwa nie będzie pasowała do obowiązujących zasad w grze twoje konto może być zablokowane.


Możesz zrobić sam jeśli masz minimum 1 poziom parobka. Ty aktualnie masz xx poziom parobka

346.gif Bukłak

  • Doświadczenie: 1
  • Termin: 1
  • 2 ta
  • 1 x skóra

346.gif hełm skórzany

  • Obrona +5
  • Siła 1
  • Wytrzymałość 150
  • Doświadczenie: 1
  • Termin: 1
  • 12 ta
  • 1 x skóra garbowana (można zrobić właśnie tutaj)

346.gif tarcza skórzana

  • Obrona +17
  • Siła 2
  • Wytrzymałość 50
  • Doświadczenie: 1
  • Termin: 1
  • 15 ta
  • 1 x skóra garbowana (można zrobić właśnie tutaj)

346.gif hełm skórzany

  • Obrona +5
  • Siła 1
  • Wytrzymałość 150
  • Doświadczenie: 1
  • Termin: 1
  • 12 ta
  • 1 x skóra garbowana (można zrobić właśnie tutaj)

346.gif napierśnik skórzany

  • Obrona +24
  • Siła 2
  • Wytrzymałość 100
  • Zużywa kondycji 1
  • Doświadczenie: 2
  • Termin: 1
  • 18 ta
  • 2 x skóra garbowana

346.gif naramiennik skórzany

  • Obrona +8
  • Siła 1
  • Wytrzymałość 50
  • Doświadczenie: 1
  • Termin: 1
  • 12 ta
  • 1 x skóra garbowana (można zrobić właśnie tutaj)

346.gif nagolennik skórzany

  • Obrona +9
  • Siła 1
  • Wytrzymałość 50
  • Doświadczenie: 1
  • Termin: 1
  • 12 ta
  • 1 x skóra garbowana (można zrobić właśnie tutaj)

346.gif pika

  • Atak +14
  • Siła 2
  • Zużywa kondycji 3
  • Wytrzymałość 70
  • Doświadczenie: 1
  • Termin: 1
  • 30 ta
  • 2 x dębowy drąg (można znaleźć w Hadesie)

Pireus

ww-pireus.JPG

Jest to port dzięki, któremu możesz na zawsze opuścić wyspę Dziewic i przedostać się do jednej z krain świata Albionu. W tym celu musisz wcześniej wykonać zadania opisane przy Posągu Pradziewicy. Przed wyborem krainy zapoznaj się z prawami jakie w nich panują, możesz to zrobić na Forum Romanum. Pamiętaj, że Twój wybór zdeterminuję religię do jakiej będziesz należał oraz ród i wygląd.

Jeśli posiadasz używki (wina i grzyby znalezione w Hadesie) i jesteś niskiego stanu możesz tutaj podnieś swoje statystyki. Brać marynarska jest na nie bardzo łasa, natomiast musisz być bardzo cierpliwy i często wielokrotnie próbować, ponieważ marynarze są bardzo wybredni i nie zawsze przyjmą używki.

Hades

ww-hades.JPG

Stoisz przed hadesem, czy chcesz go przeszukać? Pamiętaj, że możesz natknąć się tutaj na różnych niebezpiecznych typów oraz groźne bestie lub znaleźć różne cenne przedmioty.

Forum Romanum

ww-forum.JPG

Dowiesz się tutaj wieści z odległych krain,oraz odnajdziesz tutaj kontakt z dziewicą, do której możesz napisać gdy masz jakiś problem. Zapoznasz się również tutaj z prawami panującymi w odległych krainach.

Kram

ww-kram.JPG

co tu tłumaczyć wszystko do kupienia

Posąg Pradziewicy

ww-dziewica.JPG

Wyspa Dziewic to dopiero początek wielkiej przygody, która na Ciebie czeka. Wkrótce zawitasz do którejś z wielkich krain, którą rządzi potężny władca ze swoją strażą zwalczającą bandytyzm, a wokół kwitnie handel, wojownicy wiary walczą ze sobą, a duchowni udzielają ślubów.

Będziesz mieć możliwość poznania dziesiątek lokacji, monstrów ich pilnujących oraz elitarnych wojowników z nimi walczących. Czekają na Ciebie setki różnych przedmiotów i dziesiątki zawodów. Poznasz tutaj wielu przyjaciół ale też i wrogów.

Aby opuścić wyspę i dostać się do jednej z krain Albionu musisz udać się do portu Pireus, wcześniej jednak musisz wykonać kilka zadań

Oto Twoje zadania:

  • musisz mieć atak podstawowy na poziomie 20
  • musisz osiągnąć 1 poziom parobka
  • musisz osiągnąć poziom doświadczenia na poziomie szlachcic
  • musisz zrobić przedmiot o nazwie bukłak
  • musisz mieć 3000 talarów
  • musisz mieć 10 zwycięskie walki

Wszystkie te zadania możesz zrealizować swoją ciężką praca na tej wyspie. O pomoc pytaj mieszkanki tej wyspy krasnookie dziewice - kontakt do dostępnych dziewic znajdziesz przy posągu pradziewicy.

RkBlog

Krainy, 28 March 2009

Comment article
Comment article RkBlog main page Search RSS Contact