Xwart

  • mały humanoid
  • Kości Wytrzymałości: 1k8 (4 PŻ)
  • Inicjatywa: +1 (zręczność)
  • Prędkość: 30 stóp
  • KP: 13 (+1 rozmiar, +1 zręczność, +1 naturalna)
  • Ataki: Krótki miecz +0 zwarcie
  • Obrażenia: Krótki miecz 1k6 - 1
  • Twarz / zasięg: 5 stóp na 5/5 stóp
  • Specjalne zdolności: Widzenie w ciemności 60 stóp
  • Rzuty obronne: Wytrzymałość +0, Refleks +3, Siła Woli 0
  • Atrybuty: Siła 8, Zręczność 13, Budowa 11, Intelekt 10, Roztropność 10, Charyzma 8
  • Umiejętności: Ukrywanie się 6, Nasłuchiwanie 4, Ciche poruszanie 6, Zauważanie 4
  • Atuty: Czujność
  • Klimat, środowisko: Umiarkowany lub chłodny oraz podziemny
  • Występowanie: Gang (4-9), banda (10-100 plus 100% nie walczących, plus 1 2 poziomowy sierżant na 20 dorosłych. 1-2 poruczników 4-6 poziomu, 1 przywódca 6-8 poziomu, 1-6 gigantycznych szczurów)
  • Poziom Wyzwania: 1/4
  • Skarb: standardowy
  • Charakter: Zazwyczaj chaotyczny zły

    Xvarci to rasa podłych, okrutnych i tchórzliwych małych humanoidów. Są słabe jako indywidualność ale bardzo silne w grupach. Ich skóra przyjmuje różne odcienie koloru niebieskiego. Posiadają swój własny język, jeżeli Xvart ma intelekt powyżej 12 zna również Wspólny i język Goblinów.


    Walka
    "I Herkules dupa, kiedy ludu kupa" to strategia Xvartów. Atakują tylko wtedy, kiedy będą miały ogromną przewagę liczebną. Boją się ludzi, a niziołków nienawidzą i będą atakować bez ogromnej przewagi. Xvarci lubią też dołożyć koboldom. Atakują zazwyczaj z zaskoczenia, często śpiące ofiary.
  • Umiejętności: Otrzymują rasową premię do cichego poruszania się i ukrywania.
    RkBlog

    Rasy, klasy, potwory i przedmioty, 14 July 2008

  • Comment article
    Comment article RkBlog main page Search RSS Contact