RkBlog

Hardware, programming and astronomy tutorials and reviews.

Zuggtmoy

Demon o CR 32

  • Duży Przybysz (chaotyczny, zły)
  • Kości Wytrzymałości: 49k8+441 (661 PŻ)
  • Inicjatywa: +5 (+1 zręczność, +4 ulepszona inicjatywa)
  • Prędkość: 40 stóp, wspinaczka 20 stóp
  • KP: 42 (+1 zręczność, -1 rozmiar, +32 naturalna)
  • Ataki: 4 pseudoodnóża +56 zwarcie
  • Obrażenia: Pseudoodnóża 1k8+7
  • Twarz / zasięg: 5 stóp na 10/5 stóp
  • Ataki specjalne: Zdolności czaropodobne, czary, ulepszone chwytanie, wezwanie demonów, wezwanie grzybów, miażdżenie 2k8+7, tratowanie 1k8+7
  • Specjalne zdolności: Redukcja obrażeń 40/+6, Odporność na czary 42, zdolności demonów, telepatia, widzenie w ciemnościach 60 stóp
  • Rzuty obronne: Wytrzymałość +35, Refleks +27, Siła Woli +34
  • Atrybuty: Siła 25, Zręczność 13, Budowa 28, Intelekt 26, Roztropność 26, Charyzma 24
  • Umiejętności: blef 56, Wspinaczka 64, Koncentracja 58, Dyplomacja 56, Zastraszanie 56, Skakanie 56, Wiedza (tajemne) 57, Wiedza (natura) 57, Wiedza (plany) 57, Nasłuchiwanie 65, Przeszukiwanie 57, Wyczucie motywów 57, Czarostwo 57, Zauważanie 65
  • Atuty: Walka na oślep, Ważenie mikstur, Rozpłatanie, Czarowanie w walce, Stworzenie cudownego przedmiotu, Tworzenie pierścieni, Większe rozpłatanie, Ulepszona inicjatywa, Zmaksymalizowany czar, Potężny atak, Przyśpieszony czar, wyciszony czar, Zogniskowanie broni (pseudoodnóża)
  • Klimat, środowisko: Dowolny lądowy lub podziemny
  • Występowanie: Pojedyncza lub drużyna - Zuggtmoy, 1-2 ascomydów, 5-8 phycomydów, 2-4 basidironds, 5-8 fioletowych grzybów, i 2-4 krzykacz
  • Poziom Wyzwania: 32
  • Skarb: potrójny standardowy
  • Charakter: Zawsze chaotyczny zły

    Zuggtmoy przypomina swym wyglądem grzyba. Posiada cztery odnóża, które mają przyssawki, co umożliwia jej wspinaczkę. Ma około 8 wzrostu, a jej grzybopodobny kark kończy się humanoidalną twarzą o niewyraźnych szczegółach. Jej oczy są duże, okrągłe i czarne. Jej ciało może dowolnie zmieniać kolory. Waży około 2000 funtów. Łatwo wyczuć smród bijący od niej z odległości 30 stóp. Dla węchu odległość ulega podwojeniu.


    Walka
    Atakuje swymi 4 pseudoodnóżami oraz czarami i zdolnościami czaropodobnymi. Jeżeli jest zagrożona wzywa demony i grzyby.
  • Zdolności czaropodobne: Na żądanie skorupa antyroślinna (jak skorupa antyżycia ale tylko dla roślin), astralna projekcja, zauroczenie rośliny (jak zauroczenie potwora), zatrucie jedzenia i picia, ciemność, wykrycie dobra, wykrycie prawa, wykrycie magii, oplątanie, strach, wstrzymanie rośliny, ulepszona niewidzialność, lewitacja, zlokalizowanie rośliny, przejście bez śladu, polimorfia siebie, czytanie magii, cisza, pułapka, rozmowa z roślinami, telekineza (500 funtów), ugłosowienie, transport przez rośliny. Zdolności te traktuje się jako czary rzucane przez 29 poziomowego zaklinacza ST 17 + poziom czaru.
  • Czary: Rzuca czary wtajemniczeń jako 29 poziomowy zaklinacz oraz czary objawione jako 29 kapłan (ST 18 + poziom czaru). Ma dostęp do domeny chaosu, zła i roślin.
  • Ulepszone chwytanie (zdolność nadzwyczajna): Jeżeli trafi dwoma odnóżami przeciwnika o rozmiarze nie większym niż Ogromny to może go przytrzymać i miażdżyć.
  • Miażdżenie (zdolność nadzwyczajna): Zadaje 2k8+7 obrażeń miażdżenia przy udanym teście chwytania.
  • Tratowanie (zdolność nadzwyczajna): Może tratować istoty nie większe niż Małe zadając 1k8+7 obrażeń. Ofiary, które nie wykonują przeciwko niej ataków okolicznościowych mają prawo do rzutu obronnego na refleks ST 41 by zmniejszyć obrażenia o połowę.
  • Wezwanie grzybów (zdolność specjalna): Raz dziennie może wezwać do 100 KW roślinnych potworów.
  • Wezwanie demonów (zdolność specjalna): Raz na godzinę może wezwać jeden typ demonów z poniższych - 4k20 dretchów, 2k6 sukkubów, 1k6 vrocks, hezrous lub glabrezu, 1k4 nalfeshnees lub mariliths lub 1k2 balorów.
  • Zdolności demona (zdolność nadzwyczajna): Odporność na truciznę i elektryczność. Odporność na chłód, ogień i kwas 20/-
  • Telepatia (zdolność nadnaturalna): Może porozumiewać się telepatycznie ze wszystkimi istotami w odległości do 100 stóp jeżeli znają jakiś język.
  • Umiejętności: Premia +8 to Nasłuchiwania i Zauważania
    RkBlog

    14 July 2008;

  • Comment article