Wyżyna

ASTRALNA WIEŻA

Wieżę tą od wieków zamieszkuje samotny Sachiv.
Możesz zrobić sam jeśli masz minimum 2 poziom alchemika i sprawne dłuto.

skrzydła Dedala
Wytrzymałość 40
Doświadczenie: 4
Termin: 10
250 ta
20 x pióro (Zabieramy niektórym martwym zwierzętom)
5 x wosk (Wytwarzamy w Domostwie Aliny w Hardronie)
4 x bambusowy patyk (Ucinamy w Bambusowym Zagajniku na Stepie)

Na szczycie wieży jest umoszczone z wikliny i piór gniazdo Garuda. Znajdują się w nim jajka. Możesz je podebrać ale aby to zrobić musisz opłacić strażnika wieży aby cię wpuścił oraz musisz mieć wiklinę i pióra aby zamaskować swoje ślady. Gniazdo jest ogromne a jajka bardzo małe i bardzo trudno je znaleźć.
Opłata dla strażnika wynosi: 9624 ta do maskowania potrzeba 2 wikliny i 1 pióro

SANKTUARIUM ORAH

Orah zbudował to sanktuarium z datków otrzymywanych od wielkich wojowników. Dają mu oni je w zamian za cudowny olej. Nauczył się on go wytwarzać podczas wielu lat spędzonych w destylarni i wykorzystuje do jego produkcji proces ekstrakcji w układzie dwufazowym z wykorzystaniem ekstrahentu i rafinatu. Olej ten zwiększa czasowo moce wojowników ale jednocześnie spożycie jego bardzo negatywnie odbija się na ich zdrowiu.

Możesz zrobić sam jeśli masz minimum 2 poziom destylarza i sprawną glinianą kadź.
olej spermacetowy
Doświadczenie: 9
Termin: 4
699 ta
3 x spermacet (do zrobienia z wieloryba)
2 x kwasowy ekstrahent (do zrobienia w Osadzie Amazonek, pod Boduiką)
1 x szklana butelka

Tetrapika tchnienia Orah
Atak + 310
Siła 25
Zużywa kondycji 6
Wytrzymałość 500

Doświadczenie: 15
Termin: 20
1100000 ta
20 x pika
1 x ręka Jamy
1 x wężowe płuca

Najlepsi monstrobójcy: lista najlepszych ostatnio monstrobójców.

KOTLINA AHOR

Kotlinę tą zamieszkuje Tarendra, który bardzo lubi do jedzenia jęzory.
Szczególnym jego przysmakiem jest jęzor biesa. W zamian za niego może on, rozwiązać stosunek lenny z wasalem lub związać stosunkiem lennym nawet z rycerzem tego samego poziomu pod warunkiem, że on tutaj się też teraz znajduje.

DOLINA BOGÓW

Soma jest uważana za króla roślin, a jej sok symbolizuje czystą świadomość stanu oświecenia, a zarazem nieśmiertelność. Uważaj! Piękne klomby roślin soma są bardzo niebezpieczne dla zbieraczy. By zebrać somę należy mieć sierp.

WISZĄCY MOST

???

PRZEŁĘCZ ROHA

Stoisz przed wejściem do przełeczy Roha, które blokuje Subrahmanij. Przerażający żar spala wszystko w tej przeklętej przełęczy. Jedynie odblaskowa peleryna jest cię w stanie przed nim uchronić. Mając ją będziesz mógł przeszukać spopielone z żaru szczątki nieszczęśników, którzy nieświadomi niebezpieczeństwa zapuścili się w głąb przełęczy. W tej lokacji można znaleźć kwarc,szmaragdy i siarkę a podobno i diament czasem wpadnie

UWAGA: Podczas przeszukiwania panujący żar powoduje utratę kondycji i ran

WZGÓREK HORA

Niechaj przeklęcie do V pokolenia będą ci co wybiorą tą drogę życia. Niechaj wrzody nie opuszczają zadów pasożytów gatunku ludzkiego. Tak powiadają Ci, których dotknęła ich moc a niemoc nie dała szans obrony.
Jeśli jesteś doświadczonym złodziejem (min 1500 doświadczenia) i wręczysz podarek przekletym w postaci małpiego ogonu i będziesz szkolił się tutaj pod ich czujnym okiem bez przerwy 500 tur to może ! zostaniesz jednym z nich Arcyłotrem Ty masz aktualnie X małpich ogonów i Y doświadczenia w kradzieży
Daję podarek i szkolę się

ŹRÓDŁA AROH

Bagniste źródła Aroh są domem dla wszelkich chorób, epidemii i zła. Taplając się w błocie nic dobrego cię nie spotka. Jeśli jesteś płaczką to lepiej nie wchodź tutaj bo bardzo wiele stracisz.

(można znaleźć misę z wiecznym pokarmem, UWAGA: można stracić schowek i doświadczenie)

RkBlog

Krainy, 7 July 2009

Comment article
Comment article RkBlog main page Search RSS Contact